Skocz do zawartości
modry

Problem z przeladowaniem turbiny ciągnący się od kilku lat - błąd 17965

Rekomendowane odpowiedzi

witam. Mam problem z moim autem więc liczę, ze ktos mi pomoze. Od paru lat borykam sie z problem przeladowania. Musze sie w koncu za to porzadnie zabrac bo lato sie zbliza i dalsze wyjazdy wiec wrzucam logi do oceny. Wiem, ze przeladowanie to problem zaworka n75 albo gruszka albo zapieczone kierownice. Prosze o ocene tych logow i zwrocenie uwagi na n75 i jego wysterowanie. Korzystam z zaworka od EGR zamiast n75. Przeladowania sa konkretne i auto zbiera sie bardzo ostro do przodu tak ze osiaga doladowanie 2500 i przeladowuje. Jedne logi dynamiczne udalo sie zrobic do 4000 bez odcięcia reszta jest z blędem. EGR mam zaślepiony kulką na przewodzie. 

Dynamiczny:
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_7dQ0V.html (kilka logów każdy z odcięciem)
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_9PGLN.html    (log bez błędu)

Statyczny:
Grupy 018, 023: http://vaglogi.pl/log-018_023_G494zv0.html
Grupy 004, 007, 013: http://vaglogi.pl/log-004_007_013_1hczf.html
Grupy 000, 001, 003: http://vaglogi.pl/log-000_001_003_CU3M3M.html

Basic settings:
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_Z2ghS.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_O40P3P.html
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_v34580u.html

Edytowane przez modry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo sie kleszczy na 100%. Rozebrac i pedantycznie wypolerowac w srodku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

ruch sztangi po odpięciu i przypięciu wężyka z gruszki

 

puszczenie strzykawki po wcześniejszym zassaniu i ruch sztangi w dół.

 

test bs 011 - ruch sztangi

Zamieszczam kilka filmików z ruchu sztangi w moim passacie. Jak na zimnym silniku zasysałem powietrze z gruszki strzykawką to powinna się tak sama strzykawka cofać po zassaniu i sztanga iść w dół ??? W  jakim przypadku można mowić ze gruszka jest nieszczelna jak sprawdzamy ją strzykawką??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma sie cofac tam jest sprężyna i to dosc silna. 

To ze sztanga plynnie chodzi na wolnych nie znaczy ze nie blokuje sie pod obciazeniem. 

Wiem, że kazdy szuka zeby nie wyjmowac turbo, ale w tych silnikach zacinajaca sie geometria to standard.

I radze przylozyc sie do czyszczenia, żadne piaskowanie itp. ma byc lustro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli gruszka jest ok bo nie puszcza sztangi. Zostaje raczej geometria turbiny. Raczej oddam do prof zakladu bo chce miec to dobrze zrobione. Wyjecie i wlozenie turbo 250zl u mechanika  plus 200 czyszczenie w zakladzie od turbin.  Razem 450zl.  Cena dobra? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze dobra. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności