Gość CBR Zgłoś #1 Napisano 27 Lutego 2007 Witam. Zglaszalem ten problem wczesniej na forum ale jako odp w innym watku. Moze teraz ktos zauwazy i podpowie, co robic. Ostatnio w zasadzie przestaly mi dzialac spryskiwacze przod i tyl pomimo pelnego zbiorniczka plynu zimowego. Przy sciagnieciu do siebie manetki spryskiwaczy spod maski dochodzi tylko pisk jezeli dluzej przytrzymam to plyn siknie na szybe ale jakos tak niemrawo. Nie mam pojecia co sie dzieje. Pisk swiadczy raczej o tym, ze pompa działa. nie zauwazylem zeby w widocznym miejscu przerwane byly w wezyki, nie widzialem rowniez rozlanego plynu pomimo tego ze probowalem na postoju takie manewru. CO jest grane??? help. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzycho007 Zgłoś #2 Napisano 27 Lutego 2007 Mialem kiedyś podobne objawy w innym aucie. W wyniku uzywania różnych płynów do spryskiwacza, wytrącił mi się w zbiorniku osad taki jasny jak kreda tylko trochę twardszy. Używałem wtedy koncentratu który rozcieńczałem 1:200 (letni). Ten osad przeszedł przez pompkę i pozapychał dysze - efekt jak w poprzednim poście. W tym przypadku wystarczyło rozpięcie przewodów i ich przepłukanie, problem był tylko z wyczyszczeniem dysz. Łatwo to sprawdzić, wystarczy rozpiąć przewody i włączyć spryskiwanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #3 Napisano 27 Lutego 2007 Może pompka ma jakieś nieszczelności i za dobrze nie zaciaga płynu. Musiałbyś rozpiąć przewód spryskiwaczy na pierwszym łączeniu za pompką spryskiwacza. Zobacz jak mocno pompuje wodę. Jeśli dobrze to oznaczało by jakiś korek na dalszej drodze do spryskiwaczy. Jeśli słabo to trzeba by wyjąć zbiorniczek i sprawdzić jego stan i stan pompki. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek78 Zgłoś #4 Napisano 27 Lutego 2007 a pytanie z innej ciut beczki: czy spryskiwacz mozna jakoś ustawić? Prawy pryska troszkę za nisko... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzycho007 Zgłoś #5 Napisano 27 Lutego 2007 Oczywiście, że można. U mnie wystarczy palcami przesunąć dyszę do góry lub na dół. Pociąga się za taką plastikową poprzeczkę na dyszy. Przynajmniej w moim modelu tak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mandzynek Zgłoś #6 Napisano 27 Lutego 2007 sprawdz czy wezyk nie jest zagiety ja tak mialem u siebie i po kazdym otworzeniu maski i pozniejszym zamknieciu spryskiwacze umieraly:( obkleilem grubo tasma izolacyjna i uwazam zeby przy zamknieciu maski nie zagiac wezyka. pozdr michal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek78 Zgłoś #7 Napisano 28 Lutego 2007 Oczywiście, że można. U mnie wystarczy palcami przesunąć dyszę do góry lub na dół. Pociąga się za taką plastikową poprzeczkę na dyszy. Przynajmniej w moim modelu tak jest. dzięki za info, jak dotąd w poprzednich samochodach, trzeba było szpileczką podziubać i ustawić a tu nie wiedziałem jak sie za to zabrać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #8 Napisano 28 Lutego 2007 Poprzedni model spryskiwacza w porównaniu do juz opisanego regulowało się kręcąc odpowiednią krzywką na której opierała się "dupka" spryskiwacza. Zwykle z tego powodu ludzie rozwalali sobie dysze bo nie wiedzieli gdzie podłubać żeby je ustawić. Jak poszukasz to znajdziesz tu nawet zdjęcie które wstawiłem z nim w roli głównej. Teraz mam dwa różne. Jeden nowszy od drugiego. Stwierdzam ze starsze są lepsze :-) -nowszy łatwiej się reguluje -starszy ma dyszę wyżej /pod maską/ -starszy dokładniej rozprasza -starszy nie przestawia się przypadkowo od odgarniania śniegu i lodu zimą.... :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbych58 Zgłoś #9 Napisano 4 Marca 2008 Urwałem zaczep spryskiwacza przedniego, zakupiłem nowy lecz mam problem z wymianą. Do końcówki dochodzą dwa przewody i nie wiem jak je wyjąć, boję się użyć siły żeby nie popsuć. Na końcu wężyka jest coś jakby mała cewka , co to jest, do czego służy i czy to ją trzeba zsunąć ze starej końcówki? Może ktoś ma wiedzę i chciałby się ze mną podzielić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Makaj Zgłoś #10 Napisano 4 Marca 2008 Ta cewka, to pewnie podgrzewanie dyszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Passtat 1,9 tdi 4 motion Zgłoś #11 Napisano 29 Lipca 2008 Mam ten sam problem z tymi przewodami, jak można je bezpiecznie wyjąć i podłączyć do nowego spryskiwacza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #12 Napisano 29 Lipca 2008 Mam ten sam problem z tymi przewodami, jak można je bezpiecznie wyjąć i podłączyć do nowego spryskiwacza? Należy zakupić odpowiednie spryskiwacze wyciągnąć dwie wtyczki, zamontować nowe spryski i podłączyć wtyczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Passtat 1,9 tdi 4 motion Zgłoś #13 Napisano 29 Lipca 2008 Czyli kupiłem zwykłe spryskiwacze bo nie mają tego mechanizmy dzięki za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #14 Napisano 29 Lipca 2008 Czyli kupiłem zwykłe spryskiwacze bo nie mają tego mechanizmy dzięki za info. Dysza spryskiwacza podgrzewana nr kat 6E0 955 986 . Pozdrowienia . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #15 Napisano 29 Lipca 2008 A ile mniej więcej kosztują nowe spryskiwacze na klapie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotrDrago Zgłoś #16 Napisano 3 Marca 2009 (edytowane) rozłączyły mi się dwa przewody od lewego spryskiwacza przedniego(maska) po ponownym połączeniu zauważyłem, że dosyć lekko wchodzi jeden w drugi czego użyć aby zapobiec ponownemu rozłączeniu, jakaś opaska zaciskowa co by złapała mocniej te przewody?? macie inny pomysł? Edytowane 3 Marca 2009 przez PiotrDrago Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lestat Zgłoś #17 Napisano 3 Marca 2009 (edytowane) Jesli to sa te w klapie - to tam powinien byc taki plastyk (opaska) na jednym z wezykow - po podlaczeniu tych przewodow wystarczy go przekrecic (chyba o 90 stopni - nie pamietam) i gra muzyka Edytowane 3 Marca 2009 przez Lestat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotrDrago Zgłoś #18 Napisano 3 Marca 2009 to nie ten w klapie tylko z przodu auta w masce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lestat Zgłoś #19 Napisano 4 Marca 2009 chodzilo mi o maske... zle wyspecyfikowalem. Zeby byc bardziej obrazowym - zdjales te plastykowe zaslepki i z tamtad wyjales te wezyki. Na jednym z nich powinna byc taka opaska - w moim byla. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #20 Napisano 31 Marca 2009 Wymieniam maske w aucie i trafila mi sie z podgrzewanymi spryskami. Jak je i najlepiej do czego podlaczyc.?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach