okan Zgłoś #1 Napisano 10 Marca 2018 Miałem problem z turbina. Wypadało mi w tryb awaryjny to oddałem turbo do czyszczenia. Już nie ma notlaufa lecz zbiera się dopiero w granicach 2000 obrotów, wcześniej ciągnęło tak od 1500 około . Wrzucam pracę gruszki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #2 Napisano 10 Marca 2018 jakiś idiota musiał rozregulować sztangę, lub co gorsza - ogranicznik ruchu dźwigni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #3 Napisano 10 Marca 2018 Wcale nie musiał tam nic ruszać nawet. Moja turbina po otwarciu oddała swoją moc w kosmos. Po złożeniu czuje ją dopiero od około 2300 RPM ... Standardowo problemy z łopatkami, więc wyczyściliśmy, złożyliśmy i moc zniknęła... I nie tylko ja tak mam, szukałem w necie bardzo długo i jest to dziwny i niestety istniejący problem. Moc znika i cześć. Uprzedzając pytania - tak wszystko jest poprawnie złożone, a cały osprzęt jest sprawny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okan Zgłoś #4 Napisano 10 Marca 2018 Nie ruszał sztangi.ale musi być jakaś przyczyna że tak się dzieje. Chyba że źle została złożona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #5 Napisano 11 Marca 2018 12 godzin temu, StreamHD napisał: Wcale nie musiał tam nic ruszać nawet. Moja turbina po otwarciu oddała swoją moc w kosmos. Po złożeniu czuje ją dopiero od około 2300 RPM ... Standardowo problemy z łopatkami, więc wyczyściliśmy, złożyliśmy i moc zniknęła... I nie tylko ja tak mam, szukałem w necie bardzo długo i jest to dziwny i niestety istniejący problem. Moc znika i cześć. Uprzedzając pytania - tak wszystko jest poprawnie złożone, a cały osprzęt jest sprawny. U mnie turbo było wyczyszczone przez mechanika i dopiero odzyskał moc i tak zbliża się wymiana turbo, ale moc trzyma nie bierze dużo oleju więc śmiga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #6 Napisano 1 Kwietnia 2018 Ja sam rozbierałem i czyściłem turbo w ATJ 115KM bo łapało tryb awaryjny miałem dużo syfu w środku i kierownice sie zacinały. Po złożeniu zasuwa aż miło i ładnie sie zbiera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okan Zgłoś #7 Napisano 8 Maja 2018 Wymieniłem zawór n75 i bez zmian jest . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albi281 Zgłoś #8 Napisano 25 Maja 2018 Witam .Mam podobny problem:Silnik ATJ wymienione turbo na regenerowane ,niestety gruszka stoi dęba. Brak błędów,Kanał 11 w BS i grucha stoi. Przewody sprawdzone,a do końca wszystko działało więc n75 raczej sprawne. Jakieś rady? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach