biskup Zgłoś #1 Napisano 31 Marca 2018 (edytowane) Witam, Kolegow ostatnio naszła mnie chec na tzw gotowca u mnie w miescie kolega wgrał mi mape do passata 170bmr niestety nie jest w stanie powiedziec ile dokładnie jest km i nm obstawiam ze ok200 i ok 400mn miało byc tzw bezpiecznie jakie logi musiałbym zrobic zeby choc czesciowo sprawdzic zmiany ktore zostały zastosowane ??i chce sprzwdzic wartosci ktore maja byc bezpieczne , rozumiem ze na logach turbiny tez cos sie zmieni? dzien przed chipem robiłem log11 zeby ocenic stan turbo , wiec porownanie bedzie ale pozostałych niestety nie zrobiłem.. moje odczucia; od dołu jest niezła piz..a tak do 3,4/3.6obr pozniej leci w doł, pewnie mometn szybko w gore i .... czekam na sugestie pozdrawiam Edytowane 13 Kwietnia 2018 przez biskup Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #2 Napisano 31 Marca 2018 (edytowane) Moja sugestia jest taka, że przy dużej powszechności tunerów, hamowni i stosunkowo niedużym koszcie należy zrobić indywidualny program. Edytowane 31 Marca 2018 przez jihad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biskup Zgłoś #3 Napisano 31 Marca 2018 (edytowane) prosze o jakies konkretne sugestie bez opinii mojej decyzji ok, na prawde juz nie mam czasu na jezdzenie do innych miast , chetnie podziele sie inf co zostało zrobione ewentualnie przesadzone.. Edytowane 31 Marca 2018 przez biskup Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #4 Napisano 31 Marca 2018 Napisałem uzasadnienie mojej sugestii, ale skasowałem post. W sumie twoje auto, twoje decyzje. Nie mam interesu ani w namawianiu cię na porządny tuning, ani tym bardziej w martwieniu się o twoje auto. Jeśli zechcesz, to skorzystasz z rady, a jeśli nie, to nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biskup Zgłoś #5 Napisano 31 Marca 2018 (edytowane) Kolego Ty dalej swoje prosiłem, to nie są żadne rady tylko pisanie o niczym daj juz spokoj połowa postow na forum jest pozniej o tym, mam 2 auto po hamowni i modach, ale teraz na prawde nie mam ochoty jezdzic po innych miastach , zrobiłem tak i koniec , nie komentuj juz tego, jestem ciekawy ktore wartosci moge sobie sprawdzic czy chip jest bezpiecznie zrobiony , może ktos jest w stanie mi podpowiedzieć Edytowane 31 Marca 2018 przez biskup Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #6 Napisano 31 Marca 2018 (edytowane) Dynamiczne: 115+118 043+046+112 temp. spalin 003+008 002+033 Może ktoś jeszcze podpowie co w TDI warto sprawdzić. Również polecam podjechać na hamownię i sprawdzić jak wygląda wykres... 100zł a może dużo powiedzieć czy program jest odpowiedni do Twojej fury... Edytowane 31 Marca 2018 przez rosol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biskup Zgłoś #7 Napisano 1 Kwietnia 2018 Super dzieki bardzo za konkretna odpowiedz, na dniach porobie i wkleje logi do oceny , o ile moj Vcsd na wszystko pozwoli ?, hamownie mam 180km od domu * wiec na te chwile gotowiec zostaje , w razie gdy okaze sie ze jest duzo przesadzony wracam do seri , Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biskup Zgłoś #8 Napisano 12 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam , troche to trwało ale jest, prosze niech ktos sie wypowie, w 11 turbo ma zadane prawie 2,2b jak dobrze widze? i chyba daje rade?i , pozostałych nie potrafie wiec prosze o analize LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-003-008-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV LOG-01-043-046-112.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV Edytowane 12 Kwietnia 2018 przez biskup Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michasswiat Zgłoś #9 Napisano 22 Maja 2018 Siemka, niestety nie wyniosę nic do tematu,ale mam pytanie, przy tym gotowcu masz dpf i egr wyłączony? Ja zastanawiam się nad swoim bmr, najprawdopodobniej dpf jest już wycięty i wyłączony w programie przez poprzedniego wlasciciela. Ponoć ciężko wystroic ten motor... Nadal latasz na tym sofcie czy powróciles do serii? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biskup Zgłoś #10 Napisano 26 Maja 2018 Witaj dpf mam usuniety i skasowany , egr nadal jest , zostaje przy tym sofcie bo fajnie sie jezdzi , tylko czasami (tak było tez przed programem) przy pełnym bucie 2 i 3 bieg czasami potrafi sie przydusic w różnych partiach obrotu po 2 3 razy na biegu .musze sie tym zajac ale nie mam kiedy , jak mechanik ze mna jechał to akurat było ok , musze przypilnowac ten moment ,( pompi sa ok sprawdzałem ) miałes moze kiedys taki problem? na dniach nagram filmik to sobie ocenisz czy chcesz , i moze te zadyszki uchwycę pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #11 Napisano 25 Września 2018 Wrzuć filmik jak się zbiera auto, na 6 biegu od 80 -160 Od 0-140 daj kilka Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach