Bartosz24111990 Zgłoś #1 Napisano 1 Marca 2018 Jak wyżej w temacie , mam problem z kontrolką świec żarowych w passacie cc z 2011 r. Wszystko zaczęło od spadku temperatury na zewnątrz ponizej zera. Auto odpalam , kilkaset metrow jadę i zapala sie kontrolka PRZY tym wyłącza ona mi turbo. Po jakiejs chwili gdy osiagnie troszke wyzsza temperature , po wylaczeniu i włączeniu raz jeszcze problem znika. Prosze o pomoc i radę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hrabia Zgłoś #2 Napisano 1 Marca 2018 Witam! Obawiam się, że bez podłączenia pod kompa i odczytaniu błędów się nie obędzie! bo tak przyczyn może być dużo. a tak na szybko to wróżenie z "fusów"! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
let_me_b3 Zgłoś #3 Napisano 3 Marca 2018 Mam podobnie z tą kontrolką. Auto kupiłem w tym tygodniu a wcześniej podobno nic się nie działo. Tydzień mrozów i coś się popsuło. Myślałem że to wina akumulatora bo w trasie jak jechałem, ok 500km to kilka razy mi się pojawiła, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu znikała na jakiś czas. tylko że raz w ogóle nie odpaliłem już auta. Musiałem ratować się kablami od życzliwego Pana z Sharana (Pozdrawiam) Następnego dnia naładowałem aku i po nocy nie odpalił znowu, z kabli znowu pokazał kontrolkę świec Wczoraj wymieniłem akumulator na nowy, kontrolki nie widziałem ani razu- odpala na dotyk Dziś znowu kontrolka rano pojawiła się (było -15 w nocy) później już nie pojawiała się Więc czekam na bardziej sprzyjające temperatury bo póki co nie wiem gdzie jest problem Dodam jeszcze, że komputer skanowany kilka razy błędów nie pokazał żadnych (elm327+android) Raz tylko wywalił błąd sterownika silnika - p0087 Fuel Rail/ System, po skasowaniu nie widziałem więcej go na oczy. Zobaczymy jak jutro będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
let_me_b3 Zgłoś #4 Napisano 19 Czerwca 2018 Czujnik ciśnienie na szynie CR i wymiana jednego wtrysku załatwiły sprawę i już nie sypie błędami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patmil Zgłoś #5 Napisano 2 Września 2020 Witam. Przepraszam, za odgrzanie starego tematu, ale mam podobny problem w B6 TDI 2.0 140KM. Tylko oprócz kontrolki świec świeci jeszcze DPF i check engine. Jutro samochód jedzie na serwis, ale może ktoś podpowie czego się spodziewać, bo aż mnie skręca od środka co może być przyczyną. Najpierw zaświecił się DPF, ale kompletnie już nie miałem siły wyjeżdżać przepalić, więc stwierdziłem, że kolejnego dnia to zrobię. Wszystko było ok, wróciłem do domu kolejnego dnia do pracy i z pracy również (około 7km w jedną stronę). Po obiedzie chciałem jechać przepalić lecz po przejechaniu około kilometra zaczęła migać kontrolka świec i samochód automatycznie stracił moc (nie załącza turbo). Chciałem przystanąć gdzieś na parkingu, lecz zanim na parking dotarłem po około 500m zaczął się świecić check. Może błąd, może nie ale nie zraziłem się tym i wyskoczyłem na autostradę (rozpędzanie do setki zajęło z miesiąc, ale się udało) nie udało się przepalić - pokonałem około 30km z prędkością około 120km/h na piątym biegu co dawało obroty około 2300. Jeśli chodzi o dogrzanie powinno być odpowiednie, zawsze w taki sposób przepalałem tylko zazwyczaj kontrolka znikała po max 10km. Teraz nie zniknęła. I teraz pytanie - czy to może być wina DPF i teraz trzeba przeprowadzić awaryjne czyszczenie/przepalanie DPF, czy raczej coś poważniejszego. Wiem, że to jak wróżenie z fusów bez kodów, ale może ktoś miał podobny przypadek, albo coś i będzie mógł się wypowiedzieć w jakiś sposob na temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach