remi.86 Zgłoś #1 Napisano 19 Kwietnia 2018 (edytowane) Mianowicie mam taki problem z płynem chłodzenia, na trasie zazwyczaj przy dużych prędkościach płyn chłodzenia spietrza się w zbiorniczku wyrównawczym i wylatuje poprzez korek. wspomnę że wymieniłem zbiorniczek oraz korek. zrobiłem test szczelności uszczelki poprzez płyn reakcyjny wyszedł pozytywny, ale czy jest możliwe na 100 procent ze to może być uszczelka? brak innych objawów żadnego białego dymu wydechu brak płynu w oleju oraz odwrotnie praca silnika równa. jeśli jeżdżę po mieście płynu doleje może ze setke lub dwie na ok 2 zbiorniki. a na trasie musze uzupełniać ze trzy razy cały zbiorniczek na trasie 900km przy prędkościach średnich 160km/h. kupiłem auto w sierpniu 2017 i zrobiłem już w takim stanie 20tys km. i żadnych innych objawów. proszę o pomoc może ktoś miał już podobny przypadek Edytowane 19 Kwietnia 2018 przez remi.86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #2 Napisano 4 Czerwca 2018 witam. mam podobnie jeździłem normalnie żadnych objawów a tu nagle kontrolka od płynu brak, 1l. dolałem i spokój raz drugi zajrzałem bez zmian za jakiś czas po 3 tygodniach znów kontrolka 1l. płynu i to tak kilka miesięcy tak samo cały czas. I JESTEM W trakcie zwalania gówicy a u ciebie co było.?? - Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #3 Napisano 4 Czerwca 2018 U mnie objawy były takie same a winna była uszczelka pompy wody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Swiezu Zgłoś #4 Napisano 4 Czerwca 2018 Witam, podepnę się trochę pod temat. U mnie wyciek bo "dziura w chłodnicy". Silnik 2.0 TDI BMP 140KM, manual, climatronic dwustrefowy - proszę o informację, która chłodnica jest dobra do tego silnika (2 w załączniku). Czy może obojętnie? (Obydwie wystawione są pod mój model/silnik na alle...). Różnice na pierwszy rzut oka wyjście/wejście po prawej stronie na jednej jest po środku, a na drugiej na dole. 0de4585e43ee83fd5738dcaf2bd8[1] f7d5c1694834bacb6b22d9844228[1] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #5 Napisano 4 Czerwca 2018 Panowie zacząć trzeba od sprawdzenia 2 rzeczy. Po pierwsze czy chłodnica nie cieknie na dolnych zaczepach. To dosyć częsta usterka. Po drugie czy płyn nie ucieka przez pompę wody. Niestety INA wypuściła kilka lat temu wadliwe pompy, które szlag trafiał po 70-80 kkm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remi.86 Zgłoś #6 Napisano 22 Czerwca 2018 Dnia 4.06.2018 o 12:55, matek--1 napisał: witam. mam podobnie jeździłem normalnie żadnych objawów a tu nagle kontrolka od płynu brak, 1l. dolałem i spokój raz drugi zajrzałem bez zmian za jakiś czas po 3 tygodniach znów kontrolka 1l. płynu i to tak kilka miesięcy tak samo cały czas. I JESTEM W trakcie zwalania gówicy a u ciebie co było.?? - Jeszcze nie doszedłem o co chodzi ale wymieniłem kompletny rozrząd termostat zbiorniczek wyrównawcze oraz korek zostały mi dwie rzeczy chłodnicza spalin oraz glowica mam nadzieję że będzie to pierwsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio_damcio Zgłoś #7 Napisano 26 Czerwca 2018 u mnie to samo, zaczęło się od pękniętej rurki plastikowej co idzie dookoła silnika, płyn nadal uciekał. Wymieniłem pompę wody po 8 tyś km, nowy zbiorniczek, czujnik temp, termostat, chłodnice spalin i w końcu padło na uszczelkę. Do tej pory wszystko ok. Głowica na szczęście nie była pęknięta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach