olchu Zgłoś #1 Napisano 15 Lutego 2018 Witam. Problem dotyczy AVF 1.9 tdi 130 PD. Szukałem opisu podobnego problemu ale brak. Silnik raz na jakiś czas odmawia pracy. Objaw występuję przy temperaturze miedzy +1 a -5. Zimny silnik po nocy, przekrecam stacyjke po zgaszeniu kontrolki od swiec pierwszy obrót i juz sie wydaje ze zapali..... i jakby sie - tu porownanie:"naprezony sznurek zerwał" i kreci dalej bez skutku. Brak jakiegokolwiek dymu mimo krecenia przez 15 sekund. Trzy razy pomogł Plak ale po dlugim kreceniu, za 4 razem laweta i postuj 8 godzin w garazu w temperaturze +3 stopni i odpalił od strzału. I jak ciepły zawsze pali. Nie ma znaczenie czy stoi po gorke czy na płaskim czy z górki. Czasami odpalał na raty, dopiero za 2 startem ale wystarczył mu 1-2 obroty Dla okolicznych znawców czarna magia. VCDS - błędów brak. Świece zmienione, akumulator nowy, nowy filtr paliwa. 10 miesięcy temu wymieniona UPG i wszystkie dodatkowe procesy obowiązkowe z tym związane. Przed remontem głowicy tez tak było jak wyżej (2razy przez pół roku- pomógł plak)) Zdarzało sie to sporadycznie ale w ostatnim miesiącu 2 razy. I pytanie jakie sa objawy niedomagającej pompy paliwa typu tandem? Jakie wartosci na VCDS sprawdzic co by mogły sprawe rozjaśnic? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafał S. Zgłoś #2 Napisano 15 Lutego 2018 Zazwyczaj pojawia się przerywanie/szarpanie auta. A jeśli uszkodzony zawór zwrotny w pompie to ropa wraca do zbiornika i trzeba trochę pokręcić zanim odpali. Polecam sprawdzić ciśnienie ropy w sekcji paliwa. Pompa LUK?? Jaki przebieg auta? Ja ostatnio wymieniłem na używkę boscha miałem problem z podciśnieniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #3 Napisano 16 Lutego 2018 Sprawdź jeszcze co pokazuje czujnik temperatury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #4 Napisano 2 Października 2018 mam to samo co ty i na dniach będę zamieniał pompe vacum na inną to dam ci znać czy pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #5 Napisano 4 Października 2018 Wczoraj zmieniałem vacum pompe na inną używaną Luka z metalową uszczelką i po wymianie nagle mi padła pompa paliwa w baku więc ją też wymieniłem bo auto wcale nie chciało odpalić. Po tych wymianach auto śmiga i pali aż miło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach