Skocz do zawartości
gregor90

Passat b5 1.8 apt błedy 17976 i 17987

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie Czy moze ktos podrzucic opis błedów Passat 1.8 20 v apt 1999r po podłaczeniu vag wychodza takie o to błedy

17976

17987

Problem polega na tym iz zapaliła sie kontrolka epc a objawy sa takie ze auto wchodzi tylko do 3000 tys obr i

faluje na wolnych obrotach bardzo prosze o porade

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

17987 - Throttle Actuator (J338): Adaptation Not Started

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

Throttle Body Alignment (TBA) not performed

Possible Solutions

Perform Throttle Body Alignment (TBA)

 

17976 P1568 4638 Nastawnik przepustnicy (silnik krokowy) ISC - stycznik, silniczek krokowy

Przepustnica woła o pomoc, wyciągnij sprawdź przewody wtyczkę od niej, samą przepustnice umyj i spróbuj zaadaptować ręcznie vcds, jak nie będzie się dało to przepustnica do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok rozumiem dzięki a proszę powiedz mi jak ja zadoptowac polskim vag  2.5 bo takowy  mam a jak wchodzę to trzeba wpisać kanał to wiem ale wartość jeszcze i tu nie wiem co wpisać?? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w vdcs robi się poprzez nastawy podstawowe na kanale 60 (przy przepustnicach elektronicznych) albo 98 przy przepustnicach na linke, nie korzystałem nidgy z polskiego vaga także nie wiem jak tam przechodzić do bloków

instrukcja do adaptowanie ale na vcds http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=9

podstawowe pkt. musisz spełnić przed adaptacją

-Brak błędów a pamięci sterownika silnika.

-Napięcie akumulatora przynajmniej 11.5 V

-Przepustnica w pozycji: "Bieg jałowy" (noga z gazu).

-Przepustnica czysta!

-Wyłączone urządzenia elektryczne pobierające dużą ilość energii elektrycznej (ogrzewanie szyb, foteli, klimatyzacja, oświetlenie zewnętrzne)

-Temperatura płynu chłodzącego pomiędzy 5 a 95ºC

-W niektórych "mniejszych" silnikach (1.0-1.4 ccm np. VW Lupo, Polo...) przed właściwą procedurą adaptacji przepustnicy, należy wykasować wcześniej wyuczone wartości zapisane w sterowniku silnika. Robi się to zapisując wartość "0" na "zerowym" kanale adaptacji (00).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki za podpowiedzi dziś wszystko sprawdziłem uwalona  jest przepustnica

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności