Skocz do zawartości
Milczek0346

Silnik gaśnie po wciśnięciu hamulca

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, mianowicie mam taki problem, podczas jazdy jak i na postoju zapala się najpierw kontrolka od ESP następnie gdy wciśnie się bieg to silnik gaśnie, mechanik twierdzi że to czarna magia, spotkał się ktoś z tym, proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Na początku radził bym sprawdzić vcdsem czy są jakieś błędy i jeśli to gdzie. To mogłoby naprowadzić na jakiś trop. Ogólnie ESP wpływa na dawkę wtryskiwanego paliwa, może to coś w tą stronę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaworek zwrotny na przewodzie od serwa hamulcowego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, janekg16 napisał:

Zaworek zwrotny na przewodzie od serwa hamulcowego?

Myślisz że by go aż zgasił? Moim zdaniem to jedynie obroty by latały od zaworka zwrotnego, a przyczyna tkwi głębiej, ale może się mylę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam zapomniałem dodać wydruk z kompa 

 

VCDS-Lite Windows Based VAG/VAS Emulator Version: Release 1.2 www.Ross-Tech.com

Workshop Code: 000 00000

Self-Diagnosis Log Saturday, 31 March 2018, 12:42:17.

VIN Number: License Plate: Mileage: Repair Order:

Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,47,55,56,57,58,75,76,77

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.LBL

Controller: 3B1 907 401 B

Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D01

Coding: 03011

Shop #: WSC 05314

VCID: 1D4D5A7784A9

00013059 130 106CC150_1.V5A370057285

5 Faults Found:

01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1

38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent

01259 - Shareware Version. To Decode all DTCs

31-10 - Please Register/Activate - Intermittent

01318 - Shareware Version. To Decode all DTCs

49-10 - Please Register/Activate - Intermittent

18044 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Airbag Controller

P1636 - 35-10 - - - Intermittent

18057 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1649 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 02: Auto Trans Labels: 01V-927-156.LBL

Controller: 8D0 927 156 DP

Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 3131

Coding: 00103

Shop #: WSC 05311

VCID: 7E8F7DFB69EF

2 Faults Found:

18158 - Supply Voltage: too Low

P1750 - 35-00 - -

18258 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1850 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

VCDS-Lite Self-Diagnosis Log Saturday, 31 March 2018, 12:42:18. Page 2

VIN Number: License Plate:

Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.LBL

Controller: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 1728

Coding: 04457

Shop #: WSC 00123 VCID: 253D7297ACF9

2 Faults Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

18031 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1623 - 35-10 - Please Re

 

Jeszcze do tego były błędy na AirBag 

 

Control Module Part Number: 1C0 909 605 B Component and/or Version: 0A AIRBAG VW51 04 0004 Software Coding: 12353 Work Shop Code: WSC 05311 1 Fault Found:

 

01312 - Powertrain Data Bus

37-10 - Faulty - Intermittent

Readiness: N/A

Jest ktoś w stanie rozszyfrować te kody? 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik:
01375 - błąd poduszki silnika (któraś jest do wymiany bądź sam czujnik poduszki)

01259 - uszkodzenie wiązki bądź przekaźnika pompy paliwa

01318 -  błąd sterownika pompy paliwa ( prawdopodobnie padnięty tranzystor wewnątrz bądź następstwo błędu przekaźnika pompy paliwa) ; możliwe że cała pompa może być do wymiany

18044 - brak komunikacji z kontrolerem poduszek powietrznych

18057 - brak komunikacji  ze sterownikiem ABS

 

Skrzynia biegów:

18158 - za niskie napięcie (problem z ładowaniem aku? ładowanie do sprawdzenia oraz aku)

18258 -  (brak komunikacji od ecu do skrzyni)- do wymiany prawdopodobnie czujnik pedału hamulca

ABS:
18265 - brak komunikacji z ecu

18031 - uszkodzony sterownik abs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Radzę sprawdzić wszystkie kable, szczególnie przy ECU, może coś się porozpinalo, coś przetarło. Obowiazkowo zrobił bym to na początku. Problem może tkwić w uszkodzeniu wiązki, albo sterownika (01312), pompy paliwa i niesprawnościami przy układzie ABS/ESP. Więc zgodnie z błędami oraz interpretacją i sugestiami kolegi "janekg16", do dzieła. Zdiagnozować problem czasem jest ciężej niż go rozwiązać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję panowie, błędy usunąłem i po przejechaniu 200km przy odpaleniu zapala się ESP i ABS, zgasze i odpalę i kontrolki gasną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności