Skocz do zawartości
daveeconomic

Passat CC 2.0 TDI nie kręci, cyka przekaźnik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam problem ze swoim CC, 2011 rok 2.0 TDI 140km. Otoz co jakiś czas zdarzyło mi się że auto nie chciało zapalić. Po włożeniu kluczyka do stacyjki zwalnia blokadę normalnie, zapłon bez problemu (dlatego wykluczam problem blokady i jej sterownika) i w momencie przejścia do odpalenia auto kompletnie nie reaguje nic się nie dzieje tylko przekaźnik cyka, dziwne bo odgłos idzie spod podszybia okolice słupka , nadkole lewe-nie komora silnika ani też nie nad kolanami. Ostatnio bardzo często tak się dzieje i unieruchomiła  mi auto, jest to dsg więc nie mogę  też  zapalić na pych. Czasami pomoże  wyjęcie Aku i pełne naładowanie  nie wiem  czy to przez reset czy co bo Aku  ogólnie jest ok. Rozrusznik rozebrany wyczyszczony przesmarowany, szczotki idealnie.

Dodam, że po podłączeniu kabli zaplonowych auto  czasami zapali a czasami nie.  Nic nie przygasa wszystko łącznie z radiem jest zapłon nie gaśnie, nie ma żadnych kontrolek czy błędów a potrafi nie palić rozrusznik?Masa? Przekaźnik?

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od głównego punktu masy pod filtrem powietrza-oczyść masę bardzo dobrze.

To nic nie kosztuje, nie trwa długo.

Edytowane przez Krawcol82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie daje masa sprawdzona. Martwi mnie to cykanie ale nie z okolicy kolan ani skrzyni bezpieczników tylko podszybie okolice lewego błotnika. Co tam się znajduje bo nic tam nie widać. Jest coś pod nadkolem?

A ten problem ze switchem co opisują na forach? Możliwe? Czy to ma inne objawy? Kurde nie mogę tego ogarnac. Mam Aku zwykły nowy 72ah 680a, niby powinien być do agm bądź efb no ale i tak powinien palić skoro start stop zawsze wylaczam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, daveeconomic napisał:

Nic nie daje masa sprawdzona. Martwi mnie to cykanie ale nie z okolicy kolan ani skrzyni bezpieczników tylko podszybie okolice lewego błotnika. Co tam się znajduje bo nic tam nie widać. Jest coś pod nadkolem?

A ten problem ze switchem co opisują na forach? Możliwe? Czy to ma inne objawy? Kurde nie mogę tego ogarnac. Mam Aku zwykły nowy 72ah 680a, niby powinien być do agm bądź efb no ale i tak powinien palić skoro start stop zawsze wylaczam

W  B6/CC w przednim lewym nadkolu jest zamontowany sterownik automatycznej skrzyni biegów - J217.W temacie akumulatorów jakie powinny być zamontowane do pojazdów z S/S można wiele poczytać w różnych wątkach na naszym forum - wiele razy m.in. pisałem, że wybór oraz ewentualne problemy z nim (aku) związane  należą do właściciela pojazdu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jurek weź mi przybliż temat czy ten sterownik może być przyczyną, skrzynia chodzi ok 110 tys przebiegu. Nic nie mogę znaleźć na temat tego sterownika, czy może on cykax albo odcinać rozrusznik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności