michal8844 Zgłoś #21 Napisano 7 Marca 2018 Hmmm, pompka olejowa piszczy? Bardzo ciekawa koncepcja serwisu. Ta pompka to bez oleju by musiała pracować żeby piszczeć. Swoją drogą mam wrażenie, że po drugiej stronie biurka w ASO VW siedzą osoby, które mają za zadanie zrobienie z klienta debila. Mnie np. doradca serwisowy oznajmił, że silnik należy osłuchiwać przez zamkniętą maskę bo też miałem piszczenie przy silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #22 Napisano 7 Marca 2018 To nie wiedziałeś o tym ??? ten cały koleś co przyjmuje auta do serwisu czy reklamacje przechodzi specjalne szkolenia jak zbyć klienta. Mnie np. nagadał, że jak chce żeby mi się drzwi same zamykały to lepiej żebym kupił sobie phaetona . Myślałem, że zaraz mu łeb urwe za ten jego cynizm. I na wszystko znają odpowiedź, że to ten typ tak ma i to normalne. U mnie na liczniku 20 tyś było, a ten no bo już auto ma swój jakiś przebieg ...normalnie gorzej jak za prl. na giełdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grigori83 Zgłoś #23 Napisano 2 Kwietnia 2018 Cześć . Ja mam ten sam problem. Coś jak byś świergolenie w silniku gdy się zagrzeje. Kupiłem Passata 2.0 150 Km gdy miał 120 K przebiegu. Pali i ma moc. Ale ma te dziwny wkurzający świergot. Mam teraz Audi A4 B8 z 2.0 170 km i nie ma takiego dziwnego dziwięku mimo 330 tyś przebiegu. Sprawdziłem historię samochodu w ASO i były właściciel zgłaszał problem ale nic nie znaleziono. Aso w Sączu jak i mój mechanik stawiał na rozrząd i jego osprzęt. Wszystkie paski roki itd były wymienione jednak świergolenie nie ustąpiło. Teraz jest trop na wtryski. Wtryski zostały wysłane do sprawdzenia ale niestety Bosch nie wypuścił programu testowego na tego typu typu wtryski. Zostały sprawdzone na programie zbliżonym z Tiguana ale nie przeszły testu. Teraz jestem w kropce i już nie wiem gdzie leży problem . Mechanik wspominał o możliwym skrzypieniu wałka rozrządu ale jakoś mnie to nie przekonuje. Jutro maja być wtryski do testów czy po ich wymianie będzie lepiej. Wkurza mnie ta sytuacja bo widać że jest coś nie tak z silnikiem ale mimo ładowanie w niego pieniędzy nie ma efektu. Boję się nim jeżdzić bo gdy kolega mial problem z wtryskami to wypaloło mu tłoka i silnik był do wymiany. Zobaczymy to będzie się działo w jabliższych dniach mimo to u mnie to nie jest problem rozrządu . Jestem otwarty na wszelkie sugestię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #24 Napisano 7 Lutego 2019 Czy rozwiazaliscie problemy z piskami w silniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubable Zgłoś #25 Napisano 11 Lutego 2019 Dnia 7.02.2019 o 15:04, Jericho napisał: Czy rozwiazaliscie problemy z piskami w silniku? Nie, dalej to mam już jest 84 tys ale już sie przyzwyczaiłem. Z serwisach pokazali mi pisma od VW który zdiagnozował że problem był z pompą olejową w misce olejowej. Ale ona tak pracuje. a u ciebie co się dzieje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #26 Napisano 12 Lutego 2019 Ja jeszcze nie mam b8. Przymierzam sie do zakupu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #27 Napisano 16 Lutego 2019 Potwierdzam swierszcze w silniku, które występują po rozgrzaniu. Zjawisko występuje od nowości. Auto odebrałem w październiku 2018, 2.0 TDI 150KM, manual, 16k km przebiegu. Po raportach faktycznie wygląda to na 'ten typ tak ma'. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
x4er0 Zgłoś #28 Napisano 5 Marca 2019 (edytowane) On 2/7/2019 at 3:04 PM, Jericho said: Czy rozwiazaliscie problemy z piskami w silniku? Ostatnio oddawałem samochód na gwarancje bo właśnie tak piszczał. Wymienili cały rozrząd, jak się dowiedziałem, podobno jest wada fabryczna jakiejś tam serii. Ale niestety nic więcej mi nie powiedzili, po za tym, że już nie świerszczy. U mnie objawy zaczęły się przy 130 tys. Edytowane 5 Marca 2019 przez x4er0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jesion Zgłoś #29 Napisano 26 Marca 2019 (edytowane) Panowie odświerzę troche temat. Pacjent 2.0 TDI 150 KM z 2016 aktualnie na blacie 86 tyś. Jestem jego drugim właścicielem. auto odkupione poleasingowe.Gwarnacja juz minęła.. Jak je sprawdzałem to żadnych pisków nie było, a od 2 dni mam piski po lewej stronie silnika, ale tylko na zimnym. Po rozgrzaniu wszystko jest dobrze. Na forum są dwa tematy dotycząće tego samego jeden na zimnym drugi na ciepłym. W tym wypadku jedynie wizyta w ASO i próbowac wymiany ? Czy cały rozrząd u mechanika ? Edytowane 27 Marca 2019 przez Jesion Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
x4er0 Zgłoś #30 Napisano 2 Kwietnia 2019 On 3/26/2019 at 8:41 PM, Jesion said: Panowie odświerzę troche temat. Pacjent 2.0 TDI 150 KM z 2016 aktualnie na blacie 86 tyś. Jestem jego drugim właścicielem. auto odkupione poleasingowe.Gwarnacja juz minęła.. Jak je sprawdzałem to żadnych pisków nie było, a od 2 dni mam piski po lewej stronie silnika, ale tylko na zimnym. Po rozgrzaniu wszystko jest dobrze. Na forum są dwa tematy dotycząće tego samego jeden na zimnym drugi na ciepłym. W tym wypadku jedynie wizyta w ASO i próbowac wymiany ? Czy cały rozrząd u mechanika ? Miałem takie same objawy, więc tak jak wyżej napisałem do wymiany rozrząd, można spróbować samą rolkę napinacza bo to ponoć ona jest wadliwa, no ale tak jak pisalem, mi wymienili caly rozrzad na gwarancji i wszystko sie uspokoilo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radzio_s Zgłoś #31 Napisano 28 Kwietnia 2019 (edytowane) Dnia 2.04.2019 o 15:27, x4er0 napisał: Miałem takie same objawy, więc tak jak wyżej napisałem do wymiany rozrząd, można spróbować samą rolkę napinacza bo to ponoć ona jest wadliwa, no ale tak jak pisalem, mi wymienili caly rozrzad na gwarancji i wszystko sie uspokoilo. Mam to samo. Rolka rozrządu wymieniona, nic nie dało. Winny jest podobno układ zasilania. Wymienia się kolejno : - czujnik ciśnienia na listwie CR , jeśli nie pomoże :zawór regulujący ciśnienie nie listwie CR, jeśli nie pomoże :zawór regulujący ciśnienie na pompie wtryskowej CR. Tylko że on nie występuje pojedynczo w ASO tylko z cała pompą CR. Wg znajomego mechanika z ASO poza wadliwą rolką reszta nie jest groźna i można jeździć. Edytowane 11 Września 2019 przez radzio_s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macif Zgłoś #32 Napisano 2 Maja 2019 u mnie jest to samo ale w 2.0tdi 184km. Po rozgrzaniu dźwięk ustaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazekpiotr Zgłoś #33 Napisano 12 Listopada 2020 ja mam tak akcje silnik chodzi jak kosiarka piszczy wtryski wymienione jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andriuandriu Zgłoś #34 Napisano 17 Listopada 2020 Witam Od miesiaca użytkuje nowego passata variant 1,5 benzyna 150 koników. Zrobiłem na nim 7000 km, auto wyposazone w przycisk start stop. Tydzień temu zauwazylem ze stojąc na swiatłach i nie majac wyłaczaonego silnika na wolnych obrotach słychac stukanie jakbym miał diesla.Po dodoaniu gazu hałas zanika, auto wraca do wolnych obrótów i po 20 sekundach znów to samo. co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal8844 Zgłoś #35 Napisano 21 Listopada 2020 W dniu 12.11.2020 o 21:27, kazekpiotr napisał: ja mam tak akcje silnik chodzi jak kosiarka piszczy wtryski wymienione jakieś pomysły? Mam dokładnie ten sam dźwięk. Przejechane 75 tys. km i nic poza tym się nie dzieje. Coś jakby z układu wtryskowego, ale co dokładnie nie mam pojęcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #36 Napisano 21 Listopada 2020 W dniu 17.11.2020 o 22:17, andriuandriu napisał: Witam Od miesiaca użytkuje nowego passata variant 1,5 benzyna 150 koników. Zrobiłem na nim 7000 km, auto wyposazone w przycisk start stop. Tydzień temu zauwazylem ze stojąc na swiatłach i nie majac wyłaczaonego silnika na wolnych obrotach słychac stukanie jakbym miał diesla.Po dodoaniu gazu hałas zanika, auto wraca do wolnych obrótów i po 20 sekundach znów to samo. co to może być? Na jalowym to moze tez byc suche DSG, jesli masz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HTN Zgłoś #37 Napisano 22 Listopada 2020 (edytowane) Takie dziwne stukania w tle, to pompa. U mnie oba diesle tak mają. Jednego sprzedałem i też kupujący o to pytał. Wyciągnijcie bagnet na pracującym silniku- wtedy dopiero łupie. Świerczenie jest od napędów. Tam cała strona na rolkach i paskach, to wiadomo, że nie jest to cichobieżne. Mój Passat ma 265.000km i od 100.000km nic się nie zmieniło, ani nie padło. Edytowane 22 Listopada 2020 przez HTN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazekpiotr Zgłoś #38 Napisano 22 Listopada 2020 11 godzin temu, HTN napisał: Takie dziwne stukania w tle, to pompa. U mnie oba diesle tak mają. Jednego sprzedałem i też kupujący o to pytał. Wyciągnijcie bagnet na pracującym silniku- wtedy dopiero łupie. Świerczenie jest od napędów. Tam cała strona na rolkach i paskach, to wiadomo, że nie jest to cichobieżne. Mój Passat ma 265.000km i od 100.000km nic się nie zmieniło, ani nie padło. Ja się słabo znam pompa wody czy oleju ? A te paski to mowa o rozrządzie i jego osprzęcie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazekpiotr Zgłoś #39 Napisano 23 Listopada 2020 W dniu 17.11.2020 o 22:17, andriuandriu napisał: Witam Od miesiaca użytkuje nowego passata variant 1,5 benzyna 150 koników. Zrobiłem na nim 7000 km, auto wyposazone w przycisk start stop. Tydzień temu zauwazylem ze stojąc na swiatłach i nie majac wyłaczaonego silnika na wolnych obrotach słychac stukanie jakbym miał diesla.Po dodoaniu gazu hałas zanika, auto wraca do wolnych obrótów i po 20 sekundach znów to samo. co to może być? Pompa olejowa u mnie co prawda w dieslu pasek wygladal strasznie od pompy. W dniu 21.11.2020 o 16:00, michal8844 napisał: Mam dokładnie ten sam dźwięk. Przejechane 75 tys. km i nic poza tym się nie dzieje. Coś jakby z układu wtryskowego, ale co dokładnie nie mam pojęcia. Napewno nie rozrzad wymienilem dzis,pasek od pompy oleju wymienili bo jego stan dramatyczny,wybierak cały byl w pompie to zostawili. Zrobili podmiane czujnika cisnienia i tez nie to. Generalnie uważam że passat to strasznie dziadowskie auto tyle usterek i problemów a serwisowany co 15 tys km olej i wszytskie naprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andriuandriu Zgłoś #40 Napisano 23 Listopada 2020 jutro jade na wymiane zaworu N80 który odpowiada za odprowadzenie powietrza z baku ten zawór jest wyposazony w wkład wegla aktywnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach