Skocz do zawartości
niuniek76

[B5] Reflektory do Passata B5 1998

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mogę zostać zlinczowany za zakładanie nowego takiego tematu, wybaczcie mi. Linki w poprzednich tematach na ten temat wygasły a ja chciałbym zobaczyć propozycje nowych lamp od bardziej doświadczonych użytkowników tego forum. Nie chcę eksperymentować bo szkoda czasu i pieniędzy a do tego nerwów. Nadszedł czas na wymianę moich lamp próba polerowania nie bardzo przyniosła efekt. widocznie już nadszedł ich koniec żywota. Szukam coś ciekawego aby dobrze oświetlało drogę jak i fajnie wyglądało w moim pasacie.

Dużo czytałem tu o lampach z soczewkami jak i Zenonach i się już pogubiłem, jestem laik w tych sprawach i prosił bym o poradę co warto kupić i jakie żarówki lub podesłanie linków do dobrych lamp w które warto zainwestować.

Aktualnie posiadam H4/H7 myślałem aby jakoś dołożyć do zderzaka dodatkowe halogeny przy zmianie lamp i spryski.

Dziękuję za wszelkie informację i porady pomocne w doborze lamp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Regeneracja zużytych oryginałów to najlepszy wybór, kiedy za podobną kwotę chcesz kupić zamienniki. Nałożą nową warstwę odbłyśnika, wyczyszczą soczewkę, przeszlifują klosz i masz fabryczne lampy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zmienić coś na xenon albo AE nawet widziałem fajne na aledrogo.pl, chociaż sam bym się pobawił w ich regenerowanie, lubię podłubać sam i mieć satysfakcję, że sam coś naprawiłem. Ale autko potrzebne w pracy wiec nie bardzo może stać  rozebrane. Chyba ze na czas wymiany czyli weekend.

Co oryginał to oryginał, myślałem nad nowymi coś z DEPO czy Hela. Tak dla lepszego komfortu jazdy jak i wyglądu autka. ma swoje latka i czas by mu cos zmienić aby był jeszcze ładniejszy.:D

Edytowane przez niuniek76

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach