Skocz do zawartości
Gość marekbie

[B5] Problem z hamulcami

Rekomendowane odpowiedzi

42 minuty temu, masterpp napisał:

Najprawdopodobniej oddam do mechanika auto

Lepiej tak zrób bo wiedza Twoja marna

Płyn hydrauliczny jest od wspomagania kierownicy i  nie ma żadnego związku z hamowaniem. Nie ma możliwości aby hamulcowy i hydrauliczny się wymieszały. 
 

45 minut temu, masterpp napisał:

pedal wpada do podlogi i praktycznie nie hamuje chyba ze go spompuje pare razy

Podejrzewam ze chodzi o brak podciśnienia. Albo  masz nieszczelność w przewodach/na króćcu albo pompa nie daje rady i należy ja wymienić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To plyn co w pompce pracuje nie jest ten sam czasem co do wspomagania? Dzieki za odpowiedz a powiedz mi jeszcze z kad sie mogl wziac nadmiar plynu hamulcowego? dlaczego go przybylo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Płyn od wspomagania jest do wspomagania, a płyn hamulcowy do hamulców, proste ;)

Jesteś pewien że tego płynu ham. przybyło? Technicznie nie ma takiej możliwości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No kurde raczej watpie zeby ktos nalal pod sam korek ze jak odkrecilem az sie wylalo troche. Jade dzis do mechanika zapytac czy wogole mi na t o popatrzy przed nowym rokiem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, rzadko tu zaglądam..

Znajomy ma passata B5..

AFN 2000r. 

 

Przedstawie na czym polega problem.

Auto nagle własciwie przestało hamować.

Na dzień dzisiejszy sytuacja wygląda tak, że podczas hamowania pedał hamulca leci w podłogę, ale przy końcu hamuje..

Po napompowaniu hamulca, robi się właściwie twardy ( nie da się zahamować w trakcie jazdy )

Na dzień dzisiejszy wymienione :

Serwo

Pompa hamulcowa

Zaciski tył

klocki przód i tył..

 

Po odpowietrzeniu, przez pierwsze 15minut jest w miare ok.

Wycieków brak, przewody nie puchną, błędów żadnych nie ma...

Dodam jeszcze, że często gdy kontrola trakcji załączy się, przestaje działać do następnego odpalenia...

Może ktoś przerabiał coś podobnego, ja powoli się już poddaje, układ odpowietrzany na włączonym zapłonie oczywiście, odpowietrzanie pompy ABS vagiem również było przeprowadzone ( auto w powietrzu )

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieszczelność przewodów podciśnieniowych? Luźny króciec na wyjściu pompy vacum?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podciśnienia sprawdzone, króciec siedzi dobrze. Nie mam już powoli pomysłów, ostatnia opcja Pompa ABS.. ale wątpie żeby takie cyrki robiła... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Maajkii napisał:

Dodam jeszcze, że często gdy kontrola trakcji załączy się, przestaje działać do następnego odpalenia...

Taki objaw tez piałem poprzedniej zimy. Winna była pompa właśnie

Błędy jakieś są ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sporadycznie wyrzucało czujnik ciśnienia w pompie ABS...

Pompa hamulcowa jest nowa, żaden zamiennik...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie męczył taki błąd 00301 - abs return flow pump (v39)

Początkowo odpalenie auta na nowo pomagało, później całkowicie straciłem ABS i ESP. Winna się okazała pompa lub sterownik ABS, wymieniłem całość bo w moim przypadku stanowiło to jedną część

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ABS ABS'em ... Ale ten brak hamulców....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z hamulcami właśnie za bardzo problemów nie miałem, na przeglądzie wyszło że lewy przód jest słabszy co później zacząłem na drodze lekko odczuwać ale poza tym OK 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu motyw wygląda w ten sposób, pierwsze naciśnięcie auto łapie przy końcu, drugie naciśnięcie hamulec można powiedzieć, że łapie w miarę...

przejade 100m i powtórka. Jutro pojade odpowietrzyć ciśnieniowo, jak nie pomoże do rozkładam ręce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

problem odnaleziony....

ktoś niewłaściwie zarobił przewód ABS.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia :) 

Ktoś niewłaściwie go zarobił i nie siedział ciasno w pompie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam od jakiegoś czasu jestem użytkownikiem passata B5 fl 2l benzyna i mam go już dość. Samochód był garażowany cały czas a teraz niestety musi stać na dworze a od pewnego czasu zaczęły się mrozy i auto świruje. Na początku zamarzał mi płyn w układzie hamulcowym więc go wymieniłem ale pod czas kolejnej wizyty u mechanika z klapą która nie chciała się otworzyć nie docisnął uszczelki od linki i zalało mi cały środek auta bo zbierała się woda pod maską , tydzień później przyszedł mróz po -5 i co ranek pedał od hamulca nie da się wcisnąć , delikatnie jadąc do pracy w połowie drogi już załapie tak jakby się rozmrarzał i wszystko chodzi bez problemu , ale wczoraj miałem sytuację że hamulec nie chciał odpuścić przez co zablokował mi przednie koła byłem blisko domu więc auto do garażu , po 3 godzinach hamuje jak nowy bez żadnego problemu. Czy może to być wina wody w serwie ? Auto miało zatkany kanalik i maksymalnie woda stała 2 dni bo były duże opady (wcześniej było sucho) Płyn hamulcowy był wymieniony 2 tygodnie przed tym zdarzeniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij przewód podciśnieniowy wchodzący do serwa i zajrzyj tam latarką, wsadź jakąś rurkę i dmuchaj, zobacz czy słychać bulgotanie wody. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję , nie wiem czy uda mi się to jeszcze dzisiaj ale dam znać czy coś tam jest 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności