gregor90 Zgłoś #1 Napisano 25 Kwietnia 2018 Witam serdecznie Czy moze ktos podrzucic opis błedów Passat 1.8 20 v apt 1999r po podłaczeniu vag wychodza takie o to błedy 17976 17987 Problem polega na tym iz zapaliła sie kontrolka epc a objawy sa takie ze auto wchodzi tylko do 3000 tys obr i faluje na wolnych obrotach bardzo prosze o porade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #2 Napisano 26 Kwietnia 2018 17987 - Throttle Actuator (J338): Adaptation Not Started Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) active Possible Causes Throttle Body Alignment (TBA) not performed Possible Solutions Perform Throttle Body Alignment (TBA) 17976 P1568 4638 Nastawnik przepustnicy (silnik krokowy) ISC - stycznik, silniczek krokowy Przepustnica woła o pomoc, wyciągnij sprawdź przewody wtyczkę od niej, samą przepustnice umyj i spróbuj zaadaptować ręcznie vcds, jak nie będzie się dało to przepustnica do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor90 Zgłoś #3 Napisano 26 Kwietnia 2018 ok rozumiem dzięki a proszę powiedz mi jak ja zadoptowac polskim vag 2.5 bo takowy mam a jak wchodzę to trzeba wpisać kanał to wiem ale wartość jeszcze i tu nie wiem co wpisać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #4 Napisano 26 Kwietnia 2018 w vdcs robi się poprzez nastawy podstawowe na kanale 60 (przy przepustnicach elektronicznych) albo 98 przy przepustnicach na linke, nie korzystałem nidgy z polskiego vaga także nie wiem jak tam przechodzić do bloków instrukcja do adaptowanie ale na vcds http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=9 podstawowe pkt. musisz spełnić przed adaptacją -Brak błędów a pamięci sterownika silnika. -Napięcie akumulatora przynajmniej 11.5 V -Przepustnica w pozycji: "Bieg jałowy" (noga z gazu). -Przepustnica czysta! -Wyłączone urządzenia elektryczne pobierające dużą ilość energii elektrycznej (ogrzewanie szyb, foteli, klimatyzacja, oświetlenie zewnętrzne) -Temperatura płynu chłodzącego pomiędzy 5 a 95ºC -W niektórych "mniejszych" silnikach (1.0-1.4 ccm np. VW Lupo, Polo...) przed właściwą procedurą adaptacji przepustnicy, należy wykasować wcześniej wyuczone wartości zapisane w sterowniku silnika. Robi się to zapisując wartość "0" na "zerowym" kanale adaptacji (00). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor90 Zgłoś #5 Napisano 26 Kwietnia 2018 ok dzieki za podpowiedzi dziś wszystko sprawdziłem uwalona jest przepustnica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach