Skocz do zawartości
Johnnyslawo

proszę o analizę logów 1.8 t AWT

Rekomendowane odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

turbo ładnie. Reszty nie da się powiedzieć bo 9i tu sugestia) logi w pb robi się do 6000rpm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi zrób grup 002+033, 003+020, 115+118 na prostej drodze, na 3 biegu, od około 1200 rpm, pedał gazu do końca i do 6000 rpm. Wrzuć ponownie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie jeśli zrobiłeś poprawnie logi to zdrowy, seryjny 1.8t 150km przy 5tys. powinien mieć przepływ 120g/s. Turbo wstaje ładnie, ale 2700 rpm go przeładowało. Dodatkowo logi rób tylko na benzynie i zrób pozostałe grupy, żeby sprawdzić lambde i spalanie stukowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maf jest ok. Reszta jw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

turbo w tym silniku dmucha 0.5 bara?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, rosol napisał:

turbo w tym silniku dmucha 0.5 bara?

Turbo ma boost 0,6bar ale tylko na samym początku, później spada do 0,4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy skasowałeś błędy przed robieniem logów? Robi się to nawet mimo jeśli ich nie ma. Przepływ jest ok, turbo nawet ok. Logi robiłeś na benzynie? Bo nie ma żadnych korekt na spalanie stukowe, dodatkowo lambda reguluje pod 25% czasem.. Za ubogo. Sprawdź jeszcze ciśnienie paliwa czy jest ok :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem czy nie ma błędów, nie było żadnych więc wyszedłem.
logi robione na benzynie więc czemu nie ma tych korekt? jak się to nazywa w programie? może inna grupa?
o co chodzi z lambdą? do wymiany? która to?
jak się sprawdza ciśnie nie paliwa? :) 

Edytowane przez Johnnyslawo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak czy siak trzeba usuwać błędy mimo, że ich nie ma, ponieważ usuwasz wtedy korekty długoterminowe. 

Korekta spalania stukowego masz w grupie 020, na każdym cylindrze. Załóżmy, że jest ok. 

Co do lambdy, nie koniecznie jest do wymiany, ona tylko reguluje dawkę i broni się - dlatego w grupie 033 w rubryce "Lambda regulator" masz takie bujanie, zakres jest od -10 do +10, a Ty masz około 20 do 25 :/

Do sprawdzenia ciśnienia paliwa potrzebujesz manometr i wpiąć go w listwe wtryskową (o ile jest wejście). Jeśli nie ma w Twoim silniku takiego sprzętu trzeba kupić trójnik i wpiąć się w przewód paliwowy i dopiąć manometr. Sprawdź na forum ile powinien mieć Twój zdrowy silnik. Dodatkowo standardowo sprawdź szczelność dolotu oraz zawór DV.

Edytowane przez Miłosz1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Miłosz1 napisał:

Tak czy siak trzeba usuwać błędy mimo, że ich nie ma, ponieważ usuwasz wtedy korekty długoterminowe. 

dokładnie, bez tego logi są mało miarodajne. 

2 godziny temu, Miłosz1 napisał:

a Ty masz około 20 do 25 :/

to mi bardziej wyglada na dziurawą odme, dolot bądź wydech. Padajaca pompa to najczesciej braki w wyzszch partaich obrotów, tu brakuje od razu. Ale też trzeba sie odniesc do tego ze nie wiadomo co w długich piszczy. W sumie cisnienie i tak warto sprawdzić.

 

2 godziny temu, Miłosz1 napisał:

Korekta spalania stukowego masz w grupie 020, na każdym cylindrze. Załóżmy, że jest ok. 

teoretycznie przy takiej ubogiej dawce, spodziewałbym sie stukowego, a tu go nie ma. 

 

Dla pewności odepnij MAF i zrób log 002+033. Do tego przeglądnij odme, wydech, dolot.

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo przy sprawdzaniu szczelności dolotu pamiętaj, aby odkręcić korek oleju. Przy szczelności powinno tylko słychać bulgotanie oleju w misce.

Tu masz przykładowy test: http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/boostleak.html&category=5

Również pamiętaj, aby dopiąć sobie do tego wszystkiego manometr na trójniku i dmuchać między 10 a 12 psi (około 0,6-0,7 bar).

Edytowane przez Miłosz1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności