Skocz do zawartości
grzeko

Konfiguracja B8 Highline - prośba o opinie

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, thr napisał:

Chyba do MY2017 było ACC 160, a później 210

No właśnie nie ...Szukam teraz B8 i nawet te z 2015 mają do 210km/h  , a czasem widze Higline z 05/2017 i mają do 160km/h....  a czasem jest nawet 2.0 Bitdi z 160 km/h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

My2018 ma w standardzie acc do 210. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, Marek3 napisał:

No właśnie nie ...Szukam teraz B8 i nawet te z 2015 mają do 210km/h  , a czasem widze Higline z 05/2017 i mają do 160km/h....  a czasem jest nawet 2.0 Bitdi z 160 km/h

Zgaduję, że te z 2015 są sprowadzane z Niemiec :) Jeśli pamiętam to dużo ludzi narzekało na początku, że u nas 160km/h, a zagramanicą były już do 210km/h. Ja mam MY2017 i w standardzie już miałem 210

Edytowane przez thr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Czy nowy silnik benzynowy 200 kW ma mieć filtr cząstek stałych ?

Jakie oznaczenie ma nowa 7 stopniowa skrzynia dsg w silniku 200 kW. 

Pytam, bo chce zamówić Paska lub Superba z tym silnikiem. Nie wiem czy czekać na MY2019 i nowy silnik, czy może lepiej brać 280 ps ze skrzynia 6 biegowa póki jeszcze można go zamawiać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od września wszystkie samochody muszą mieć filtr cząstek stałych, także jak zdążysz zarejestrować przed tą datą to może Ci taki jeszcze sprzedadzą. Najlepiej zapytaj w ASO, bo pewnie już wcześniej będą to montować. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maja miec filtry, ale mysle ze programem wyrownaja moc przy filtrze. Mam porownanie tego silnika w passacie i arteonie dsg6/7. W passacie jezdzi sie przyjemniej, skrzynia nie probuje wrzucac najnizszego biegu z mozliwych stad odczuwalna lepsza dynamika, w artronie zeby tak bylo trzeba tryb s wlaczyc. Na dluzszej trasie jednak w dsg 6 przy tym silniku czuc skrocenie biegow i obroty troche sa za wysokie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, kriss555 napisał:

Maja miec filtry, ale mysle ze programem wyrownaja moc przy filtrze. Mam porownanie tego silnika w passacie i arteonie dsg6/7. W passacie jezdzi sie przyjemniej, skrzynia nie probuje wrzucac najnizszego biegu z mozliwych stad odczuwalna lepsza dynamika, w artronie zeby tak bylo trzeba tryb s wlaczyc. Na dluzszej trasie jednak w dsg 6 przy tym silniku czuc skrocenie biegow i obroty troche sa za wysokie...

A wiesz coś może na temat skrzyni siedmio biegowej montowanej w Alltracku (Dq500) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.04.2018 o 10:04, thr napisał:

Zgaduję, że te z 2015 są sprowadzane z Niemiec :) Jeśli pamiętam to dużo ludzi narzekało na początku, że u nas 160km/h, a zagramanicą były już do 210km/h. Ja mam MY2017 i w standardzie już miałem 210

eee tam sprowadzane ;) po prostu ktoś nie żałował tak jak np. ja :P  teraz żałuję bo :mur kosztowało to 2 tys. ale stwierdziłem, gdzie ja w PL bedę takimi prędkościami jeździł z żoną :) niestety przy tempomacie ustawionym na 160, gps pokazuje 150 ... a jak jedziemy za granicę trochę km to te 10 km robi różnicę ... 

hehe ... naiwni są Ci, co myślą że VW daje coś za darmo ... co z tego, że teraz 1.8 TSI ma w standardzie dsg i ACC 210 jak kosztuje tyle co ja musiałbym dopłacić aby to mieć :P

Suma sumarum cieszę się, że miałem wybór bo dziś pewnie kupiłbym superba ... generalnie automaty nie budzą mego zaufania. Nie chodzi mi o posiadanie i używanie, fajna sprawa ale koszt utrzymania i jak to przeczytałem ... automatem trzeba umieć jeździć, wtedy się nie psuje... to ja dziękuję, wolę machać dzwignią ;)

 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już widzę w jakiej odległości od tira auto zacznie hamować przy tempomacie na 200km/h. Ja bym wolał zwykły tempomat, bo ten ciągle szarpie na autostradzie - wyłącza się go i włącza co chwile

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, Jarod84 napisał:

Już widzę w jakiej odległości od tira auto zacznie hamować przy tempomacie na 200km/h. Ja bym wolał zwykły tempomat, bo ten ciągle szarpie na autostradzie - wyłącza się go i włącza co chwile

Ja z tym nie mam problemu :) wrzucam 6 bieg i jedzie, u mnie nie szarpie tylko spokojnie zwalnia a potem przyśpiesza. Oczywiście są sytuację, że sam hamuję ... przeważnie krzyk żony, która jest słabej wiary jeżeli chodzi o technologię ;) ale włączenie to jeden przycisk na kierownicy, więc bez przesady :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.04.2018 o 18:49, wolli napisał:

Ja z tym nie mam problemu :) wrzucam 6 bieg i jedzie, u mnie nie szarpie tylko spokojnie zwalnia a potem przyśpiesza. Oczywiście są sytuację, że sam hamuję ... przeważnie krzyk żony, która jest słabej wiary jeżeli chodzi o technologię ;) ale włączenie to jeden przycisk na kierownicy, więc bez przesady :)

A po mieście do jakiego biegu docierasz przeważnie w tej manualnej ? Przykładowo wiem, że przy 130 km/h to na 6 ma się jakieś 2 tys obrotów. Ja też się zastanawiam czy do 2.0 150 KM, brać DSG czy jednak zwykłego manuala i nadal nie wiem. Bo tak sobie myślę, że na trasie to 6 bieg, a w mieście to pewnie do 4ki dotrę, ale może się mylę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia ‎2018‎-‎04‎-‎19 o 23:36, kamskam napisał:

A po mieście do jakiego biegu docierasz przeważnie w tej manualnej ? Przykładowo wiem, że przy 130 km/h to na 6 ma się jakieś 2 tys obrotów. Ja też się zastanawiam czy do 2.0 150 KM, brać DSG czy jednak zwykłego manuala i nadal nie wiem. Bo tak sobie myślę, że na trasie to 6 bieg, a w mieście to pewnie do 4ki dotrę, ale może się mylę.

Ja jeżdzę po Warszawie więc raczej prędkości 60-80 dlatego 4-5. Nie przeginam z niskimi obrotami, raczej staram się je trzymać w okolicy 2 tys. obrotów. Generalnie brak dsg najbardziej mi dokucza jak stoję w korku, tak poza tym silnik jest elastyczny więc nie muszę co sekundę zmieniać biegu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 9.03.2018 o 13:09, dirve napisał:

Moim zdaniem warto + plus do tego pakiet business z kartą SIM - wtedy samochód jest ciągle online i nawigacje online wtedy też 

 

Nie wyobrażam sobie nie mieć tego w aucie . Cyfrowe zegary,  jak korzystasz z wbudowanej navi są genialne. Jeżeli nie korzystasz z navi, to wtedy nie bierz


 

Navi od VW jest BEZNADZIEJNA i generalnie do dupy, nawet przy włączonym Internecie jak mapy są online to ma się nijak do niezawodnych map Google. Przyklad- mój blok stoi od 2011 roku. W navi od VW (wersja 2017) nie ma takiego numeru przy mojej ulicy. Przykladow jest duzo wiecej bo robilem porownania (np wpisuje ten sam adres w navi w aucie i w tel na googlach, czas dotarcia do celu przy najszybszej trasie jest np pół godz dłuższy niż w Google, nie ma tam wszystkich niedawno otwartych dróg i generalnie to porażka, ciekaw jak to wygląda w fabrycznej navi W audi czy bmw). W Google maps masz wszystko a przy darmowym roamingu teraz to w telefonie na abonament z trylionami GB;) po Europie smigasz na LTE bez problemu. Szkoda tylko że App Connect nie da się przenieść na zegary AID, wtedy mapa googla byłaby przed oczami.

Ja mam standardowe zegary ale teraz bralbym AID jako świetny gadżet bo na pewno nie do Navi:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, biokd napisał:

Navi od VW jest BEZNADZIEJNA

NIe zgodzę się z tobą.  Jeżdżę dużo po Polsce do 5 tys km w miesiącu. (taka praca). W poprzednich samochodach (volvo, ford) nie korzystałem z navi bo była słaba tylko z Wuze albo Google Maps. Odkąd mam vagowską navi nie włączyłem google maps, czy vuze ani razu. Drogi bardzo często się pokrywają (szczególnie wariant dynamiczny), nawet jeśli się nie pokrywały to sprawdzałem, że droga vaga nie jest zła i jechałem. Aktualizuje  sobie nawigację regularnie (jak tylko wychodzą uaktualnienia) , omija korki świetnie, ja osobiście będę bronił tej navi. 

Dodatkowo jak masz carnet , to nazwy firm które są zarejestrowane w Google i naniesione na Google MAPS w vagowskiej navi wyszukujesz po ich nazwie i nie musisz znać adresu :) 

Ani razu nie zostałem wyprowadzony w dzicz, jezioro, pole etc. Korki omijała sprawnie. Jedyni minus to czas dotarcia do celu.... który bierze z sufitu, ale to przed wyjściem i tak mniej więcej sprawdzam via komp o której będę 

Co do ACC , ja z kolei z ACC korzystam tylko i wyłącznie na lokalnych drogach z zakazem wyprzedzenia, lub w korkach. Na autostradzie jazda z ACC jest co najmniej niewygodna .. nawet ACC w trybie sport nie przyspiesza tak jak bym tego chciał ... co powoduje ze jestem zawalidrogą, a jak hamuje to albo agresywnie albo tak .. że 5 samochodów przed tobą wskoczy. 
 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dirve, a zmniejszyłeś utrzymanie odległości do minimum? 

Jak włączysz kierunkowskaz w lewo, to auto już zaczyna przyspieszać, tylko trzeba zaraz po tym wykonać ruch kierownicą w lewo... 

Acc nie działa tak sprawnie jak sami te manewry wykonujemy, bo wiadomo, musi być bezpiecznie ;)

Edytowane przez [email protected]
Błąd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, biokd napisał:

 Przykladow jest duzo wiecej bo robilem porownania (np wpisuje ten sam adres w navi w aucie i w tel na googlach, czas dotarcia do celu przy najszybszej trasie jest np pół godz dłuższy niż w Google, nie ma tam wszystkich niedawno otwartych dróg i generalnie to porażka, ciekaw jak to wygląda w fabrycznej navi W audi czy bmw). 

Testowałem jakiś czas temu kilka nowych samochodów i VW jest średnia jeśli chodzi o fukcjonalność i słaba w aktualizacjach.

Samochody testowałem na nowo otwartej obwodnicy Marek k. Warszawy w kilka dni po otwarciu. Tylko google i nawigacja mercedesa znały tą drogę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, dirve napisał:



Dodatkowo jak masz carnet , to nazwy firm które są zarejestrowane w Google i naniesione na Google MAPS w vagowskiej navi wyszukujesz po ich nazwie i nie musisz znać adresu

 

Przecież w mapach Google też nie musisz znać adresu. Wpisujesz np nazwę hotelu i ci znajduje, czy jakikolwiek inny obiekt.

Owszem jak masz Car-net włączony to wyszuka cele online. Bez Internetu niestety tylko po adresie. Plus taki ze taraz jak w EU masz Internet za darmo to z carnetem działa  prościej (ja mam akurat przez WLAN z telefonu) ale i tak wolę googla bo w przypadku mega korka zaproponuje Ci inną trasę (przyklad z dzis, przed Krakowem na A4 google zaproponowal przejazd przez Alwernie a navi w VW dalej ciął przez Balice a tam korek na 4km przed bramkami ) a navi od VW tego nie zrobi 

Edytowane przez biokd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Niemczech Navi nie potrzebuje internetu do wskazywanie korków i proponowana objazdow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, biokd napisał:

) a navi od VW tego nie zrobi 

 

a masz włączone dynamiczne prowadzenie ? Jak tego nie masz to ci nie ominie korka, jak masz to ci pięknie by ominęło :).  

19 godzin temu, [email protected] napisał:

Dirve, a zmniejszyłeś utrzymanie odległości do minimum? 

 

oczywiście. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, paolokos napisał:

W Niemczech Navi nie potrzebuje internetu do wskazywanie korków i proponowana objazdow.

W Niemczech dziala TMC , w Polsce to co jest w vw nie. I dlatego nie potrzebuje internetu do korkow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności