Skocz do zawartości
misiek 19

diesel [B5] Jakie mocne sprzęgło do AVF 6 biegów 240 mm? ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.  Mam problem ze slizgajacym się sprzęgło.  Koksa na 206 i 435 nm  z mocnym dołem.  Zmieniłem na brd + kevlar i wytrzymało 3 miechy , jakiś pomysł na mocniejsze sprzęgło?  

Próbował ktoś zmontować sprzęgło od 2.5 tdi v albo audi 2.7 lub 3.0? Na oryginalnym dwumas brd ? 

Na zdjęciach wygląda ze powinno podejść a tam docisk na pewno mocniejszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. U mnie jest ori dwumas + sprzęgło od Sachs Performance (tarcza i docisk według nich wytrzymuje 565Nm+).

Mam mocny dół i ku***sko ciężką noge (470Nm przy 2000, 520Nm przy 2250 ). Wytrzymuje bez problemu, ale strzałów z sprzęgła miałem dosłownie 3. Reszta się pilnuje żeby nie zajechać tego, no ale to chyba każdy dba o swoje a nie tylko ja. 

Koszta może nie są małe... ale warto.

Ew. Znajomy przerabia Tdi oraz oferował mi za 1900 bodajże cały zestaw na jednomasie który ma wytrzymać ponad 600Nm.

Napisz na PW to dam Ci namiary. Żeby nie było, że komuś reklamę robie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak ja noe chce jedno masa . Miałem w poprzednim pasku i po trasie az mrówki w rękach i nogach , a ile dawałes za te sprzęgło? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja tak samo jedno masa nie chciałem. Tarcza z dociskiem to było bodajże 600 euro, łatwo można sprawdzić na stronce Sachs Performance. Ja u siebie dorzuciłem nowe łożysko oporowe no i dwumas też Sachs. To akurat jedna z droższych opcji jaką znam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam od siebie bo tez nie chcialem jednomasy ale po 4 wymianach dwumasy (wytrzymaly  nadluzej 70kkm , najkrocej 30k) zdecydowalem sie na jednomas z 80 +docisc ze 100 2.5tdi zeszlfowany na osadzeniu i tarcza z rs6 obita w kevlar w makland =pancerny zestaw ;)- nalatane 40kkm i nie moge nazekac i problem z dwumasem z glowy ,,, jak sie podda to tylko sprezyn y na tarczy na ....zrobisz mocny docisk i tarcze to podda sie wlasnie dwumas a przy katowaniu czy ostrym ruszaniu zawsze jest mysl czy dwumas zniesie to i owo ...caly zestsw przerobka i czesci itp  wyszla mnie niecale 2000zl .

jedyny minus to troszke kombinowania bylo z dlugoscia wysprzeglika bo jesdnomas jest  nizzszy od dwumasy , kangurki poczas ruszania i na poczatku bylo troszke wibracji i tyrkania  sprezynkek  na tarczy  ale po tygodni juz  sie przywyklo  ,,, na dzien dzisiejszy  katowania upalania na 1/4  i  wszysko  git   ,,, powodzenia 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

W swoim pasku avf też mam założony docisk Sachs performance, płaciłem coś koło 1250 zeta za sam docisk. Tarcza obita kevlarem w Maklandzie 250 złociszy. Dwumas został oryginalny.

A kolego Dawidhhh łożysko oporowe wymieniłes na wersję od brd czy takie jak powinno być w oryginale? Wysprzeglik też zmieniłeś?

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności