szybki Zgłoś #121 Napisano 6 Maja 2019 A miał Arteon lifting? Odpowiem ci grzecznie że nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_PiTi_ Zgłoś #122 Napisano 6 Maja 2019 Obiło mi się o uszy że Arteon dostanie inne wnętrze przy okazji liftingu w przyszłości. Ale ile w tym prawdy to nie mam zielonego pojęcia. Patrząc na B8 FL nie ma czego żałować - kolejne cięcia kosztów: identyczne kierownice bez względu na wersję (nawet w rline), tandetny napis passat na srodku deski, podłokietniki drzwi jak w trendline/comfortline plus pewnie kilka innych rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #123 Napisano 7 Maja 2019 Dnia 6.05.2019 o 14:59, _PiTi_ napisał: Obiło mi się o uszy że Arteon dostanie inne wnętrze przy okazji liftingu w przyszłości. Ale ile w tym prawdy to nie mam zielonego pojęcia. Patrząc na B8 FL nie ma czego żałować - kolejne cięcia kosztów: identyczne kierownice bez względu na wersję (nawet w rline), tandetny napis passat na srodku deski, podłokietniki drzwi jak w trendline/comfortline plus pewnie kilka innych rzeczy. Aż takie cięcia? Wydaje się ze co auto to zrobione taniej. Zegarka mega szkoda... ciekawe czy tak wszystkie marki dzialaja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #124 Napisano 10 Maja 2019 Z tego co widzę po konfiguratorze to strasznie obcięte kolory, nie ma już Harvardblue (żonie b.się podobał) ,nie ma też brązowego i burgunda czy jakoś tak. W niemcach też poobcinali bo mieli do wyboru dodatkowo złotożółty i chyba jakiś czerwony albo wiśniowy jak pamiętam. Złoty metalik-tungsten jak mój też już niedostępny, normalnie nie ma w czym wybierać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biokd Zgłoś #125 Napisano 10 Maja 2019 27 minut temu, kubek197878 napisał: Z tego co widzę po konfiguratorze to strasznie obcięte kolory, nie ma już Harvardblue (żonie b.się podobał) ,nie ma też brązowego i burgunda czy jakoś tak. W niemcach też poobcinali bo mieli do wyboru dodatkowo złotożółty i chyba jakiś czerwony albo wiśniowy jak pamiętam. Złoty metalik-tungsten jak mój też już niedostępny, normalnie nie ma w czym wybierać... Generalnie paleta lakierów w VW i innych VAGach jest marna, słabo to wygląda i właśnie szkoda że nie ma już od dłuższego czasu tego Crimson Red, wprowadzili w 2017 i już w 2018 nie było. W BMW jest w czym wybierać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #126 Napisano 10 Maja 2019 Bo jest tylko bmw i klient nie ma wyboru, VAG ma dla tych co chcą wybierać jeszcze Audi i parę innych marek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sh95 Zgłoś #127 Napisano 14 Maja 2019 Macie jakieś przecieki, kiedy nowy konfigurator/cennik będzie dostępny w PL? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eurotoman Zgłoś #128 Napisano 14 Maja 2019 Koniec maja ma być cennik i konfigurator. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eurotoman Zgłoś #129 Napisano 29 Maja 2019 Aktualnie cennik ma się pojawić przed końcem czerwca. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marecki13 Zgłoś #130 Napisano 2 Czerwca 2019 Już od około półtora miesiąca po Szczecinie i okolicach jeżdżą (po kilka sztuk w sedanie i kombi) B8FL na niemieckich blachach BS z Braunschweig. Samochody jeżdżą z firmy z Wołczkowa testującej auta i podzespoły do nich. Pierwsze co się rzuca w oczy to napis "passat" pod klamką vw bagaznika i dynamiczne kierunkowskazy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M77 Zgłoś #131 Napisano 6 Czerwca 2019 w DE już można zamawiać https://www.volkswagen.de/app/konfigurator/vw-de/de/der-neue-passat-variant/31350?page=trim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #132 Napisano 7 Czerwca 2019 (edytowane) Wydawało mi się, że przed liftem Passat był w DE od 28.000 euro, a teraz jest od 33.000 euro? Widać, że Passatowi wewnątrz dodano fajną nową kierownicę, ale zlikwidowano zegarek. W Arteonie MY2020 z kolei zostawiono starą kierownicę i zegarek, ale jest nowy Aid jak w Passacie. Edytowane 7 Czerwca 2019 przez [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #133 Napisano 7 Czerwca 2019 Kiera nowa ma opcje grzania (przycisk na kierze w zaleznosci od wersji ) a nie na Climatronic taka kiera jest w T-roc chyba tez i napewno w T6 liftowej , pewnie i do Areteona wejdzie soon Nowy AID to juz wszedzie taki prawie jest montowany (T6 lift, Kodiaki, Superby, Polo, Jetta, T-roc..cos tam jeszcze), poszło w Audi - i stawiają na wyswietlanie map , a gdzies tam z boku predkośc i bieg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LombokSpicy Zgłoś #134 Napisano 7 Czerwca 2019 Podejrzewam, że największemu liftingowi to ulegnie cena. Od dłuższego czasu szef vw w każdym z wywiadów ogłasza jak to samochody będą tylko drożeć. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_PiTi_ Zgłoś #135 Napisano 7 Czerwca 2019 Z tą fajną kierownicą to kwestia gustu, duzo fajniejsza od tej podstawowej z B8 ale krok wstecz w stosunku do rline Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biokd Zgłoś #136 Napisano 7 Czerwca 2019 3 godziny temu, _PiTi_ napisał: Z tą fajną kierownicą to kwestia gustu, duzo fajniejsza od tej podstawowej z B8 ale krok wstecz w stosunku do rline Może wersja poliftowa r-line będzie miała taką kierownicę jak obecna r-line. Chyba, że w poliftowej wersji nie ma pakietu r-line interior lub jest ale bez takiej kierownicy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #137 Napisano 7 Czerwca 2019 To jest właśnie kierownica z liftowego R Line'a. Można w konfiguratorze DE domówić tylko zewnętrzny pakiet, albo całość, jednak bez felg (felgi wybiera się osobno poza pakietem). Te opcje dostępne są w wersji Elegance (odpowiednik Highline) i Business (Comfortline - też obie możliwości). W najtańszej wersji o nazwie po prostu Passat (dzisiejszy Trendline), brak możliwości dobrania pakietu R line oraz np. felg powyżej 17 cali (ale to norma). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biokd Zgłoś #138 Napisano 7 Czerwca 2019 Może na rynek polski pakiety będą inaczej wyglądały (w znaczeniu 'z felgami'), choć pewnikiem bez tej kierownicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #139 Napisano 7 Czerwca 2019 Cenowo atrakcyjnie, tak na szybko dało się go skonfigurować na 74kEuro ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #140 Napisano 8 Czerwca 2019 6 godzin temu, dziki_pl napisał: 74kEuro No piękna cena?Teraz to już naprawdę Premium będzie a przynajmniej jego cena? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach