Skocz do zawartości
Miłosz1

Prośba o ocenę logów 1.8t APU

Rekomendowane odpowiedzi

Wita. Posiadamy passat b5 99 rocznik, 1.8t o oznaczeniu APU. 

Ja zauważyłem, że przepływka za mało przepuszcza, a turbo za późno wstaje. Oceńcie.

 

Benzyna:

002-033

003-020

115-118

 

Gaz:

002-033

003-020

115-118

 

Dziękuję :)

Edytowane przez Miłosz1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź sobie szczelność dolotu/podciśnień oaz zawór DV.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, Grucha... napisał:

Sprawdź sobie szczelność dolotu/podciśnień oaz zawór DV.

Dzięki za odpowiedź. A co możesz powiedzieć na temat tych logów? Jaka przyczyna? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No przecież jest napisane co masz sprawdzić czyli potencjalna przyczyną. Logi sam oceniłes, więc wiesz co jest nie tak. Na przyszłość Logi się robi ponad 6000rpm w benzynie.

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro będę sprawdzał i dam znać co wyszło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczelność dolotu ok. Zaworu DV w ogole nie bylo, ktoś wymontowal. Zamontowalem ale dalej nie ma poprawy. Turbo zbiera się może 200-300rpm wcześniej. Przepływ nadal zbyt mały, w grupie 032 w 2 rubryce 22,7%. Za uboga mieszanka. Co dalej? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jak przepłwyw za mały to chyba wiadomo co dalej... tyle że nie zrobiłeś logów powyżej  6000 to kto wie co tam jest.

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DV nowe zamontowane, wezyki od podcisnienia sprawdzone, wymienione wszystkie filtry, szczelność dolotu jest OK, odma czysta, przepustnica czysta. Ciśnienie paliwa jest OK (2msc temu nowa pompa + filtr). Test wyjść zrobiony, zawór N75 cyka. Po tych operacjach coś takiego:

http://log.malonetuning.com/chart/230464#H8KLCADDvD3CtVoCA23CjkEOwoMgEEXDrzLDqyHCkWp7GcOCwoLClsKJwpIowphhMMK2wqfCr2DDksK4w6hyw57Du8O%2FZ8KMAcKmJW3CpMK8E8KXSQA1w7YWw7%2FDoVvDhcKvwrQ8QyQ1ciprBsOsTjgnDh86TsKEwpEiwrETwoLDk8OEwo1YwpQkwrUrwrfCh8OaODtTw7DCl8O1DsOvKFzCqBrDp8K9esO%2Fw4LDgGHCnMKkwo0dw4nCizAdw7bDuMKof8OhYBF0wovCuCIpwq9zaMKTesKww7YLGRDCksOVw6EAAAA%3D

 

Wiadomo, że przepływka jest do wymiany, ale powiedzcie mi dlaczego ciśnienie mierzone na turbie jest tak chu****. Co się mogło stać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności