Skocz do zawartości
adams

benzyna VR6 błąd - 01235 - Secondary Air Injection Inlet Valve

Rekomendowane odpowiedzi

Hej! Pacjent to B4 VR6 USA. Przez amerykański tok myślenia VW musiał wypuścić na tamtejszy rynek silniki 2.8 wyposażone w dodatkową pompę recyrkulacji spalin. To właśnie sprawia problemy w tym motorze. Gdy wszystko jest podpięte jak trzeba silnik szarpie i zaświeca się check. Po odłączeniu wtyczki od czujnika N112 (pod kolektorem dolotowym) auto nabiera wigoru, lecz spalanie wzrasta. Pojawia się błąd

01235 - Secondary Air Injection Inlet Valve (N112)
31-00 - Open or Short to Ground

Oraz błąd sondy lambady, lecz on jest spowodowany tym pierwszym "kwiatkiem", sonda sprawna.

00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent

O co tu chodzi?

Ma ktoś może oryginalne B4 usa we Wrocławiu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności