Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie liczę na pomoc, od kilku dni czytam masę tematów w internecie byłem z tym u mechanika nadal nic. Musiałem wymienić wąż dolotowy IC (uszczelki puszczały). Tuż po wymianie bardzo słabo odpalił długo kręcił, później się poprawiło ale nadal ciężej niż zawsze (pali tak jak na filmie) troszkę kopci na siwo przez kilka(naście) sekund po odpaleniu później cały dzień pali od strzała aż do długiego postoju (przez noc). Pojechałem do mechanika mówi klapa gasząca się zacina, w dolot preparat do czyszczenia wtrysnąć. Zgodnie z zaleceniem dostał w dolot liqui moly (co się działo za autem :o). Egr zaczał pracować (wcześniej w vagu pokazywał 84.5% jak kilka razy zaglądałem). Moc trzyma wszystko jest ok tylko to 1 odpalenie. Po pierwszym odpaleniu kilka sekund popracuje jak zgaszę pali od strzała. Moc trzyma, nie ma żadnego dymu za autem przy deptaniu. Teraz pytanie co sprawdzić vag pokazuje błąd g62 (czujnik temp) mam zakupiony, brak czasu na montaż, oraż czujnik temp paliwa (g81). G81 było od dawna, g62 pojawiło się niedawno mimo tego ładnie palił. Nie mam pomysłów co robić / sprawdzać, bo pompki wykluczam mają korekty poniżej 1.0 +/- (zależnie od cylindra) 2 mają praktycznie idealne, bipy trochę gorsze ale od dawna się nie zmieniają. Jakieś pomysły? Nie pomaga grzanie świec kilka razy. Aku jest świeży (z lutego).

C1E8C20D-3DEF-4A67-8ACE-AE10FD6C5313.MOV

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem nadal nierozwiązany, jest ktoś w stanie nagrać mi pracę klapy gaszącej awx-a? Chce sie upewnic czy klapa przy odpalaniu sie otwiera w pełni, egr lekko pocieka i jest syf podejrzewam że to jest problem, jesli nie to swiece zarowe i uszczelnienie pompek. Jesli ma ktos jeszcze jakies pomysly co to moze byc, prosze o sugestie. I jak sprawdzic uklad paliwowy przy filtrze czy sie nie zapowietrza, badz jak go wyeliminowac? Wydaje mi sie ze to nie on bo po odpaleniu kopci na siwo (jakby dostawal za duzo ropy).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze najlepiej nowy ori czujnik temperatury i sprawdź też wiązke do niego. Kolejną rzecz jaką wypadałoby zrobić to zmierzyć kompresje. Czasami też rozrusznik jest na wykończeniu i też takie problemy się pojawiają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temp mam nadzieje wymienię w sobotę. Rozrusznik zawsze dobrze kręcił i nawet teraz dobrze kręci. Podejrzewam uszczelniacze pompowtrysków, 2 osoby mi to sugerowały, z czego 1 to osoba prywatna ktora zasugerowala zeby „podpompowac” krecac kluczykiem i wracajac zeby pompka pompowała paliwo, rzeczywiscie lzej odpalił, reszta objawów też się zgadzała. Co o tym sądzisz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi Ci żeby cały pompowtrysk rozebrać i zestaw naprawczy zastosować czy ten oring i podkladke miedzianą i przy samej końcówce ? Jeśli o tą podkładke i oring Ci chodzi to do wracania sìę paliwa do zbiornika nic nie pomoże. A takie sprawdzanie "na sluch" to jest o dupe potłuc. Trzeba by manometr podpiąć i sprawdzić czy dobija i jakie ciśnienie.

Ale tak jak mówie najpierw usuń usterki a pózniej dalej grzeb. Czujnik G62 wpływa pośrednio na dawkę paliwa. Jeśli temp zasynanego powietrza będzie znacznie się różnić od temp silnika mogą być problemy.

A jaka temperatirę silnika Ci pokazuje na VAGu ? Zawsze mozna wpiąć rezystor zamiast czujnika i zobaczyć czy będzie poprawa, ale to trzeba by w autodacie sprawdzić wartość rezystancji czujnik przy np 45° lub ktoś by Ci musiał na sprawnym sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Roznica jest 15 stopni, vag pokazuje -5 a climatron 10 stopni. Chce wrzucic komplet uszczelniaczy aso 150-180zl. Problem był przed wymianą rurą (niedługo wcześniej pojawił się błąd g62) ale palił spoko.

Czujnik wrzucę pewnie w sobotę, po prostu nie mam siły do tego samochodu, wstyd zapalać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności