Skocz do zawartości
soldier

benzyna problem z przyspieszeniem 1.8t AUM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Moje auto skoda octavia 2002 1.8t. Problem polega na tym, ze na 1 i 2 biegu idzie jak rakieta ale od 3 biegu auto zamula. Sprawdzilem DV i N75 i są sprawne. Poniżej zamieszczam logi i jak byscie mogli to spójrzcie na nie. Przepraszam, że to nie passat :) ale na forum skody nie uzyskałem odpowiedzi.

 

http://vaglogi.pl/log-002_033_UY78m.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_N511j.html

http://vaglogi.pl/log-003_118_63biBh.html

http://vaglogi.pl/log-003_033_4p1JSa.html

 

z góry dziekuje za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie widziałem tematu na forum octavii. Logi nie są wykonane prawidłowo. Przeglądnij dolot i odmę ciśnieniowo, dobrze by było przeczyścić przepustnicę. Odpenij MAF i zobacz jak się odpycha, zobacz czy jest orginalny.
Tylko benzyna?

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat byl na forum skody... co do nieprawidlowych logow to tyczy się maksymalnych obrotow? Jezeli tak to poprawie jeszcze raz logi i zrobie do odcięcia. Gaz wczoraj został zamontowany.

A kanaly jeszcze jakies zlogowac, czy te wystarcza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kanały są dobre, tyle ze zazwyczaj trochę w innej kolejności. 002+033 (ten najlepiej na obu paliwach), 003+020, 115+118. Powtórz w wolnej chwili ale najpierw obejrzyj dolot i domę bo przepływka ma nierówny odczyt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi zrobione jeszcze raz mam nadzieje, ze teraz będą ok

Były dwie małe nieszczelności, które usunąłem.

LPG     002,033          http://vaglogi.pl/log-002_033_5vpm3F5.html

PB        002,033         http://vaglogi.pl/log-002_033_14P75pP.html

PB        003,020         http://vaglogi.pl/log-003_020_M6shf.html

PB        115,118         http://vaglogi.pl/log-115_118_4GMH76.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lekko przeładowuje ale z tym sie raczej da życie. Gaz %^*(*()* na maxa. Poza tym OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A z tym ze przeladowanie to co mozna zrobic i jakie parametry w logach o tym swiadcza? Jezeli chodzi o gaz to rozumiem ze jechac na kalibracje tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grupa 115 kol 3 to ciśnienie żądane przez kompa a w 4tej otrzymane. Oczywiście przy depnięciu turbina musi się rozkręcić więc przez chwile komp chce więcej a turbina mu tego nie daje. Około 2400RPM masz o 100mbar za dużo. Nie tragedia ale trochę już jest. Może sztanga by się dało podregulować, może N75 nie działa idealnie.

Gaz do kalibracji u kogoś kto umie to robić. Jak będzie próbował to robić bez jazdy w trasę, odpuść. Jest zalany w 3 d....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jadę w sobote do gazownika i zobaczymy jak sobie poradzi z problemem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności