marianek Zgłoś #1 Napisano 15 Lutego 2018 (edytowane) Witam. Mam pytanie? Jakie powinny być korekty w vagu przy obciążeniu? Podam przykład,jadąc stałą prędkością powiedzmy 60-100km i wciskam gaz, korekty lecą na +25 czasem 18% a jak jadę na wysokich obrotach powiedzmy na 4 bieg 180km 6000-6500 obr. to 4-6%. Dodam że wymieniona pompa paliwa vdo oryginał. Pisze z jakiego powodu została wymieniona pompa. Chciałem podwyższyć moc, więc postanowiłem sprawdzić stan silnika i porobić logi dynamiczne ale na dzień dobry po korektach i sprawdzeniu wydajności pompy na przelew wyszło że pompa do wymiany,ale po zmianie pompy korekty nie wiele się poprawiły albo po prostu tak ma być? Dla tego moje pytanie.A i jeszcze jedno pytanko ile powinna przelewać pompa na wolnych obrotach przez 30 sek. bo moja stara pompa około 0,7 L. a słyszałem że przynajmniej 1,2 L. Edytowane 15 Lutego 2018 przez marianek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #2 Napisano 15 Lutego 2018 W sprawnym aucie korekty zawsze powinny być jak najbliżej 0 (zera). Raczej mało kto sprawdza pompę na przelew, bo to nie jest miarodajne. Najlepiej zewnętrzny manometr i pomiar podczas jazdy na max obciążeniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #3 Napisano 21 Marca 2018 Trzeba było adaptacje skasować przed logiem. Log oczywiście na PB? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #4 Napisano 17 Kwietnia 2019 Zrób dynamiczny 002+033 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #5 Napisano 21 Kwietnia 2019 Pisałem zrobić log... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach