Skocz do zawartości
daveeconomic

Jakie ładowanie passat CC/B7 2.0 TDi?

Rekomendowane odpowiedzi

Przerabiam nadal problem ze swoim CC odnośnie braku odpalania. Dzisiaj sprawdzałem ładowanie i rano na zimno było 14-14.2. natomiast po rozgrzaniu spadło do 13.5, 13.2, 13.1 nawet pokazywało. Nie bardzo rozumiem o co chodzi. Na minusowej klenie jest jakiś moduł z 2 linowa wtyczka czytałem że gość miał podobny problem i winny był ten przewód, zastanawiam się czy to możliwe czy odpięcie wtyczki coś pomoże? I będzie w pełni ladowal czy jednak.to jakiś czujnik? Czy Aku musi byc zakodowane i faktycznie może to mieć tak ogromne znaczenie choć wszyscy twierdzą że nie. Czy może jakiś regulator napięcia może wariować. Auto widmo ogolnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest kabelek do układu kontroli akumulatora. (J840) Spróbuj to wykodować z Gateway i zobacz czy coś się zmieni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz mi powiedzieć jak to zrobić? Aku kodować faktycznie czy to pic na wodę? W ogóle coś dziwnie on podaje wg miernika 14, przez obd 13.50. tak myślę że to tu jest problem. Jakie powinno być ładowanie. Jeszcze dzisiaj chcę spojrzeć bo wydaje mi się że mam alternator nie odpowiedni zerkne na naklejce było 140A a czytam wszędzie i sprawdzam że przy tym motorze występował tylko 180 A  i się zastanawiam czy to może być przyczyna. A ten układ kontroli akumulatora może być problematyczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na klemie ujemnej jest zamontowany sterownik kontroli akumulatora J 367 , a nie jak pisze pompeusz666 J840. Odnośnie komponentów w jakie został wyposażony w fabryce Passat należy rozkodować nr VIN . Można poczytać w temacie akumulatora w innych wątkach - linki poniżej.

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie tylko ja nie pytam jakie ma oznaczenie klema tylko czy może być przyczyną, czy ktoś ma doświadczenie z tym i głównie o alternator...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz auto wyposażone w elektroniczny układ kontroli akumulatora. Zacznij od tego co się powinno najpierw zrobić, czyli podłączyć do kompa i posprawdzać podstawowe parametry modułu J840 pod adresem 0x61 - będzie wiadomo, czy jest komunikacja z alternatorem, i ze wspomnianym czujnikiem J367-BDM, zamontowanym na klemie, który jest częścią całego systemu i na bank ma wpływ na ładowanie akumulatora.

Tu dla przykładu masz screenshot'a z mojego paska - zrobione kilka minut po odpaleniu "na ciepłym":

bdm_x61.PNG.7275e2d5b751050bad17dc65f4163f8e.PNG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego podalbys mi kolejność ułożenia kabli we wtyczce? Rozebrałem kostkę o nie zaznaczyłem. Brązowy idzie z lewej strony prawdopodobnie. Jadę zaraz na kompa walczyć z tym i zakodować aku.

I może masz pomysł co znajduje się pod lewym nadkolem ? Słychać ewidentnie cykanie przekaźnika jak już nie mogę zakręcić rozruchem. Czy ogólnie ten passat tak ma że nawet nie kręci jak ma słabe napięcie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm ale o którą wtyczkę ci chodzi. Ta 2 pinowa przy czujniku J367? (1 - brązowo-czarny, 2 - czerwono-filetowy).

Co do cykania w przednim nadkolu to jest tam stabilizator napięcia J532 (nie wiem czy on ma w sobie przekaźnik) i sterownik skrzyni J217, a w pobliżu, pod skrzynką bezpieczników A jest jeszcze kilka przekaźników - do rozrusznika, świec itp. tu masz opis.

Nie miałem jeszcze problemu z aku więc osobiście nie sprawdziłem jak się zachowuje ten system ale wydaje się być całkiem prawdopodobne, że "komputer" nie załączy rozrusznika gdy aku jest "kaput".

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o tą wtyczkę właśnie co podałeś 1 brązowo  czarny i 2 fiolet żółty  czyli 1 lewa strona do komory a 2 prawa w stronę błotnika?A czyli jednak słuchaj bo mi wydaje się że to nie wina Aku tylko czasami tego przekaźnika i to może być od rozrusznika. Bo jak mój passat zaniemoze to nie kręci w ogóle cyknie tylko z okolicy rozrusznika i zaczyna wariować przekaznik i dopiero jak mu dam dodatkowy prąd to się wzbudza myślę że to może być nadpalony przekaźnik. Bo Aku nigdy nie jest na tyle kaput gdyż czasami świeżo z prostownika nie chce załapać. Ogólnie dzięki bo dużo mi tutaj podpowiedziałem tak myślałem że to nie Aku bo jest nowe praktycznie pół roku 74ah 680a co prawda nie agm. Teraz jeszcze pytanie o alternator wydaje mi się że na foto że wszystkie alternatory mają kostkę do wzbudzenia 2 pionowa a do mojego alternatora wchodzi wtyczka z jednym przewodem co mechanika dziwi skoro do tego czujnika na klemie wtyczka jest z 2 przewodami. Co myślisz?

Dzisiaj po odpaleniu lądowanie na alternatorze 13;/ po chwili 13.3, po kilku km 13.89 do 14.19

Czy gen stabilizator napięcia to to samo co regulator napięcia? On może stwarzać problem? Jest opcja jakaś sprawdzenia go?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy gen stabilizator napięcia to to samo co regulator napięcia? On może stwarzać problem? Jest opcja jakaś sprawdzenia poprawności jego działania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alternatory do samochodów z systemem start/stop mają tylko jeden kabel od sterowania - to jest magistrala LIN.

Regulator napięcia to moduł na alternatorze, który steruje napięciem w nim generowanym i tym samym reguluje poziomem ładowania akumulatora.

Stabilizator napięcia to urządzenie potrafiące utrzymać stabilne napięcie wyjściowe 12V w momencie gdy napięcie zasilana spada poniżej normy - np. w czasie pracy rozrusznika. Cykanie przekaźników w nadkolu może pochodzić od tego stabilizatora - (właśnie rozebrałem taki moduł i są tam faktycznie 2 przekaźniki).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.02.2018 o 11:50, daveeconomic napisał:

Dzisiaj po odpaleniu lądowanie na alternatorze 13;/ po chwili 13.3, po kilku km 13.89 do 14.19

Długi ten pas do lądowania na alternatorze ? Zaraz startuje i będę lądował. 

A teraz na poważnie , tak jest jak napisał nTomek , jeden przewód magistrala lin.

Odnoszę wrażenie że szukasz jakiejś awarii lecz nie tam gdzie jej szukać powinieneś.Pierwsza sprawa to nie zamontowałeś akumulatora AGM. Co do ładowania z tym systemem to właśnie tak się dzieje że odpalasz i ładowania praktycznie brak.Podczas testu urządzeniem do sprawdzania instalacji elektrycznej samochodu ładowanie wypada za niskie. Po chwili wzrasta i nie jest ono stabilne (przeważnie za niskie). Proponuje Ci też zakupić sobie miernik napięcia z wyświetlaczem LCD wkładany w gniazdo zapalniczki i wykonać jazdę testową. Wtedy się dopiero zdziwisz bo czasami  będzie 15V na instalacji i jest to normalne.

Ten system nie jest stabilny jak  np. w  poprzednich modelach 14.5 V bez obciążenia i 14.2 V z obciążeniem.

Z tego co pamiętam po odpięciu J367 ładowanie jest stałe cały czas 14.5V .

Z mechanikiem może nie rozmawiaj już na ten temat bo chyba nie ogarnia tego systemu (wnioskuję z Twojego opisu ).

Jaki powinien być alternator u Ciebie w pasku ustal po naklejce kodowej lub po Vinie pojazdu w ASO (mogę Ci to sprawdzić ale w poniedziałek).

Wyluzuj trochę przy tej pracy bo to do niczego dobrego nie prowadzi , wyciągasz piny z wtyczki a potem się zastanawiasz gdzie były, strata czasu i niepotrzebne emocje.

Obstawiam że system ładowania w Twoim pasku działa poprawnie.

Schemat z pinami J367.

 

j367 foto.PNG

Edytowane przez waski1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się dzisiaj po chwili mialem 15v i więcej na multimetrze na Aku i klemach. Bywa że właśnie  ma 13  a bywa że ponad 14 i więcej. Po wyjęciu wtyczki z j367 praktycznie nie zmienia się ładowanie. Hmm czyli mówisz że układ jest sprawny. To może faktycznie sam ten czujnik bądź ta wtyczka bo jak już wspomnialem te piny prowizorycznie skrecilem i są tak jak na schemacie czyli prawidłowo. Zostaje nam w takim razie moduł sterowania napięciem i jego przekaźniki bądź też instalacja w nadkolu

Powiedz mi czy czy te modele mają tak że rozrusznik może wcale nie zakręcić czyli jakieś odciecie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź przekaźniki J906 i J907

 

J907.PNG

J906.PNG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzone wczoraj, wyglądają na idealne ale wiem że mogą być nadpalone tyle że wydaje mi się że dźwięk właśnie idzie z błotnika nie ze skrzynki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawdziłeś te przekaźniki? Tylko je oglądnąłeś, czy wyciągałeś, podłączałeś zasilanie do cewki i sprawdzałeś czy przynajmniej "cykają"? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejsze ustalenia to brak komunikacji z czujnikiem j367 mimo normalnego napięcia na wtyczce co za tym idzie zapewne uszkodzony czujnik na klemie. Zakodowalem Aku na nowo bo był stary, ładowanie wzrosło do 15-15.2. Tak jak z wąskim rozmawiałem wymienię czujnik zobaczę co będzie dalej. Dzięki chłopaki za chęć pomocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W swoim pasku mam zamontowany drugi akumulator do webasto. Ostatnio pojawił mi się komunikat o braku możliwości uruchomienia pieca ze względu na zbyt niskie napięcie.

Wymieniłem aku na nowy Varty AGM 72Ah. po sprawdzeniu błędów wyskoczyło mi takie coś:

Adres 61: Reg.akumulatora (J840)       Plik etykiet: 1K0-907-534.clb
   Oznaczenie elementu SW: 7N0 907 534     HW: 1K0 907 951 
   Komponent: Batt.regelung H41 1620  
   Numer seryjny: 070511F2002026
   Kodowanie: 030B185A
   Kod serwisu: WSC 05314 000 00000
   VCID: 71E8ED58A8A91BC916-8024

Znaleziono 1 błąd:
00458 - Sterownik układu kontroli akumulatorów (J367) 
            004 - Brak sygnału / brak komunikacji
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01100100
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 63
                    Przebieg: 175879 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2012.06.28
                    Czas: 13:55:20


Czy błąd generuje się ze względu na to, że aku jest mocniejszy(wcześniejszy/fabryczny) miał 68Ah? Czy potrzeba go adaptować?

Czy przyczyną jest "uwalona klema" minusowa?

Ładowanie głównego aku jest OK.

całość LOG:

Poniedziałek,05,Luty,2018,14:05:46:00001
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 10 x64
Wersja VCDS: AKP 17.1.3.0
Wersja danych: 20170621 DS267.7
www.vcds.pl


VIN: WVWZZZ3CZCE001449   Numer rejestracyjny: 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Typ podwozia: 3C (7N0)
Skanowanie: 01 03 08 09 10 15 16 17 18 19 25 2E 37 42 44 46 47 4F 52 53
          55 56 61 62 65 6C 72 77

VIN: WVWZZZ3CZCE001449   Przebieg: 175870km

01-Silnik -- Stan: OK 0000
03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000
04-Kąt skrętu kierow. -- Stan: OK 0000
08-Klimatyzacja -- Stan: Usterka 0010
09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: Usterka 0010
10-Asyst.park./kierow. -- Stan: OK 0000
15-Airbag -- Stan: OK 0000
16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000
17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000
18-Ogrzew.pomocn. -- Stan: Usterka 0010
19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000
25-Immobiliser -- Stan: OK 0000
2E-Media Player 3 -- Stan: OK 0000
37-Nawigacja -- Stan: OK 0000
42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000
44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000
46-Moduł komfortu -- Stan: OK 0000
47-Sys.nagłaśniający -- Stan: Usterka 0010
4F-Centr.z.elektr.II -- Stan: OK 0000
52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000
53-Hamulec postojowy -- Stan: OK 0000
55-Zasięg świateł -- Stan: OK 0000
56-Radio -- Stan: OK 0000
61-Reg.akumulatora -- Stan: Usterka 0010
62-Drzwi tylne lewe -- Stan: OK 0000
65-Ciśn.w oponach -- Stan: Usterka 0010
6C-Kamera wsteczna -- Stan: Usterka 0010
72-Drzwi tylne prawe -- Stan: OK 0000
77-Telefon -- Stan: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (J623-CFFB)       Plik etykiet: 03L-906-018-CFF.clb
   Oznaczenie elementu SW: 03L 906 018 BF    HW: 03L 907 309 N
   Komponent: R4 2,0L EDC   H24 7852  
   Weryfikacja: 47H24---    Numer seryjny: 00000000000000
   Kodowanie: 0019001A042401080000
   Kod serwisu: WSC 00015 115 00000
   Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01103L906018BF 003005
   ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BE.rod
   VCID: 6FECEB20B69D0D3900-803A

Nie znaleziono błędów.
Kody gotowości: 0 0 0 0 0 

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 03: ABS/hamulce        Plik etykiet: 3AA-614-109.clb
   Oznaczenie elementu SW: 3AA 614 109 AB    HW: 3AA 614 109 AB
   Komponent: J104   C2 450M V43F 0022  
   Weryfikacja: --H07---    Numer seryjny: 00000004227363
   Kodowanie: 0002480
   Kod serwisu: WSC 05311 000 00000
   VCID: 6DD0F1287491FF2932-8038

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 08: Klimatyzacja (J255)       Plik etykiet: 5K0-907-044.clb
   Oznaczenie elementu SW: 5K0 907 044 EE    HW: 5K0 907 044 EE
   Komponent: Climatronic   H17 1010  
   Weryfikacja: 00003001    
   Kodowanie: 0000000003
   Kod serwisu: WSC 00015 115 00000
   Zbiór danych ASAM: EV_Climatronic A01010
   ROD: EV_ClimaAutoBasis_VW36.rod
   VCID: 72EAE254A5AF20D1EF-8026

Znaleziono 1 błąd:
9480220 - napięcie zasilania dmuchawy świeżego powietrza 
          B10A8 1C [008] - napięcie niewiarygodne
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 3
                    Wew.licznik błędów: 86
                    Przebieg: 175424 km
                    Data: 2018.01.21
                    Czas: 13:43:12


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 09: Centr.zesp.elektr. (J519)       Plik etykiet: 3AA-937-087.clb
   Oznaczenie elementu SW: 3AA 937 087 E    HW: 3AA 937 087 E
   Komponent: BCM PQ47 H+   413 0455  
   Weryfikacja: BC413001    
   Kodowanie: 000A000000000000001C0080540029F463D56B88666DA760E480C7240041
   Kod serwisu: WSC 05311 000 00000
   VCID: 3C760C6CBF6BA6A1F5-8068

   Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 3AB 955 419     HW: 3AB 955 419   Plik etykiet: 1KX-955-119.CLB
   Komponent: Wischer 10051  10  0603 
   Kodowanie: 00B795

   Podsystem 2 - Oznaczenie elementu: 1K0 955 559 AH  Plik etykiet: 1K0-955-559-AG.CLB
   Komponent: RLS 230511 05  54  0403 
   Kodowanie: 02302A

Znaleziono 1 błąd:
00907 - Interwencja układu zarządzania obciążeniem 
            000 - - - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00100000
                    Priorytet błędu: 6
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 103
                    Przebieg: 175879 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2012.06.28
                    Czas: 13:51:16

             Ramka zamrożona:
                        zacisk 15 ZAŁ
                    Napięcie: 11.65 V
                        ON
                        ON
                        ON
                        OFF
                        OFF


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 10: Asyst.park./kierow. (J446)       Plik etykiet: 3AE-919-475.clb
   Oznaczenie elementu SW: 3AE 919 475     HW: 7N0 919 475 
   Komponent: PARKHILFE 8K  H04 0009  
   Weryfikacja: --------    Numer seryjny: 77631113909661
   Kodowanie: 308002
   Kod serwisu: WSC 99999 1023 2097151
   Zbiór danych ASAM: EV_EPHVA18VW47X0000 001003
   ROD: EV_EPHVA18VW4280000.rod
   VCID: 7CF6CC6CF7EB66A1B5-8028

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 15: Airbag        Plik etykiet: 5N0-959-655.lbl
   Oznaczenie elementu SW: 5N0 959 655 Q    HW: 5N0 959 655 Q
   Komponent: J234__10H VW10 HI   1918  
   Weryfikacja: 22014000    Numer seryjny: 003JZP9TK7T4  
   Kodowanie: 0012360
   Kod serwisu: WSC 05311 000 00000
   VCID: 4B945FB02AC511194C-801E

   Podsystem 1 - Numer seryjny: 6332MTS670750961 

   Podsystem 2 - Numer seryjny: 6342MTS652680931 

   Podsystem 3 - Numer seryjny: 6351HTS6R1UE3AKR 

   Podsystem 4 - Numer seryjny: 6361HTS66HHF3AKR 

   Podsystem 5 - Numer seryjny: 00000000000000000

   Podsystem 6 - Numer seryjny: 00000000000000000

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 16: Koło kierownicy (J527)       Plik etykiet: 3C0-953-569.clb
   Oznaczenie elementu SW: 3C9 953 501 BP    HW: 5K0 953 569 AA
   Komponent: LENKS.MODUL   014 0140  
   Weryfikacja: FF010040    Numer seryjny: 20110516101684
   Kodowanie: 5180250001
   Kod serwisu: WSC 00015 115 00000
   Zbiór danych ASAM: EV_VW360SteerWheelUDS A03004
   ROD: EV_VW360SteerWheelUDS.rod
   VCID: 78FED07CC3D34A81D1-802C

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 17: Zest.wskaźników (J285)       Plik etykiet: 3C8-920-xxx-17.clb
   Oznaczenie elementu SW: 3AA 920 870 D    HW: 3AA 920 870 D
   Komponent: KOMBI         H03 0607  
   Numer seryjny: 00000000000000
   Kodowanie: 161F00
   Kod serwisu: WSC 05314 115 00000
   Zbiór danych ASAM: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04114
   ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_004_VW25.rod
   VCID: 336427509A3569D924-8066

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 18: Ogrzew.pomocn.        Plik etykiet: 1K0-815-007.clb
   Oznaczenie elementu: 7N0 963 272 A
   Komponent: Standheizer     043 4730  
   Weryfikacja: 00043000    Numer seryjny: 09022127000000
   Kodowanie: 0031032
   Kod serwisu: WSC 05311 000 00000
   VCID: 33642750523569D924-8066

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01408 - Wyłączenie z powodu zbyt niskiego napięcia (stała wartość) 
            000 - - - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00100000
                    Priorytet błędu: 7
                    Częstość błędu: 10
                    Wew.licznik błędów: 86
                    Przebieg: 174540 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2012.06.02
                    Czas: 14:29:22

             Ramka zamrożona:
                        obciąż. pełne
                    Temperatura: 68.0*C
                    Temperatura: 54.0*C
                    Napięcie: 11.20 V

00664 - Wskaźnik poziomu paliwa 
            002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00100000
                    Priorytet błędu: 7
                    Częstość błędu: 10
                    Wew.licznik błędów: 86
                    Przebieg: 174540 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2012.06.02
                    Czas: 14:29:22


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 19: CAN Gateway (J533)       Plik etykiet: AKP\7N0-907-530-V2.clb
   Oznaczenie elementu SW: 7N0 907 530 L    HW: 1K0 907 951 
   Komponent: J533  Gateway H41 1620  
   Weryfikacja:   H41       Numer seryjny: 070511F2002026
   Kodowanie: 462006
   Kod serwisu: WSC 05314 000 00000
   VCID: 39781578B0599389EE-806C

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 25: Immobiliser        Plik etykiet: 3C0-959-433-25.clb
   Oznaczenie elementu SW: 3AA 959 799     HW: 3AA 959 799 
   Komponent:    IMMO         083 0399  
   Weryfikacja: 00083000    Numer seryjny: VWZCZ000000000
   Kod serwisu: WSC 131071 1023 2097151
   VCID: 0500A9884C212769DA-8050

   Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 3C0 905 861 J
   Komponent:    ELV          029 0380
   3C0905861J     ELV          029 0380   

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 2E: Media Player 3 (J650)       Plik etykiet: 5N0-035-342.lbl
   Oznaczenie elementu SW: 5N0 035 342 E    HW: 5N0 035 342 E
   Komponent: SG EXT.PLAYER H13 0240  
   Weryfikacja: A1001003    Numer seryjny: 7660082313    
   Kodowanie: 010000
   Kod serwisu: WSC 05314 000 00000
   VCID: 2958C53840F923099E-807C

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 37: Nawigacja (J0506)       Plik etykiet: AKP\1T0-035-680.clb
   Oznaczenie elementu SW: 1T0 035 680 F    HW: 1T0 035 680 F
   Komponent: RNS-MID       H06 4120  
   Weryfikacja: AB001001    Numer seryjny: VWZ6Z7L7133090
   Kodowanie: 04050002010000A00011
   Kod serwisu: WSC 05314 000 00000
   VCID: 31682D5868295BC956-8064

   Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 1T0 919 859 C
   Komponent: EU East V13  8350 

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 42: Elektr.drzwi kier. (J386)       Plik etykiet: 3C0-959-70X-GEN4.clb
   Oznaczenie elementu SW: 3AA 959 701 A    HW: 3C0 959 793 C
   Komponent: TUER-SG FT    002 0533  
   Weryfikacja: 12110009    Numer seryjny: 0002766817
   Kodowanie: 0200B7
   Kod serwisu: WSC 05311 115 00000
   Zbiór danych ASAM: EV_TSGFPQ35BRFVW46X A04001
   ROD: EV_TSGFPQ35BRFVW46X.rod
   VCID: 35601948944177E90A-8060

   Slave Driver: 
   Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 3C0 959 703     HW: 3C0 959 795   Plik etykiet: 1K0-959-70X-GEN4.CLB
   Komponent: J388__TSG-HL  004 0407 
   Numer seryjny: 00000002127413      
   Kodowanie: 000090

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 44: Wsp.kierownicy        Plik etykiet: 5N1-909-144.clb
   Oznaczenie elementu SW: 5N1 909 144 L    HW: 5N1 909 148 G
   Komponent: J500__APA-BS KL.310 0802  
   Weryfikacja: 1AH03729    Numer seryjny: 00111310147501
   Kodowanie: 0000258
   Kod serwisu: WSC 05311 000 00000
   VCID: 3B740F707A65A199FC-806E

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 46: Moduł komfortu        Plik etykiet: AKP\3C0-959-799-46.clb
   Oznaczenie elementu SW: 3AA 959 799     HW: 3AA 959 799 
   Komponent: 02 KESSY PQ47   083 0323  
   Weryfikacja: 00083000    Numer seryjny: VWZCZ000000000
   Kodowanie: 0191020052C30E76300494157E004FCE705C01030404B8
   Kod serwisu: WSC 05311 000 00000
   VCID: 0500A9884C212769DA-8050

   Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 1K8 951 605 B
   Komponent: LIN BACKUP HORN H11 9005

   Podsystem 2 - Oznaczenie elementu: 3C0 951 171 C
   Komponent: Neigungssensor  004 0611

   Podsystem 3 - Oznaczenie elementu: 3C0 951 171 C
   Komponent: Innenraumueberw.004 0611

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 47: Sys.nagłaśniający        Plik etykiet: 3C0-035-456.clb
   Oznaczenie elementu SW: 3AA 035 456 C    HW: 3AA 035 456 C
   Komponent: DSP 10 Kanal        0030  
   Weryfikacja: 00H03001    Numer seryjny: 75812000349203
   Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
   VCID: 2F6C2B20BE1D4D3940-807A

Znaleziono 1 błąd:
00874 - Głośnik wysokotonowy przedni lewy (R20) 
            011 - Przerwa w obwodzie
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01101011
                    Priorytet błędu: 5
                    Częstość błędu: 4
                    Wew.licznik błędów: 163
                    Przebieg: 166163 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2011.10.31
                    Czas: 08:38:34


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 4F: Centr.z.elektr.II (J520)       Plik etykiet: AKP\1K0-907-532.clb
   Oznaczenie elementu SW: 7N0 907 532     HW: 1K0 907 951 
   Komponent: EZE_2         H41 1620  
   Weryfikacja:   H41       Numer seryjny: 070511F2002026
   Kodowanie: 00000008
   Kod serwisu: WSC 05314 000 00000
   VCID: 6FECEB20BE9D0D3900-803A

   Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 3AA 919 204 A    HW: 3AA 919 204 A
   Komponent: Analoguhr  004 0003 

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 52: Elektr.drzwi pas. (J387)       Plik etykiet: 3C0-959-70X-GEN4.clb
   Oznaczenie elementu SW: 3AA 959 702 A    HW: 3C0 959 792 C
   Komponent: TUER-SG BT    002 0533  
   Weryfikacja: 14110009    Numer seryjny: 0002771793
   Kodowanie: 0200B6
   Kod serwisu: WSC 05311 115 00000
   Zbiór danych ASAM: EV_TSGBPQ35BRFVW46X A04001
   ROD: EV_TSGBPQ35BRFVW46X.rod
   VCID: 36621E4489477CF103-8062

   Slave Passenger: 
   Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 3C0 959 704     HW: 3C0 959 794   Plik etykiet: 1K0-959-70X-GEN4.CLB
   Komponent: J389__TSG-HR  004 0407 
   Numer seryjny: 00000002183300      
   Kodowanie: 000090

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 53: Hamulec postojowy        Plik etykiet: 3AA-907-801.clb
   Oznaczenie elementu SW: 3AA 907 801 G    HW: 3AA 907 801 G
   Komponent: J540 EPB4  VW-64783 0009  
   Weryfikacja:   H19       Numer seryjny: 00000000020689
   Kodowanie: 0022167
   Kod serwisu: WSC 05311 000 00000
   VCID: 356019485C4177E90A-8060

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 55: Zasięg świateł (J745)       Plik etykiet: 5M0-907-357-V3.clb
   Oznaczenie elementu SW: 5M0 907 357 E    HW: 7L6 907 357 C
   Komponent: AFS-ECU       H04 0100  
   Weryfikacja: --------    Numer seryjny: --------------
   Kodowanie: 029200000B000200
   Kod serwisu: WSC 05311 115 00000
   Zbiór danych ASAM: EV_HeadlRegulVWAFSPt 002014
   ROD: EV_HeadlRegulVWAFSPt_VW46.rod
   VCID: 36621E4489477CF103-8062

   Moduł mocy lewego reflektora: 
   Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 3D0 941 329 A    HW: 3D0 941 329 A  Plik etykiet: 3D0-941-329.CLB
   Komponent: LeiMo links  H04 0011 
   Kodowanie: 230000

   Moduł mocy prawego reflektora: 
   Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 3D0 941 329 A    HW: 3D0 941 329 A  Plik etykiet: 3D0-941-329.CLB
   Komponent: LeiMo rechts  H04 0011 
   Kodowanie: 230000

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 56: Radio (J0506)       Plik etykiet: AKP\1T0-035-680.clb
   Oznaczenie elementu SW: 1T0 035 680 F    HW: 1T0 035 680 F
   Komponent: RNS-MID       H06 4120  
   Weryfikacja: AB001001    Numer seryjny: VWZ6Z7L7133090
   Kodowanie: 04050002010000A00011
   Kod serwisu: WSC 05314 000 00000
   VCID: 31682D5868295BC956-8064

   Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 1T0 919 859 C
   Komponent: EU East V13  8350 

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 61: Reg.akumulatora (J840)       Plik etykiet: 1K0-907-534.clb
   Oznaczenie elementu SW: 7N0 907 534     HW: 1K0 907 951 
   Komponent: Batt.regelung H41 1620  
   Numer seryjny: 070511F2002026
   Kodowanie: 030B185A
   Kod serwisu: WSC 05314 000 00000
   VCID: 71E8ED58A8A91BC916-8024

Znaleziono 1 błąd:
00458 - Sterownik układu kontroli akumulatorów (J367) 
            004 - Brak sygnału / brak komunikacji
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01100100
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 63
                    Przebieg: 175879 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2012.06.28
                    Czas: 13:55:20


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 65: Ciśn.w oponach (J502)       Plik etykiet: 3AA-907-273.clb
   Oznaczenie elementu SW: 3AA 907 273 B    HW: 3AA 907 273 B
   Komponent: RDKBERU30     H08 0008  
   Numer seryjny: 10000000034714
   Zbiór danych ASAM: EV_RDKBERU30 003010
   ROD: EV_RDKBERU30_003.rod
   VCID: 336427509A3569D924-8066

7 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
12656671 - Gateway diagnostyczny 
          U0146 00 [008] - brak komunikacji
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

8397058 - Czujnik ciśnienia w przedniej lewej oponie 
          C1050 31 [009] - Brak sygnału
          Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 248
                    Przebieg: 173826 km
                    Data: 2017.11.18
                    Czas: 14:49:08

                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura zewnętrzna: 6 °C
                    Poziom odbioru anteny 1: 270 mV
                    Poziom offset anteny 1: 170 mV

8397314 - Czujnik ciśnienia w przedniej prawej oponie 
          C1051 31 [009] - Brak sygnału
          Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 248
                    Przebieg: 173826 km
                    Data: 2017.11.18
                    Czas: 14:49:08

                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura zewnętrzna: 6 °C
                    Poziom odbioru anteny 1: 280 mV
                    Poziom offset anteny 1: 170 mV

8397570 - Czujnik ciśnienia w tylnej lewej oponie 
          C1052 31 [009] - Brak sygnału
          Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 248
                    Przebieg: 173826 km
                    Data: 2017.11.18
                    Czas: 14:49:08

                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura zewnętrzna: 6 °C
                    Poziom odbioru anteny 1: 280 mV
                    Poziom offset anteny 1: 170 mV

8397826 - Czujnik ciśnienia w tylnej prawej oponie 
          C1053 31 [009] - Brak sygnału
          Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 248
                    Przebieg: 173826 km
                    Data: 2017.11.18
                    Czas: 14:49:08

                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura zewnętrzna: 6 °C
                    Poziom odbioru anteny 1: 270 mV
                    Poziom offset anteny 1: 170 mV

8401152 - Zakłócenia częstotliwości radiowych 
          C105C 00 [008] - -
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 7
                    Częstość błędu: 7
                    Wew.licznik błędów: 89
                    Przebieg: 174175 km
                    Data: 2017.12.13
                    Czas: 22:26:28

                    Prędkość pojazdu: 38 km/h
                    Temperatura zewnętrzna: 1 °C
                    Poziom odbioru anteny 1: 280 mV
                    Poziom offset anteny 1: 170 mV

8402177 - System wyłączony 
          C106D 00 [009] - -
          Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 7
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 248
                    Przebieg: 173813 km
                    Data: 2017.11.18
                    Czas: 13:47:40


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 6C: Kamera wsteczna        Plik etykiet: 5N0-907-441.clb
   Oznaczenie elementu SW: 3C9 907 441     HW: 3C9 907 441 
   Komponent: J772__Rearview      0020  
   Weryfikacja: 00H09000    Numer seryjny: 525PA8-J131032
   Kodowanie: 0020007
   Kod serwisu: WSC 05311 000 00000
   VCID: 68DE803C5B73DA0141-803C

Znaleziono 1 błąd:
01317 - Sterownik w zestawie wskaźników (J285) 
            013 - Odczytać pamięć usterek
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01101101
                    Priorytet błędu: 6
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 245
                    Przebieg: 163327 km
                    Wskaźnik czasu: 0

             Ramka zamrożona:
                        zacisk 15 ZAŁ
                        bieg wst.WYŁ
                    Zliczanie: 3


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 77: Telefon (J412)       Plik etykiet: 7P6-035-730.clb
   Oznaczenie elementu SW: 7P6 035 730 E    HW: 7P6 035 730 E
   Komponent: TELEFON       H09 2730  
   Weryfikacja: 1B001001    Numer seryjny: 00007669943068
   Kodowanie: 0A01000000010101
   Kod serwisu: WSC 00015 115 00000
   Zbiór danych ASAM: EV_UHVNA A01015
   ROD: UHVNA.rod
   VCID: 3466244C9F3B6EE13D-8060

Nie znaleziono błędów.

Koniec --------------------(Skanowanie trwalo: 04:33)----------------------
 

Edytowane przez waski333

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skasuj te wszystkie błędy bo wygląda to tak jakby coś było grzebane na włączonym zapłonie, a poza tym mają one niewiarygodne daty. Zrób jazdę testową a następnie ponownie "autoscan". Będzie widać co aktualnie szwankuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich passat b7 nie ładuje alternator. alternator sprawdzony działa napewno kable bezpieczniki w skrzynce koło aku też wszystko ok nie pali się kontrolka na desce że nie ładuje...? Pod kompem nie ma błędów bloki pomiarowe też nie ładuje 11.8V połączenie Can alternator ok przynajmniej  tak widzi w delfim diagnostycznym jakieś pomysły koledzy?  Dodam że Auto ma system start stop akumulator sprawny 

Edytowane przez pitekt
Zapomniałem coś dopisać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności