daveeconomic Zgłoś #1 Napisano 13 Lutego 2018 Przerabiam nadal problem ze swoim CC odnośnie braku odpalania. Dzisiaj sprawdzałem ładowanie i rano na zimno było 14-14.2. natomiast po rozgrzaniu spadło do 13.5, 13.2, 13.1 nawet pokazywało. Nie bardzo rozumiem o co chodzi. Na minusowej klenie jest jakiś moduł z 2 linowa wtyczka czytałem że gość miał podobny problem i winny był ten przewód, zastanawiam się czy to możliwe czy odpięcie wtyczki coś pomoże? I będzie w pełni ladowal czy jednak.to jakiś czujnik? Czy Aku musi byc zakodowane i faktycznie może to mieć tak ogromne znaczenie choć wszyscy twierdzą że nie. Czy może jakiś regulator napięcia może wariować. Auto widmo ogolnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #2 Napisano 14 Lutego 2018 To jest kabelek do układu kontroli akumulatora. (J840) Spróbuj to wykodować z Gateway i zobacz czy coś się zmieni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daveeconomic Zgłoś #3 Napisano 14 Lutego 2018 Możesz mi powiedzieć jak to zrobić? Aku kodować faktycznie czy to pic na wodę? W ogóle coś dziwnie on podaje wg miernika 14, przez obd 13.50. tak myślę że to tu jest problem. Jakie powinno być ładowanie. Jeszcze dzisiaj chcę spojrzeć bo wydaje mi się że mam alternator nie odpowiedni zerkne na naklejce było 140A a czytam wszędzie i sprawdzam że przy tym motorze występował tylko 180 A i się zastanawiam czy to może być przyczyna. A ten układ kontroli akumulatora może być problematyczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #4 Napisano 14 Lutego 2018 Na klemie ujemnej jest zamontowany sterownik kontroli akumulatora J 367 , a nie jak pisze pompeusz666 J840. Odnośnie komponentów w jakie został wyposażony w fabryce Passat należy rozkodować nr VIN . Można poczytać w temacie akumulatora w innych wątkach - linki poniżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daveeconomic Zgłoś #5 Napisano 14 Lutego 2018 Fajnie tylko ja nie pytam jakie ma oznaczenie klema tylko czy może być przyczyną, czy ktoś ma doświadczenie z tym i głównie o alternator... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #6 Napisano 14 Lutego 2018 Masz auto wyposażone w elektroniczny układ kontroli akumulatora. Zacznij od tego co się powinno najpierw zrobić, czyli podłączyć do kompa i posprawdzać podstawowe parametry modułu J840 pod adresem 0x61 - będzie wiadomo, czy jest komunikacja z alternatorem, i ze wspomnianym czujnikiem J367-BDM, zamontowanym na klemie, który jest częścią całego systemu i na bank ma wpływ na ładowanie akumulatora. Tu dla przykładu masz screenshot'a z mojego paska - zrobione kilka minut po odpaleniu "na ciepłym": Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daveeconomic Zgłoś #7 Napisano 15 Lutego 2018 Kolego podalbys mi kolejność ułożenia kabli we wtyczce? Rozebrałem kostkę o nie zaznaczyłem. Brązowy idzie z lewej strony prawdopodobnie. Jadę zaraz na kompa walczyć z tym i zakodować aku. I może masz pomysł co znajduje się pod lewym nadkolem ? Słychać ewidentnie cykanie przekaźnika jak już nie mogę zakręcić rozruchem. Czy ogólnie ten passat tak ma że nawet nie kręci jak ma słabe napięcie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #8 Napisano 15 Lutego 2018 Hmm ale o którą wtyczkę ci chodzi. Ta 2 pinowa przy czujniku J367? (1 - brązowo-czarny, 2 - czerwono-filetowy). Co do cykania w przednim nadkolu to jest tam stabilizator napięcia J532 (nie wiem czy on ma w sobie przekaźnik) i sterownik skrzyni J217, a w pobliżu, pod skrzynką bezpieczników A jest jeszcze kilka przekaźników - do rozrusznika, świec itp. tu masz opis. Nie miałem jeszcze problemu z aku więc osobiście nie sprawdziłem jak się zachowuje ten system ale wydaje się być całkiem prawdopodobne, że "komputer" nie załączy rozrusznika gdy aku jest "kaput". 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daveeconomic Zgłoś #9 Napisano 15 Lutego 2018 Chodzi mi o tą wtyczkę właśnie co podałeś 1 brązowo czarny i 2 fiolet żółty czyli 1 lewa strona do komory a 2 prawa w stronę błotnika?A czyli jednak słuchaj bo mi wydaje się że to nie wina Aku tylko czasami tego przekaźnika i to może być od rozrusznika. Bo jak mój passat zaniemoze to nie kręci w ogóle cyknie tylko z okolicy rozrusznika i zaczyna wariować przekaznik i dopiero jak mu dam dodatkowy prąd to się wzbudza myślę że to może być nadpalony przekaźnik. Bo Aku nigdy nie jest na tyle kaput gdyż czasami świeżo z prostownika nie chce załapać. Ogólnie dzięki bo dużo mi tutaj podpowiedziałem tak myślałem że to nie Aku bo jest nowe praktycznie pół roku 74ah 680a co prawda nie agm. Teraz jeszcze pytanie o alternator wydaje mi się że na foto że wszystkie alternatory mają kostkę do wzbudzenia 2 pionowa a do mojego alternatora wchodzi wtyczka z jednym przewodem co mechanika dziwi skoro do tego czujnika na klemie wtyczka jest z 2 przewodami. Co myślisz? Dzisiaj po odpaleniu lądowanie na alternatorze 13;/ po chwili 13.3, po kilku km 13.89 do 14.19 Czy gen stabilizator napięcia to to samo co regulator napięcia? On może stwarzać problem? Jest opcja jakaś sprawdzenia go? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daveeconomic Zgłoś #10 Napisano 15 Lutego 2018 Czy gen stabilizator napięcia to to samo co regulator napięcia? On może stwarzać problem? Jest opcja jakaś sprawdzenia poprawności jego działania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #11 Napisano 15 Lutego 2018 Alternatory do samochodów z systemem start/stop mają tylko jeden kabel od sterowania - to jest magistrala LIN. Regulator napięcia to moduł na alternatorze, który steruje napięciem w nim generowanym i tym samym reguluje poziomem ładowania akumulatora. Stabilizator napięcia to urządzenie potrafiące utrzymać stabilne napięcie wyjściowe 12V w momencie gdy napięcie zasilana spada poniżej normy - np. w czasie pracy rozrusznika. Cykanie przekaźników w nadkolu może pochodzić od tego stabilizatora - (właśnie rozebrałem taki moduł i są tam faktycznie 2 przekaźniki). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #12 Napisano 16 Lutego 2018 (edytowane) Dnia 15.02.2018 o 11:50, daveeconomic napisał: Dzisiaj po odpaleniu lądowanie na alternatorze 13;/ po chwili 13.3, po kilku km 13.89 do 14.19 Długi ten pas do lądowania na alternatorze ? Zaraz startuje i będę lądował. A teraz na poważnie , tak jest jak napisał nTomek , jeden przewód magistrala lin. Odnoszę wrażenie że szukasz jakiejś awarii lecz nie tam gdzie jej szukać powinieneś.Pierwsza sprawa to nie zamontowałeś akumulatora AGM. Co do ładowania z tym systemem to właśnie tak się dzieje że odpalasz i ładowania praktycznie brak.Podczas testu urządzeniem do sprawdzania instalacji elektrycznej samochodu ładowanie wypada za niskie. Po chwili wzrasta i nie jest ono stabilne (przeważnie za niskie). Proponuje Ci też zakupić sobie miernik napięcia z wyświetlaczem LCD wkładany w gniazdo zapalniczki i wykonać jazdę testową. Wtedy się dopiero zdziwisz bo czasami będzie 15V na instalacji i jest to normalne. Ten system nie jest stabilny jak np. w poprzednich modelach 14.5 V bez obciążenia i 14.2 V z obciążeniem. Z tego co pamiętam po odpięciu J367 ładowanie jest stałe cały czas 14.5V . Z mechanikiem może nie rozmawiaj już na ten temat bo chyba nie ogarnia tego systemu (wnioskuję z Twojego opisu ). Jaki powinien być alternator u Ciebie w pasku ustal po naklejce kodowej lub po Vinie pojazdu w ASO (mogę Ci to sprawdzić ale w poniedziałek). Wyluzuj trochę przy tej pracy bo to do niczego dobrego nie prowadzi , wyciągasz piny z wtyczki a potem się zastanawiasz gdzie były, strata czasu i niepotrzebne emocje. Obstawiam że system ładowania w Twoim pasku działa poprawnie. Schemat z pinami J367. Edytowane 16 Lutego 2018 przez waski1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daveeconomic Zgłoś #13 Napisano 16 Lutego 2018 Zgadza się dzisiaj po chwili mialem 15v i więcej na multimetrze na Aku i klemach. Bywa że właśnie ma 13 a bywa że ponad 14 i więcej. Po wyjęciu wtyczki z j367 praktycznie nie zmienia się ładowanie. Hmm czyli mówisz że układ jest sprawny. To może faktycznie sam ten czujnik bądź ta wtyczka bo jak już wspomnialem te piny prowizorycznie skrecilem i są tak jak na schemacie czyli prawidłowo. Zostaje nam w takim razie moduł sterowania napięciem i jego przekaźniki bądź też instalacja w nadkolu Powiedz mi czy czy te modele mają tak że rozrusznik może wcale nie zakręcić czyli jakieś odciecie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #14 Napisano 16 Lutego 2018 Sprawdź przekaźniki J906 i J907 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daveeconomic Zgłoś #15 Napisano 16 Lutego 2018 Sprawdzone wczoraj, wyglądają na idealne ale wiem że mogą być nadpalone tyle że wydaje mi się że dźwięk właśnie idzie z błotnika nie ze skrzynki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #16 Napisano 17 Lutego 2018 Jak sprawdziłeś te przekaźniki? Tylko je oglądnąłeś, czy wyciągałeś, podłączałeś zasilanie do cewki i sprawdzałeś czy przynajmniej "cykają"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daveeconomic Zgłoś #17 Napisano 17 Lutego 2018 Dzisiejsze ustalenia to brak komunikacji z czujnikiem j367 mimo normalnego napięcia na wtyczce co za tym idzie zapewne uszkodzony czujnik na klemie. Zakodowalem Aku na nowo bo był stary, ładowanie wzrosło do 15-15.2. Tak jak z wąskim rozmawiałem wymienię czujnik zobaczę co będzie dalej. Dzięki chłopaki za chęć pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski333 Zgłoś #18 Napisano 19 Lutego 2018 (edytowane) W swoim pasku mam zamontowany drugi akumulator do webasto. Ostatnio pojawił mi się komunikat o braku możliwości uruchomienia pieca ze względu na zbyt niskie napięcie. Wymieniłem aku na nowy Varty AGM 72Ah. po sprawdzeniu błędów wyskoczyło mi takie coś: Adres 61: Reg.akumulatora (J840) Plik etykiet: 1K0-907-534.clb Oznaczenie elementu SW: 7N0 907 534 HW: 1K0 907 951 Komponent: Batt.regelung H41 1620 Numer seryjny: 070511F2002026 Kodowanie: 030B185A Kod serwisu: WSC 05314 000 00000 VCID: 71E8ED58A8A91BC916-8024 Znaleziono 1 błąd: 00458 - Sterownik układu kontroli akumulatorów (J367) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 63 Przebieg: 175879 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2012.06.28 Czas: 13:55:20 Czy błąd generuje się ze względu na to, że aku jest mocniejszy(wcześniejszy/fabryczny) miał 68Ah? Czy potrzeba go adaptować? Czy przyczyną jest "uwalona klema" minusowa? Ładowanie głównego aku jest OK. całość LOG: Poniedziałek,05,Luty,2018,14:05:46:00001 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 10 x64 Wersja VCDS: AKP 17.1.3.0 Wersja danych: 20170621 DS267.7 www.vcds.pl VIN: WVWZZZ3CZCE001449 Numer rejestracyjny: -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Typ podwozia: 3C (7N0) Skanowanie: 01 03 08 09 10 15 16 17 18 19 25 2E 37 42 44 46 47 4F 52 53 55 56 61 62 65 6C 72 77 VIN: WVWZZZ3CZCE001449 Przebieg: 175870km 01-Silnik -- Stan: OK 0000 03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000 04-Kąt skrętu kierow. -- Stan: OK 0000 08-Klimatyzacja -- Stan: Usterka 0010 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: Usterka 0010 10-Asyst.park./kierow. -- Stan: OK 0000 15-Airbag -- Stan: OK 0000 16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000 17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000 18-Ogrzew.pomocn. -- Stan: Usterka 0010 19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000 25-Immobiliser -- Stan: OK 0000 2E-Media Player 3 -- Stan: OK 0000 37-Nawigacja -- Stan: OK 0000 42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000 44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000 46-Moduł komfortu -- Stan: OK 0000 47-Sys.nagłaśniający -- Stan: Usterka 0010 4F-Centr.z.elektr.II -- Stan: OK 0000 52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000 53-Hamulec postojowy -- Stan: OK 0000 55-Zasięg świateł -- Stan: OK 0000 56-Radio -- Stan: OK 0000 61-Reg.akumulatora -- Stan: Usterka 0010 62-Drzwi tylne lewe -- Stan: OK 0000 65-Ciśn.w oponach -- Stan: Usterka 0010 6C-Kamera wsteczna -- Stan: Usterka 0010 72-Drzwi tylne prawe -- Stan: OK 0000 77-Telefon -- Stan: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik (J623-CFFB) Plik etykiet: 03L-906-018-CFF.clb Oznaczenie elementu SW: 03L 906 018 BF HW: 03L 907 309 N Komponent: R4 2,0L EDC H24 7852 Weryfikacja: 47H24--- Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 0019001A042401080000 Kod serwisu: WSC 00015 115 00000 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01103L906018BF 003005 ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BE.rod VCID: 6FECEB20B69D0D3900-803A Nie znaleziono błędów. Kody gotowości: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 3AA-614-109.clb Oznaczenie elementu SW: 3AA 614 109 AB HW: 3AA 614 109 AB Komponent: J104 C2 450M V43F 0022 Weryfikacja: --H07--- Numer seryjny: 00000004227363 Kodowanie: 0002480 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 6DD0F1287491FF2932-8038 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 08: Klimatyzacja (J255) Plik etykiet: 5K0-907-044.clb Oznaczenie elementu SW: 5K0 907 044 EE HW: 5K0 907 044 EE Komponent: Climatronic H17 1010 Weryfikacja: 00003001 Kodowanie: 0000000003 Kod serwisu: WSC 00015 115 00000 Zbiór danych ASAM: EV_Climatronic A01010 ROD: EV_ClimaAutoBasis_VW36.rod VCID: 72EAE254A5AF20D1EF-8026 Znaleziono 1 błąd: 9480220 - napięcie zasilania dmuchawy świeżego powietrza B10A8 1C [008] - napięcie niewiarygodne Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 3 Wew.licznik błędów: 86 Przebieg: 175424 km Data: 2018.01.21 Czas: 13:43:12 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 09: Centr.zesp.elektr. (J519) Plik etykiet: 3AA-937-087.clb Oznaczenie elementu SW: 3AA 937 087 E HW: 3AA 937 087 E Komponent: BCM PQ47 H+ 413 0455 Weryfikacja: BC413001 Kodowanie: 000A000000000000001C0080540029F463D56B88666DA760E480C7240041 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 3C760C6CBF6BA6A1F5-8068 Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 3AB 955 419 HW: 3AB 955 419 Plik etykiet: 1KX-955-119.CLB Komponent: Wischer 10051 10 0603 Kodowanie: 00B795 Podsystem 2 - Oznaczenie elementu: 1K0 955 559 AH Plik etykiet: 1K0-955-559-AG.CLB Komponent: RLS 230511 05 54 0403 Kodowanie: 02302A Znaleziono 1 błąd: 00907 - Interwencja układu zarządzania obciążeniem 000 - - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 103 Przebieg: 175879 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2012.06.28 Czas: 13:51:16 Ramka zamrożona: zacisk 15 ZAŁ Napięcie: 11.65 V ON ON ON OFF OFF ------------------------------------------------------------------------------- Adres 10: Asyst.park./kierow. (J446) Plik etykiet: 3AE-919-475.clb Oznaczenie elementu SW: 3AE 919 475 HW: 7N0 919 475 Komponent: PARKHILFE 8K H04 0009 Weryfikacja: -------- Numer seryjny: 77631113909661 Kodowanie: 308002 Kod serwisu: WSC 99999 1023 2097151 Zbiór danych ASAM: EV_EPHVA18VW47X0000 001003 ROD: EV_EPHVA18VW4280000.rod VCID: 7CF6CC6CF7EB66A1B5-8028 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 15: Airbag Plik etykiet: 5N0-959-655.lbl Oznaczenie elementu SW: 5N0 959 655 Q HW: 5N0 959 655 Q Komponent: J234__10H VW10 HI 1918 Weryfikacja: 22014000 Numer seryjny: 003JZP9TK7T4 Kodowanie: 0012360 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 4B945FB02AC511194C-801E Podsystem 1 - Numer seryjny: 6332MTS670750961 Podsystem 2 - Numer seryjny: 6342MTS652680931 Podsystem 3 - Numer seryjny: 6351HTS6R1UE3AKR Podsystem 4 - Numer seryjny: 6361HTS66HHF3AKR Podsystem 5 - Numer seryjny: 00000000000000000 Podsystem 6 - Numer seryjny: 00000000000000000 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 16: Koło kierownicy (J527) Plik etykiet: 3C0-953-569.clb Oznaczenie elementu SW: 3C9 953 501 BP HW: 5K0 953 569 AA Komponent: LENKS.MODUL 014 0140 Weryfikacja: FF010040 Numer seryjny: 20110516101684 Kodowanie: 5180250001 Kod serwisu: WSC 00015 115 00000 Zbiór danych ASAM: EV_VW360SteerWheelUDS A03004 ROD: EV_VW360SteerWheelUDS.rod VCID: 78FED07CC3D34A81D1-802C Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 17: Zest.wskaźników (J285) Plik etykiet: 3C8-920-xxx-17.clb Oznaczenie elementu SW: 3AA 920 870 D HW: 3AA 920 870 D Komponent: KOMBI H03 0607 Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 161F00 Kod serwisu: WSC 05314 115 00000 Zbiór danych ASAM: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04114 ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_004_VW25.rod VCID: 336427509A3569D924-8066 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 18: Ogrzew.pomocn. Plik etykiet: 1K0-815-007.clb Oznaczenie elementu: 7N0 963 272 A Komponent: Standheizer 043 4730 Weryfikacja: 00043000 Numer seryjny: 09022127000000 Kodowanie: 0031032 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 33642750523569D924-8066 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01408 - Wyłączenie z powodu zbyt niskiego napięcia (stała wartość) 000 - - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 7 Częstość błędu: 10 Wew.licznik błędów: 86 Przebieg: 174540 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2012.06.02 Czas: 14:29:22 Ramka zamrożona: obciąż. pełne Temperatura: 68.0*C Temperatura: 54.0*C Napięcie: 11.20 V 00664 - Wskaźnik poziomu paliwa 002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 7 Częstość błędu: 10 Wew.licznik błędów: 86 Przebieg: 174540 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2012.06.02 Czas: 14:29:22 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 19: CAN Gateway (J533) Plik etykiet: AKP\7N0-907-530-V2.clb Oznaczenie elementu SW: 7N0 907 530 L HW: 1K0 907 951 Komponent: J533 Gateway H41 1620 Weryfikacja: H41 Numer seryjny: 070511F2002026 Kodowanie: 462006 Kod serwisu: WSC 05314 000 00000 VCID: 39781578B0599389EE-806C Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 25: Immobiliser Plik etykiet: 3C0-959-433-25.clb Oznaczenie elementu SW: 3AA 959 799 HW: 3AA 959 799 Komponent: IMMO 083 0399 Weryfikacja: 00083000 Numer seryjny: VWZCZ000000000 Kod serwisu: WSC 131071 1023 2097151 VCID: 0500A9884C212769DA-8050 Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 3C0 905 861 J Komponent: ELV 029 0380 3C0905861J ELV 029 0380 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 2E: Media Player 3 (J650) Plik etykiet: 5N0-035-342.lbl Oznaczenie elementu SW: 5N0 035 342 E HW: 5N0 035 342 E Komponent: SG EXT.PLAYER H13 0240 Weryfikacja: A1001003 Numer seryjny: 7660082313 Kodowanie: 010000 Kod serwisu: WSC 05314 000 00000 VCID: 2958C53840F923099E-807C Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 37: Nawigacja (J0506) Plik etykiet: AKP\1T0-035-680.clb Oznaczenie elementu SW: 1T0 035 680 F HW: 1T0 035 680 F Komponent: RNS-MID H06 4120 Weryfikacja: AB001001 Numer seryjny: VWZ6Z7L7133090 Kodowanie: 04050002010000A00011 Kod serwisu: WSC 05314 000 00000 VCID: 31682D5868295BC956-8064 Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 1T0 919 859 C Komponent: EU East V13 8350 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 42: Elektr.drzwi kier. (J386) Plik etykiet: 3C0-959-70X-GEN4.clb Oznaczenie elementu SW: 3AA 959 701 A HW: 3C0 959 793 C Komponent: TUER-SG FT 002 0533 Weryfikacja: 12110009 Numer seryjny: 0002766817 Kodowanie: 0200B7 Kod serwisu: WSC 05311 115 00000 Zbiór danych ASAM: EV_TSGFPQ35BRFVW46X A04001 ROD: EV_TSGFPQ35BRFVW46X.rod VCID: 35601948944177E90A-8060 Slave Driver: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 3C0 959 703 HW: 3C0 959 795 Plik etykiet: 1K0-959-70X-GEN4.CLB Komponent: J388__TSG-HL 004 0407 Numer seryjny: 00000002127413 Kodowanie: 000090 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 5N1-909-144.clb Oznaczenie elementu SW: 5N1 909 144 L HW: 5N1 909 148 G Komponent: J500__APA-BS KL.310 0802 Weryfikacja: 1AH03729 Numer seryjny: 00111310147501 Kodowanie: 0000258 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 3B740F707A65A199FC-806E Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: AKP\3C0-959-799-46.clb Oznaczenie elementu SW: 3AA 959 799 HW: 3AA 959 799 Komponent: 02 KESSY PQ47 083 0323 Weryfikacja: 00083000 Numer seryjny: VWZCZ000000000 Kodowanie: 0191020052C30E76300494157E004FCE705C01030404B8 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 0500A9884C212769DA-8050 Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 1K8 951 605 B Komponent: LIN BACKUP HORN H11 9005 Podsystem 2 - Oznaczenie elementu: 3C0 951 171 C Komponent: Neigungssensor 004 0611 Podsystem 3 - Oznaczenie elementu: 3C0 951 171 C Komponent: Innenraumueberw.004 0611 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 47: Sys.nagłaśniający Plik etykiet: 3C0-035-456.clb Oznaczenie elementu SW: 3AA 035 456 C HW: 3AA 035 456 C Komponent: DSP 10 Kanal 0030 Weryfikacja: 00H03001 Numer seryjny: 75812000349203 Kod serwisu: WSC 00000 000 00000 VCID: 2F6C2B20BE1D4D3940-807A Znaleziono 1 błąd: 00874 - Głośnik wysokotonowy przedni lewy (R20) 011 - Przerwa w obwodzie Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101011 Priorytet błędu: 5 Częstość błędu: 4 Wew.licznik błędów: 163 Przebieg: 166163 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2011.10.31 Czas: 08:38:34 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 4F: Centr.z.elektr.II (J520) Plik etykiet: AKP\1K0-907-532.clb Oznaczenie elementu SW: 7N0 907 532 HW: 1K0 907 951 Komponent: EZE_2 H41 1620 Weryfikacja: H41 Numer seryjny: 070511F2002026 Kodowanie: 00000008 Kod serwisu: WSC 05314 000 00000 VCID: 6FECEB20BE9D0D3900-803A Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 3AA 919 204 A HW: 3AA 919 204 A Komponent: Analoguhr 004 0003 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 52: Elektr.drzwi pas. (J387) Plik etykiet: 3C0-959-70X-GEN4.clb Oznaczenie elementu SW: 3AA 959 702 A HW: 3C0 959 792 C Komponent: TUER-SG BT 002 0533 Weryfikacja: 14110009 Numer seryjny: 0002771793 Kodowanie: 0200B6 Kod serwisu: WSC 05311 115 00000 Zbiór danych ASAM: EV_TSGBPQ35BRFVW46X A04001 ROD: EV_TSGBPQ35BRFVW46X.rod VCID: 36621E4489477CF103-8062 Slave Passenger: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 3C0 959 704 HW: 3C0 959 794 Plik etykiet: 1K0-959-70X-GEN4.CLB Komponent: J389__TSG-HR 004 0407 Numer seryjny: 00000002183300 Kodowanie: 000090 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 53: Hamulec postojowy Plik etykiet: 3AA-907-801.clb Oznaczenie elementu SW: 3AA 907 801 G HW: 3AA 907 801 G Komponent: J540 EPB4 VW-64783 0009 Weryfikacja: H19 Numer seryjny: 00000000020689 Kodowanie: 0022167 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 356019485C4177E90A-8060 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 55: Zasięg świateł (J745) Plik etykiet: 5M0-907-357-V3.clb Oznaczenie elementu SW: 5M0 907 357 E HW: 7L6 907 357 C Komponent: AFS-ECU H04 0100 Weryfikacja: -------- Numer seryjny: -------------- Kodowanie: 029200000B000200 Kod serwisu: WSC 05311 115 00000 Zbiór danych ASAM: EV_HeadlRegulVWAFSPt 002014 ROD: EV_HeadlRegulVWAFSPt_VW46.rod VCID: 36621E4489477CF103-8062 Moduł mocy lewego reflektora: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 3D0 941 329 A HW: 3D0 941 329 A Plik etykiet: 3D0-941-329.CLB Komponent: LeiMo links H04 0011 Kodowanie: 230000 Moduł mocy prawego reflektora: Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 3D0 941 329 A HW: 3D0 941 329 A Plik etykiet: 3D0-941-329.CLB Komponent: LeiMo rechts H04 0011 Kodowanie: 230000 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 56: Radio (J0506) Plik etykiet: AKP\1T0-035-680.clb Oznaczenie elementu SW: 1T0 035 680 F HW: 1T0 035 680 F Komponent: RNS-MID H06 4120 Weryfikacja: AB001001 Numer seryjny: VWZ6Z7L7133090 Kodowanie: 04050002010000A00011 Kod serwisu: WSC 05314 000 00000 VCID: 31682D5868295BC956-8064 Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 1T0 919 859 C Komponent: EU East V13 8350 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (J840) Plik etykiet: 1K0-907-534.clb Oznaczenie elementu SW: 7N0 907 534 HW: 1K0 907 951 Komponent: Batt.regelung H41 1620 Numer seryjny: 070511F2002026 Kodowanie: 030B185A Kod serwisu: WSC 05314 000 00000 VCID: 71E8ED58A8A91BC916-8024 Znaleziono 1 błąd: 00458 - Sterownik układu kontroli akumulatorów (J367) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 63 Przebieg: 175879 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2012.06.28 Czas: 13:55:20 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 65: Ciśn.w oponach (J502) Plik etykiet: 3AA-907-273.clb Oznaczenie elementu SW: 3AA 907 273 B HW: 3AA 907 273 B Komponent: RDKBERU30 H08 0008 Numer seryjny: 10000000034714 Zbiór danych ASAM: EV_RDKBERU30 003010 ROD: EV_RDKBERU30_003.rod VCID: 336427509A3569D924-8066 7 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 12656671 - Gateway diagnostyczny U0146 00 [008] - brak komunikacji Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 8397058 - Czujnik ciśnienia w przedniej lewej oponie C1050 31 [009] - Brak sygnału Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 248 Przebieg: 173826 km Data: 2017.11.18 Czas: 14:49:08 Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura zewnętrzna: 6 °C Poziom odbioru anteny 1: 270 mV Poziom offset anteny 1: 170 mV 8397314 - Czujnik ciśnienia w przedniej prawej oponie C1051 31 [009] - Brak sygnału Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 248 Przebieg: 173826 km Data: 2017.11.18 Czas: 14:49:08 Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura zewnętrzna: 6 °C Poziom odbioru anteny 1: 280 mV Poziom offset anteny 1: 170 mV 8397570 - Czujnik ciśnienia w tylnej lewej oponie C1052 31 [009] - Brak sygnału Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 248 Przebieg: 173826 km Data: 2017.11.18 Czas: 14:49:08 Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura zewnętrzna: 6 °C Poziom odbioru anteny 1: 280 mV Poziom offset anteny 1: 170 mV 8397826 - Czujnik ciśnienia w tylnej prawej oponie C1053 31 [009] - Brak sygnału Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 248 Przebieg: 173826 km Data: 2017.11.18 Czas: 14:49:08 Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura zewnętrzna: 6 °C Poziom odbioru anteny 1: 270 mV Poziom offset anteny 1: 170 mV 8401152 - Zakłócenia częstotliwości radiowych C105C 00 [008] - - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 7 Częstość błędu: 7 Wew.licznik błędów: 89 Przebieg: 174175 km Data: 2017.12.13 Czas: 22:26:28 Prędkość pojazdu: 38 km/h Temperatura zewnętrzna: 1 °C Poziom odbioru anteny 1: 280 mV Poziom offset anteny 1: 170 mV 8402177 - System wyłączony C106D 00 [009] - - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 7 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 248 Przebieg: 173813 km Data: 2017.11.18 Czas: 13:47:40 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 6C: Kamera wsteczna Plik etykiet: 5N0-907-441.clb Oznaczenie elementu SW: 3C9 907 441 HW: 3C9 907 441 Komponent: J772__Rearview 0020 Weryfikacja: 00H09000 Numer seryjny: 525PA8-J131032 Kodowanie: 0020007 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 68DE803C5B73DA0141-803C Znaleziono 1 błąd: 01317 - Sterownik w zestawie wskaźników (J285) 013 - Odczytać pamięć usterek Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101101 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 245 Przebieg: 163327 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: zacisk 15 ZAŁ bieg wst.WYŁ Zliczanie: 3 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 77: Telefon (J412) Plik etykiet: 7P6-035-730.clb Oznaczenie elementu SW: 7P6 035 730 E HW: 7P6 035 730 E Komponent: TELEFON H09 2730 Weryfikacja: 1B001001 Numer seryjny: 00007669943068 Kodowanie: 0A01000000010101 Kod serwisu: WSC 00015 115 00000 Zbiór danych ASAM: EV_UHVNA A01015 ROD: UHVNA.rod VCID: 3466244C9F3B6EE13D-8060 Nie znaleziono błędów. Koniec --------------------(Skanowanie trwalo: 04:33)---------------------- Edytowane 19 Lutego 2018 przez waski333 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #19 Napisano 20 Lutego 2018 Skasuj te wszystkie błędy bo wygląda to tak jakby coś było grzebane na włączonym zapłonie, a poza tym mają one niewiarygodne daty. Zrób jazdę testową a następnie ponownie "autoscan". Będzie widać co aktualnie szwankuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitekt Zgłoś #20 Napisano 9 Sierpnia 2018 (edytowane) Witam wszystkich passat b7 nie ładuje alternator. alternator sprawdzony działa napewno kable bezpieczniki w skrzynce koło aku też wszystko ok nie pali się kontrolka na desce że nie ładuje...? Pod kompem nie ma błędów bloki pomiarowe też nie ładuje 11.8V połączenie Can alternator ok przynajmniej tak widzi w delfim diagnostycznym jakieś pomysły koledzy? Dodam że Auto ma system start stop akumulator sprawny Edytowane 9 Sierpnia 2018 przez pitekt Zapomniałem coś dopisać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach