Skocz do zawartości
szybki

Rozładowany kluczyk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

 

W ciągu 2 tyg 2 razy zmieniałem baterię w kluczyku. Po 2 latach, a później po 2 tyg. Zapewne jest jakiś lewy pobór energii. Może ktoś wie jak rozwiązać problem. Czy tylko serwis?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stawiam na dupniętą baterię :) kupiłeś w dobrym źródle, długa data ważności? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymien jeszcze raz a jak bedzie to samo to reklamuj kluczyk. Kolezanka tak miala w golfie i wymienili w ramach gwarancji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem samemu na świeża.  Zobaczę czy problem będzie się powtarzał. 

Żeby cos pozostało z tematu sensownego to podrzucam najszybszy sposób otwarcia kluczyka.  Instrukcja pokazuje co innego, ale ten też dobrze działa. 

 

Edytowane przez szybki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaką baterie polecacie , jest to jakaś specjalna  ? Bo u mnie od czasu do czasu pokazuje że nie znaleziono kluczyka . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem taką jaką miałem oryginalnie, czyli Panasonic bateria litowa CR2032. Wymianę dokonałem po 2,5roku.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, 

Czy ktoś rozbierał kluczyk, tak by przełożyć całą obudowę?

Kupiłem jedna na Ali i mam problem ze zdjeciem metalowej obudowy, tak by niczego nie połamać i nie uszkodzić.

image.thumb.png.574fc18a419330e78496659e786f0d2e.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ciągle problem z jednym z kluczyków co 2 dni rozładowuje nowe baterie (energizer), odłożyłem go jako zapas nie mam pojęcia jak go naprawić- jakieś zwarcie musiało  nastąpić po upadku i tak już zostało Co do otwarcia kluczyka to otwierasz obudowę tam gdzie bateria, następnie wyciągasz kluczyk, odkrecasz mała czarną śrubkę na dole, odrywasz naklejke VW w kółeczku i pod nią jest zatrzask podważasz go i cały wsad wychodzi.

Edytowane przez rafus1984

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o baterie, to rzeczywiście jakość (producent) ma znaczenie.

W poprzednim samochodzie wymieniałem na szybko kupioną CR2032 w markecie niemarkową (tylko takie mieli) i od razu padła. Potem dałem bodajże Maxell z Allegro (made in Japan) i wytrzymała dłużej. Dopiero zakup Sony dał spokój na kilka lat.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Czy kluczyk nie rozkoduje się po wyjęciu baterii??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam znajomego specjalistę (jeden z lepszych specjalistów od zamków wszelakiego rodzaju - w tym otwieraniu i zamykaniu samochodów, także za granicami PL, staż około 40 lat) u którego wymieniłem baterie w obu kluczykach. Bateria w nieużywanym kluczyku padła po 4 latach, w używanym działa bez zarzutu. Wspomógł mnie następującymi informacjami:

1. Kiedy masz keyless, pilot cały czas "pracuje" szukając samochodu, a dokładniej strefy wokół samochodu gdzie ma zadziałać - stąd zawsze bardziej drenuje baterię w pilocie.

2. Zalecił, by przy keyless wymieniać kluczyki co 6 miesięcy - znacznie wydłuża to czas działania baterii (jak korzystasz tylko z 1, drugi nieużywany szybciej się rozładuje)

3. Gdybym przesiał się na autko bez keyless - wymiana kluczyka co 1 rok, żeby równo się zużywały.

 

Być może te informacje komuś pomogą w lepszej eksploatacji, ja się stosuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, RentoniX napisał:

1. Kiedy masz keyless, pilot cały czas "pracuje" szukając samochodu, a dokładniej strefy wokół samochodu gdzie ma zadziałać - stąd zawsze bardziej drenuje baterię w pilocie.

z tym to pojechałeś po  fantazji

kluczyk niczego nie szuka po pierwsze 

kluczyk się  aktywuje w chwili jak  złapiesz za klamkę, i wtedy dopiero anteny kessy  go aktywują 

jak jesteś w domu, to kluczyk jest  jak każdy inny - nie  naciskasz, nic się nie dzieje, nie ma  otoczeniu RFID - nic   się nie aktywuje 

inaczej jest w aucie - bo   kessy go cały czas  go wzbudza  w czasie jazdy  , i kluczyk musi odpowiadać ze jest w  w zasięgu , 

i np. jak będzie miał słabą baterie  to kessy  to pokaże na liczniku ze bateria do wymiany 

 

ale poza autem jak piszesz ...nic  kluczyk nie robi, jest  sobie i tyle 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności