Skocz do zawartości
Izzy70

Prośba o analizę logów, AJM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o analizę logów, coś jest nie tak z ciśnieniem aktualnym z tego co widzę ale za bardzo się nie znam, gdzie może leżeć przyczyna? 

EGR zaślepiony i wywalony, wstawiona flansza, kolektor od awx, wymieniona pompa vacum na bosha bo luka puszczała podciśnienie

 

https://log.malonetuning.com/chart/231388#H8KLCAAJw7XDkVoCA03CjMOBDsOCIBBEw7%2FChcOzwpIUNcO6McKEw4MqG8K6ScKFZsOZwprDqsOXCzQxHmfDpsONw7PDnjzDisOzw47CmWzCksKywq3DlcOAFMKgwpdLEcO%2BUMKLYBJlElQyw4fCkl8kasK1w5jDncOiw47DvXF8ZsKOZCMqVsOSXsOeQGXCo8K%2BYMKMw7bDvcKDwo1wwpp1w4gaw7k3w7gJHMKcw6AMV3DDjWjDnGBww5NSw5fChcKHw5NdQsO4Ai5Tw6zCg8K0AAAA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początku lekkie przeładowanie(2000rpm) a potem za niskie ciśnienie (ok 2200rpm) potem wzrost i trzymanie trochę powyżej wymaganego ciśnienia przez sterownik. Wskazuje to na trudności z wysterowaniem turbiny. Na początek do sprawdzenia szczelność układu podciśnienia, ale za pewne przyczyną jest albo grucha albo brudna kierownica łopatek turbiny albo sam zawór sterujący. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności