Johnnyslawo Zgłoś #1 Napisano 25 Marca 2018 (edytowane) Witam wszystkich, od razu zaznaczam że jeszcze trochę zielony jestem w temacie ale się staram proszę o przeanalizowanie logów i sugestie. Z góry dzięki. http://log.malonetuning.com/chart/230521#H8KLCAB%2BP8K3WgIDTcKMQQ7DgyAMBMO%2Fw4LDmcKWQsKbw58gDsK0WMOEUgrCkTFVw5rDlycQwqnDqnF3ZsOXOcOzLMKvB2fDgiTCpW3DlcOAw6TCocKXaxHDvsOSGcOBJMOKJEHDiVwkwr9JFMK1w6DCjmHDp8K%2Bwrg2C0fDghg0VMOSXsOeQcKlUSchRsO8w7xkI8KcFh1nwqfDuQfDnAQzWMK4eTB2w6DDkMK0w5Rtw6VxZ2fDrw9uGhsIwq8AAAA%3D Edytowane 25 Marca 2018 przez Johnnyslawo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #2 Napisano 25 Marca 2018 turbo ładnie. Reszty nie da się powiedzieć bo 9i tu sugestia) logi w pb robi się do 6000rpm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miłosz1 Zgłoś #3 Napisano 25 Marca 2018 Logi zrób grup 002+033, 003+020, 115+118 na prostej drodze, na 3 biegu, od około 1200 rpm, pedał gazu do końca i do 6000 rpm. Wrzuć ponownie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Johnnyslawo Zgłoś #4 Napisano 25 Marca 2018 Wiem trochę spaprałem, ale myślę ze dzisiaj bardziej się postarałem. Oto co wyszło : benzyna :http://log.malonetuning.com/chart/230545#H8KLCABGwrvCt1oCA23Cj0EOwoMwDATDv8OiwrMjwpEWwqnDrVtQDinCsSASEMOkOAjDusO6wpLDkMKiHnrDtMOOw67Dmm4aaMODw7jDtBPCqcKOQ8KaI2BlMMKLQ2DDv8KifUTDqGgiwrZCcMKQaSEWJUHCrcOKwq4%2BJ8KOTMOvHSlnw4VGwpIsXlE4w5E%2FcjvCiXVObWcNwrDDr3opa3bDpw9oKsKsw7HCgRoveDcIwrpYbMKSEMOnw4HCl0pdZ8KJaQzDi8OnFUBdw67DncOawoHCvkXDhsK8AcK9w5TDvnTDsQAAAA%3D%3D gaz:http://log.malonetuning.com/chart/230555#H8KLCABGw5bCt1oCA03CjEEOw4IwDATDv8OiwrMjwrXCosOwwpkoB0PCrMOUUkkqw4dBwoXDl8OTwrQSw6LCuDvCs8OrPTzDisOzLsKZXcOSw5LDlgo4BMOsw6VSVD7CvEfChMOEwpnClcKMw6Ekw7nDhWrDjsKKw5scbcOSF8OnZsKWw4guwpJRZcOrw6UFTRt3QjHCusO3TwbClTTDm3HCtsKbf8OADzjDoRVvAWE8MDUrdV3DpMK4G8KnEMK%2Bw7oTND7CrwAAAA%3D%3D gaz + temperatura powietrza:http://log.malonetuning.com/chart/230554#H8KLCABUw5jCt1oCA03CjEEOw4IwDATDv8OiwrMjwrXCosOwwpkoB0PCrMOUUkkqw4dBwoXDl8OTwrQSw6LCuDvCs8OrPTzDisOzLsKZXcOSw5LDlgo4BMOsw6VSVD7CvEfChMOEwpnClcKMw6Ekw7nDhWrDjsKKw5scbcOSF8OnZsKWw4guwpJRZcOrw6UFTRt3QjHCusO3TwbClTTDm3HCtsKbf8OADzjDoQ3CrwFhPDA1K3Vdw6TCuBvCpxDCvlVVwqgowq8AAAA%3D Panowie czy MAF jest ok? No i ogólnie Waszym zdaniem jak się to przedstawia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miłosz1 Zgłoś #5 Napisano 26 Marca 2018 Ogólnie jeśli zrobiłeś poprawnie logi to zdrowy, seryjny 1.8t 150km przy 5tys. powinien mieć przepływ 120g/s. Turbo wstaje ładnie, ale 2700 rpm go przeładowało. Dodatkowo logi rób tylko na benzynie i zrób pozostałe grupy, żeby sprawdzić lambde i spalanie stukowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #6 Napisano 26 Marca 2018 Maf jest ok. Reszta jw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #7 Napisano 26 Marca 2018 turbo w tym silniku dmucha 0.5 bara? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miłosz1 Zgłoś #8 Napisano 26 Marca 2018 4 minuty temu, rosol napisał: turbo w tym silniku dmucha 0.5 bara? Turbo ma boost 0,6bar ale tylko na samym początku, później spada do 0,4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Johnnyslawo Zgłoś #9 Napisano 27 Marca 2018 Dobrze Panowie, zrobiłem tak jak pisaliście i oto co wyszło : 002 i 033http://log.malonetuning.com/chart/230639#H8KLCADDnG%2FCuloCA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA 003 i 020http://log.malonetuning.com/chart/230640#H8KLCADDt3DCuloCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtwrVQw7hMwpRDwqBWwrBUw6LDinFRw6HDtcKQVkI9w67DjE4IcMOXw6dNClM2XcOmCsOYRWxwUsKTD8O%2FJkLDpsOCwpbCnGE3w6XDhcOmw6RKK8KlVVrCsTdpHMOpw71HYMKSH8K%2BJcKVw70gw4IJw484w6AFwq8RwqHDnw5pccKtw7Mkw558P8OEw7gFdcOnw6JCwpcAAAA%3D 115 i 118http://log.malonetuning.com/chart/230641#H8KLCADChXHCuloCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D będę wdzięczny za analizę i podsumowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miłosz1 Zgłoś #10 Napisano 27 Marca 2018 Czy skasowałeś błędy przed robieniem logów? Robi się to nawet mimo jeśli ich nie ma. Przepływ jest ok, turbo nawet ok. Logi robiłeś na benzynie? Bo nie ma żadnych korekt na spalanie stukowe, dodatkowo lambda reguluje pod 25% czasem.. Za ubogo. Sprawdź jeszcze ciśnienie paliwa czy jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Johnnyslawo Zgłoś #11 Napisano 27 Marca 2018 (edytowane) sprawdziłem czy nie ma błędów, nie było żadnych więc wyszedłem. logi robione na benzynie więc czemu nie ma tych korekt? jak się to nazywa w programie? może inna grupa? o co chodzi z lambdą? do wymiany? która to? jak się sprawdza ciśnie nie paliwa? Edytowane 27 Marca 2018 przez Johnnyslawo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miłosz1 Zgłoś #12 Napisano 27 Marca 2018 (edytowane) Tak czy siak trzeba usuwać błędy mimo, że ich nie ma, ponieważ usuwasz wtedy korekty długoterminowe. Korekta spalania stukowego masz w grupie 020, na każdym cylindrze. Załóżmy, że jest ok. Co do lambdy, nie koniecznie jest do wymiany, ona tylko reguluje dawkę i broni się - dlatego w grupie 033 w rubryce "Lambda regulator" masz takie bujanie, zakres jest od -10 do +10, a Ty masz około 20 do 25 Do sprawdzenia ciśnienia paliwa potrzebujesz manometr i wpiąć go w listwe wtryskową (o ile jest wejście). Jeśli nie ma w Twoim silniku takiego sprzętu trzeba kupić trójnik i wpiąć się w przewód paliwowy i dopiąć manometr. Sprawdź na forum ile powinien mieć Twój zdrowy silnik. Dodatkowo standardowo sprawdź szczelność dolotu oraz zawór DV. Edytowane 27 Marca 2018 przez Miłosz1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #13 Napisano 27 Marca 2018 2 godziny temu, Miłosz1 napisał: Tak czy siak trzeba usuwać błędy mimo, że ich nie ma, ponieważ usuwasz wtedy korekty długoterminowe. dokładnie, bez tego logi są mało miarodajne. 2 godziny temu, Miłosz1 napisał: a Ty masz około 20 do 25 to mi bardziej wyglada na dziurawą odme, dolot bądź wydech. Padajaca pompa to najczesciej braki w wyzszch partaich obrotów, tu brakuje od razu. Ale też trzeba sie odniesc do tego ze nie wiadomo co w długich piszczy. W sumie cisnienie i tak warto sprawdzić. 2 godziny temu, Miłosz1 napisał: Korekta spalania stukowego masz w grupie 020, na każdym cylindrze. Załóżmy, że jest ok. teoretycznie przy takiej ubogiej dawce, spodziewałbym sie stukowego, a tu go nie ma. Dla pewności odepnij MAF i zrób log 002+033. Do tego przeglądnij odme, wydech, dolot. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miłosz1 Zgłoś #14 Napisano 28 Marca 2018 (edytowane) Dodatkowo przy sprawdzaniu szczelności dolotu pamiętaj, aby odkręcić korek oleju. Przy szczelności powinno tylko słychać bulgotanie oleju w misce. Tu masz przykładowy test: http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/boostleak.html&category=5 Również pamiętaj, aby dopiąć sobie do tego wszystkiego manometr na trójniku i dmuchać między 10 a 12 psi (około 0,6-0,7 bar). Edytowane 28 Marca 2018 przez Miłosz1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach