Skocz do zawartości
biokd

Passat B8 FL w 2019

Rekomendowane odpowiedzi

W Niemczech zawsze jest drożej w cenniku o ok. 3.000-4.000 euro za Passata w porównaniu z naszym. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co nie zmienia faktu, że samochody idą do góry niestety, moja wersja kosztowała 66 tys. Euro, a i tak brakuje mi 3 rzeczy za około 2 tys euro, także na początku max był poniżej 70 tys, teraz już grubo powyżej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, paolokos napisał:

Co nie zmienia faktu, że samochody idą do góry niestety

Szkoda że pensje nie idą równocześnie do góry.Nie wszyscy mają firmy.Także w Niemczech pensje stoją w miejscu a tu za Polo trzeba będzie za chwilę dać 20 tyś euro?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widze ze nie ma w niemieckim konfiguratorze silnika 1.5 TSI, jest za to 2.0 TSI 190 KM. Pewnie jeszcze prace trwają nad finalną wersją konfiguratora bo nie widze opcji zamówienia np. virtual cockpit. Wiecie może czy już da sie w niemczech zamawiać i jakie tam terminy produkcji podają?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Virtual cockpit "wchodzi" tylko razem navi Discover Pro (w pakiecie). 

Jest wreszcie kierownica do R-line podgrzewana. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 8.06.2019 o 08:58, paolokos napisał:

Co nie zmienia faktu, że samochody idą do góry niestety, moja wersja kosztowała 66 tys. Euro, a i tak brakuje mi 3 rzeczy za około 2 tys euro, także na początku max był poniżej 70 tys, teraz już grubo powyżej ?

Za swoją E-klasę dałem 5kE więcej, a ma wyposażenie daleko poza możliwości konfiguracji passsata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ustabilizuje się oferta, to będzie można dokonać obiektywnego porównania. Podejrzewam jednak, że ta stabilizacja nie nastąpi do początku przyszłego roku. Z drugiej strony na rynku motoryzacyjnym jest spowolnienie, więc korekta cenowa może nastąpić szybciej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, dziki_pl napisał:

Za swoją E-klasę dałem 5kE więcej, a ma wyposażenie daleko poza możliwości konfiguracji passsata.

Też myślałem o E klasie czy A6, ale doszedłem do wniosku, że 100000 euro nie dam za samochód, a w klasie premium z 4 cylindrami osmieszac się nie będę, dlatego tylko Passat. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, paolokos napisał:

Też myślałem o E klasie czy A6, ale doszedłem do wniosku, że 100000 euro nie dam za samochód, a w klasie premium z 4 cylindrami osmieszac się nie będę, dlatego tylko Passat. 

A to ośmieszanie? Ja z tym problemu nie mam. Kupuję samochód dla siebie a nie dla innych. W niemczech nabywcy szczególnie nie mają problemu z klasą premium w podstawie, u nas E-klasy na halogenach nie zobaczysz, tam jak najbardziej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, dziki_pl napisał:

nas E-klasy na halogenach nie zobaczysz, tam jak najbardziej. 

No właśnie masa aut ma zwykłe lampy i jest ok ale w PL to bieda tylko jeździ z halogenem.Kiedyś widziałem test B8 był w wersji comfortline i oczywiście masa rodaków wypisywała jaka to bida edition?Patrząc po drogach gdzie co drugie auto ma 20 lat to faktycznie oni to tam mają wypasy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat - ładny w środku i na zewnatrz. Stuki puki i trzaski tapicerki jak polo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już widziałem cennik. Troszkę namieszali w nim nawet jeśli ceny podstawowe nie poszły do góry.

Np. w wersji elegance:

1. Reflektory IQ light to wydatek prawie 10k 

2. Info display tylko w pakiecie z discover pro za prawie 14k

I jeszcze więcej kwiatków.

Jeśli macie jakieś pytania to chętnie odpowiem.

Cennik oficjalny powinien się pojawić w ciągu dwóch tygodni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawe, w konfiguratorze niemieckim jak wybiera sie wersje elegance nie ma możliwości wyboru świateł, od razu są IQ light. Za 1400 eur jest najwiekszy ekran srodkowy z info display, a to po przeliczeniu koszt 6 000zł a nie 14 000 zł. Widać również, że w wersji elegance wydech jest jak w r-line. Pytanie czy to finalna wersja konfiguratora w niemczechczy jeszcze przy niej mieszają. Być może elegance w niemczech bedzie sie rożnić wyposażeniem od elegance w polsce..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.06.2019 o 00:14, Eurotoman napisał:

Już widziałem cennik. Troszkę namieszali w nim nawet jeśli ceny podstawowe nie poszły do góry.

Np. w wersji elegance:

1. Reflektory IQ light to wydatek prawie 10k 

2. Info display tylko w pakiecie z discover pro za prawie 14k

I jeszcze więcej kwiatków.

Jeśli macie jakieś pytania to chętnie odpowiem.

Cennik oficjalny powinien się pojawić w ciągu dwóch tygodni.

Czy te 14k to różnica w każdej wersji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będą 3 podstawowe wersje wyposażenia: 1. Essense, 2. Business, 3. Elegance

Do każdej z wersji będzie można dobrać pakiet premium.

1. Essense - 1790 zł

Pakiet Premium
- System Park Pilot - czujniki parkowania z przodu i z tyłu 
- Klimatyzacja automatyczna Climatronic, trzystrefowa z filtrem antyalergicznym oraz panelem do sterowania z tyłu 
- Pakiet Siedzenia Komfortowe 
- Pakiet Światło - czujnik deczszu, czujnik zmierchu 

2. Business - 5190 zł

Pakiet Premium
- System nawigacji satelitarnej Discover Media 
- We Connect+ usługi mobilne (bezpłatnie przez 3 lata) 
- Pakiet Zimowy 1- podgrzewane siedzenia przednie, ogrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby 
- System Keyless Access - bezkluczykowy dostęp i uruchamianie pojazdu 

3. Elegance - 6290 zł

Pakiet Premium
- System nawigacji satelitarnej Discover Media 
- We Connect+ usługi mobilne (bezpłatnie przez 3 lata) 
- System Easy Open / Easy Close - bezkluczykowy dostęp i uruchamianie pojazdu; system bezdotykowego otwierania i zamykania pokrywy bagażnika 
- Alarm- Autoalarm z niezależnym zasilaniem (Back-up-Horn), funkcją dozoru wnętrza i czujnikiem przechyłu  

 

Digital Cockpit - dopłata do business i elegance - 13590zł i 13290zł (w przypadku zakupu pakietu premium dopłaty odpowiednio 9240 zł i 8930zł)
- obsługa za pośrednictwem 9,2-calowego, kolorowego i w pełni dotykowego ekranu z czujnikiem zbliżeniowym,
- Active Info Display - cyfrowe wskaźniki z możliwością personalizacji widoków,
- radio FM,
- z odtwarzaczem MP3/WMA,
- tuner cyfrowy DAB+ - funkcja odbioru programów radiowych w formie cyfrowej,
- instalacja telefoniczna Comfort z funkcją bezprzewodowego ładowania telefonu oraz wzmocnienie sygnału w standardzie LTE,
- Mapa Europy z usługą aktualizacji online,
- Sign Assist - system rozpoznawania znaków drogowych,
- obsługa systemu multimedialnego za pomocą komend głosowych, także w języku polskim
- funkcja sterowania gestami,
- We Connect Plus - mobilne usługi online (bezpłatnie przez 3 lata)
- Wireless App Connect - możliwość bezprzewodowego podłączenia smartfona (poprzez CarPlay) i przeniesienia widoku na ekran nawigacji,
- sterowanie aplikacją Volkswagen Media Control,

 

IQ. LIGHT reflektory LED Matrix - dopłaty do business i elegance - 10490 zł i 9630 zł
- światła dzienne, mijania i drogowe w technologii LED Matrix z dynamicznymi kierunkowskazami
- automatyczna regulacja zasięgu reflektorów
- dynamiczne doświetlanie zakrętów z funkcją przewidywania profilu drogi na podstawie danych z nawigacji oraz kamery
- System Advanced Dynamic Light Assist - automatyczne światła drogowe
- tylne światła w technologii LED z dynamicznymi kierunkowskazami
- reflektory przeciwmgielne LED z funkcją statycznego doświetlania zakrętów

Tak to wygląda w naszym cenniku.

W niemieckim konfiguratorze coś jest chyba nie do końca ok albo coś zmieniają jeszcze.

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ceny za reflektory jak w Audi A6 (9810 PLN). Czy oni w tym VW na głowę upadli?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To się wszystko chore powoli robi. Od pół roku czekam na cennik B8 FL bo mój już dosłużył swoje i nie chciałem przedlifta.

10 lat i 200k przebiegu. Jak go kupowałem to za full opcję (brak jedynie szyberdachu i webasto) i najmocniejszego diesla cennikowo wychodziło 145k. Kupiłem za 125k. Teraz porównywalny wyposażeniem i z silnikiem o oczko słabszym to min. 250k.

Ja rozumiem,.10 lat minęło, więcej bajerów (coraz tańszych zresztą bo świat idzie do przodu i teraz ksenon jest droższy niż LED) ale jest granica idiotyzmu w tym wszystkim związana przede wszystkim z okresem bezawaryjnej jazdy. Mogę kupić auto za kupę kasy, ale układ, w którym kończy mi się leasing a ja już nie mam gwarancji jest absurdalny, szczególnie, że nie chcę brak auta w wynajem, tylko chcę zapłacić, spłacić i parę lat bezstresowo pojeździć po tym jak już za nie nie płacę. 

Swoją drogą Superb po liftingu, zgodnie z tym co mówią w Skodzie idzie średnio w górę o 8k. Cenników dokładnych nie ma, ale taki ma być wzrost. Pewnie większy bo dojdą opcje, których pewnie nawet w L&K nie będzie w standardzie. Skoro Passat ma Matrixy extra to tym bardziej Skoda.

Passata już skreślam. Pytanie czy w ogóle zostanę w VAG bo cenowo zaczynam patrzeć na Mazdę 6, która w full opcji wychodzi 170k. Fakt samochód ma mnóstwo rzeczy, które mnie irytują (przestarzały infotaiment, do d...kamery i systemy asystujące), brak dzielenia na 3 tylnej kanapy, brak 4x4, ale ładnie wykończony i z 5 letnią gwarancją. Do tego 2.5 benzyna ładnie jeździ. Dłużej pojeździ na pewno niż cokolwiek z VAG.

Albo Sorrento, które zabija wszystko 7 letnim okresem gwarancji....

Ciekawe czasy idą. Z przyjemnością będę patrzeć na statystyki sprzedaży.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cena zakupu idzie w górę, B8FL na full wypasie cennikowo dochodzi do 280k pln. To jest około 50k więcej, niż b8 na full wypasie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak będzie wyglądał cennik skody superb.

 

Za około 215k można już myśleć o Audi A6.

np. takim

https://www.audi.pl/pl/web/pl/wyszukiwarka-samochodow-nowych/details.sc_detail.UE9MMDEzMTAyMDE4MTk0MzM3=.html

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A6 w porównywalnej wersji wychodzi co najmniej 100k więcej. Oczywiście wszystko będzie lepsze niż w b8, ale nie dla wszystkich taka dopłata ma sens. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności