Skocz do zawartości
okan

diesel Problem z turbina po czyszczeniu

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem problem z turbina. Wypadało mi w tryb awaryjny to oddałem turbo do czyszczenia. Już nie ma notlaufa  lecz zbiera się dopiero w granicach 2000 obrotów, wcześniej ciągnęło tak od 1500 około . Wrzucam pracę gruszki 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakiś idiota musiał rozregulować sztangę, lub co gorsza - ogranicznik ruchu dźwigni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie musiał tam nic ruszać nawet. Moja turbina po otwarciu oddała swoją moc w kosmos. Po złożeniu czuje ją dopiero od około 2300 RPM ...

Standardowo problemy z łopatkami, więc wyczyściliśmy, złożyliśmy i moc zniknęła...  I nie tylko ja tak mam, szukałem w necie bardzo długo i jest to dziwny i niestety istniejący problem.  Moc znika i cześć.

Uprzedzając pytania - tak wszystko jest poprawnie złożone, a cały osprzęt jest sprawny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ruszał sztangi.ale musi być jakaś przyczyna że tak się dzieje.  Chyba że źle została złożona 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, StreamHD napisał:

Wcale nie musiał tam nic ruszać nawet. Moja turbina po otwarciu oddała swoją moc w kosmos. Po złożeniu czuje ją dopiero od około 2300 RPM ...

Standardowo problemy z łopatkami, więc wyczyściliśmy, złożyliśmy i moc zniknęła...  I nie tylko ja tak mam, szukałem w necie bardzo długo i jest to dziwny i niestety istniejący problem.  Moc znika i cześć.

Uprzedzając pytania - tak wszystko jest poprawnie złożone, a cały osprzęt jest sprawny.

U mnie turbo było wyczyszczone przez mechanika i dopiero odzyskał moc i tak zbliża się wymiana turbo, ale moc trzyma nie bierze dużo oleju więc śmiga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sam rozbierałem i czyściłem turbo w ATJ 115KM bo łapało tryb awaryjny miałem dużo syfu w środku i kierownice sie zacinały. Po złożeniu zasuwa aż miło i ładnie sie zbiera :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem  zawór n75 i bez zmian jest .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam .Mam podobny problem:Silnik ATJ wymienione turbo na regenerowane ,niestety gruszka stoi dęba.

Brak błędów,Kanał 11 w BS i grucha stoi.

Przewody sprawdzone,a do końca wszystko działało więc n75 raczej sprawne.

Jakieś rady?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności