Izzy70 Zgłoś #1 Napisano 14 Kwietnia 2018 Witam, proszę o analizę logów, coś jest nie tak z ciśnieniem aktualnym z tego co widzę ale za bardzo się nie znam, gdzie może leżeć przyczyna? EGR zaślepiony i wywalony, wstawiona flansza, kolektor od awx, wymieniona pompa vacum na bosha bo luka puszczała podciśnienie https://log.malonetuning.com/chart/231388#H8KLCAAJw7XDkVoCA03CjMOBDsOCIBBEw7%2FChcOzwpIUNcO6McKEw4MqG8K6ScKFZsOZwprDqsOXCzQxHmfDpsONw7PDnjzDisOzw47CmWzCksKywq3DlcOAFMKgwpdLEcO%2BUMKLYBJlElQyw4fCkl8kasK1w5jDncOiw47DvXF8ZsKOZCMqVsOSXsOeQGXCo8K%2BYMKMw7bDvcKDwo1wwpp1w4gaw7k3w7gJHMKcw6AMV3DDjWjDnGBww5NSw5fChcKHw5NdQsO4Ai5Tw6zCg8K0AAAA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba_1996 Zgłoś #2 Napisano 31 Sierpnia 2018 Na początku lekkie przeładowanie(2000rpm) a potem za niskie ciśnienie (ok 2200rpm) potem wzrost i trzymanie trochę powyżej wymaganego ciśnienia przez sterownik. Wskazuje to na trudności z wysterowaniem turbiny. Na początek do sprawdzenia szczelność układu podciśnienia, ale za pewne przyczyną jest albo grucha albo brudna kierownica łopatek turbiny albo sam zawór sterujący. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach