Skocz do zawartości
michael230

1,9TDI BLS DPF OUT EGR OFF STAN POMPOWTRYSKIWACZY

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,
Od jakiegoś czasu, dokładnie w okresie zimowym zmagam się z szarpaniem silnika. Szarpanie występuje na ciepłym silniku, tak jakby silnik dławił się. Po dłuższej spokojnej trasie dojeżdżam do skrzyżowania, czekam, jedynka, ruszam, dwójka i w okolicy 2000 obrotów/min szarpanie samochodem jakby paliwa brakowało, to wtedy pedał gazu w podłogę i przechodzi.
Inna sytuacja to po dłuższym postoju na uruchomionym silniku spokojne ruszanie, jedynka, dwójka i identycznie jak w sytuacji powyżej. 
Żadnych błędów, turbina robiona 2 lata temu, uszczelka pod głowicą robiona rok temu razem z wałkiem rozrządu i resztą tego osprzętu.
Jedynie co mi przychodzi do głowy w tej chwili to problem z układem paliwowym, a dokładnie z pompą vacuum.
A silnik bierze olej około 100ml na 1000km.
Logi, które zrobiłem na szybko:
Basic settings:
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_bc2gT.html
Statyczny:
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_5g5Rf.html
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_6r6L8S.html
Dynamiczny:
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_AqU1bZX.html
Grupy 001, 023: http://vaglogi.pl/log-001_023_Ck4ptvO.html
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności