Pdor Zgłoś #1 Napisano 22 Lutego 2018 (edytowane) Witam mam problem z odpalaniem rano na zimno. Mam przeplywomierz 6pin pierburga. Temperature powietrza pokazuje mi 136.8stopnia a reszta jest dobra. Ktos cos podpowie? Bo niewiem jak sie zabrac za to Edytowane 22 Lutego 2018 przez Pdor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rhx Zgłoś #2 Napisano 22 Lutego 2018 Sprawdź zasilanie na czujniku na włączonym zapłonie, jeśli jest zasilanie wykręć czujnik i zmierz opór. Następnie ciągle mierząc opór podgrzej lub schłodź czujnik i sprawdź czy opór się zmienia, jeśli jest stały lub wynosi 1 lub 0 na Twoim mierniku to czujnik jest do wymiany, jeśli opór się zmienia adekwatnie do temp. czujnik jest ok. Zacznij od tego. To może być przyczyna ciężkiego odpalania Twojej bestii, sterownik widzi wysoką temp. w dolocie i inaczej reguluje dawka paliwa/powietrza w komorze spalania. Daj znać co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pdor Zgłoś #3 Napisano 22 Lutego 2018 rhx a powiedz ktory to czujnik ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #4 Napisano 23 Lutego 2018 G72, na schemacie 630 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pdor Zgłoś #5 Napisano 23 Lutego 2018 Ten czujnik wymienilem juz. Prad dochodzi 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pdor Zgłoś #6 Napisano 23 Lutego 2018 11 godzin temu, marcin_pesel napisał: G72, na schemacie 630 23 godziny temu, rhx napisał: Sprawdź zasilanie na czujniku na włączonym zapłonie, jeśli jest zasilanie wykręć czujnik i zmierz opór. Następnie ciągle mierząc opór podgrzej lub schłodź czujnik i sprawdź czy opór się zmienia, jeśli jest stały lub wynosi 1 lub 0 na Twoim mierniku to czujnik jest do wymiany, jeśli opór się zmienia adekwatnie do temp. czujnik jest ok. Zacznij od tego. To może być przyczyna ciężkiego odpalania Twojej bestii, sterownik widzi wysoką temp. w dolocie i inaczej reguluje dawka paliwa/powietrza w komorze spalania. Daj znać co i jak. Dzis sprawdzilem czujnik gdy ogrzeje go rosnue opor jesli schlodze to maleje. Prad dochodzi 11.76v Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach