Pestek92 Zgłoś #1 Napisano 20 Kwietnia 2018 Witam. W styczniu tego roku rozbierałem i czyściłem kierownice turbo, ponieważ auto ciągle łapało tryb awaryjny po przekroczeniu 3 tysięcy obrotów i nie można było praktycznie sztangą ruszyć. Po tym zabiegu autko 3 miesiące super śmigało a teraz na dniach na trasie auto zaczęło mi przerywać podczas przyspieszania między 3-4 tysiące obrotów gdy jadę około 80-100km/h i raz złapało tryb awaryjny a na vagu błąd przeładowania turbo. Wężyki podciśnienia sprawdzałem wszystkie są szczelne, podciśnienie też fajnie zasysa gruszka chodzi góra - dół po ściąganiu i wkładaniu wężyka na gruszkę na uruchomionym silniku, filtr powietrza nowy, filtr paliwa nowy i nowa pompa paliwa bo padła jakiś czas temu. Korekcje na pompowtryskach w normie od -0,30 do 0,10 maks 0,20 reakcje na elektrozawory też dobre. Zrobiłem ostatnio logi dynamiczne i proszę o ich ocene. Podczas przyspieszania tzn. pedał w podłoge przerywa jakiś czas ale nie łapie trybu awaryjnego i po czasie przestaje przerywać. http://vaglogi.pl/log-003_2YjK4.html http://vaglogi.pl/log-011_1B7FRE.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach