Skocz do zawartości
Kamkalekaka

Problem z pompa vacu - szarpie samochodem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam taki problem, turbo jest po regeneracji a autko od jakiegos czasu szarpie jak dam mu gaz do dechy..  Tak jakby paliwa nie dostawał. Czytałem juz wszystko logi robilen wszystko jest okej ale jeden kolega powiedzial mi ze mam sprawdzic pompe vacu.  I tak tez zrobilennale niema luzu przy pompie tylko przy wtyku z drugiej strony. Ponizej dam link do video. Przepływka jest prawdopodobnie dobra i wątpię zeby przez nia tak się dzialo.  Pompka paliwa tez podejrzewam ale nwm co jest grane. 

VID_20180129_170442.mp4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W jakim sensie "sprawdziłeś"?  Jakie masz ciśnienie paliwa na pompie? Jakie podciśnienie powietrza na pompie?

 

Edytowane przez Rafał S.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie mam cisnienie. Niewiem bo niewiem jak mam to sprawdzić..  Zrobiłem diagnozę jak większość mi gadalo ze po przekreceniu zaplonu słychać jak plompie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak ale to pompa w baku pompuje, a pompę tandemową sprawdza się przy ok 4000 obr/min. Podjedź do warsztatu i niech podłączą manometr i wakuometr i sprawdzą wartości. Bedzie najszybciej i najtaniej i wszystko będzie jasne. Czy pompa pod spodem jest w ropie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy autor wątku rozwiązał już problem szarpania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też jestem ciekaw bo mam to samo turbo nie blokuje a poszarpuje dalej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.01.2018 o 22:24, Rafał S. napisał:

 Czy pompa pod spodem jest w ropie?

witam,

podłączę się pod temat, jeśli miałeś na myśli pompę podciśnienia to ja mam mokrą od ropy pod spodem, ogólnie mam wszystko poniżej pompy vacum i cała skrzynię w ropie - masz pomysł co to może być.

dodam, że niestety mam LUK (szukam już Boscha)

Edytowane przez wojciechk
zapomniałem dopisać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że pompa albo któryś z podłączonych przewodów cieknie. Rób coś szybko bo ropa będzie niszczyła przewody i rury i wokół silnika.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już zniszczyła poduszkę od skrzyni :(

tylko zastanawiam się czy sens coś z nią robić (LUK) gdzieś widziałem że potrafią się odkształcać czy lepiej zminiać na BOSCHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw oceń dokładnie co cieknie. Może to któryś z przewodów puszcza.

Czytałem na forach, że chłopaki wymieniali uszczelnia w tych pompach ale one znowu ciekły po czasie. Nie wiem czy tak jest zawsze ale tak wyczytałem.

Oceń co cieknie, a wmiędzy czasie zobacz czy ktoś ma na sprzedaż używanego Boscha. Na facebooku w grupach napewno sporo osób będzie miało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie chcę zakładać osobnego tematu więc podłączę się tutaj. Silnik 1.9 ARL. Cieknie mi pompa LUKa, kupiłem Boscha ale nie ma na pompie numeru, tylko jest wytoczona końcówka Q, zakładam, że to 038145209 Q ale przy zdemontowaniu pompy i porównaniu obu okazało się, że w Boschu jeden kanał jest zaślepiony. Podpowie ktoś czy pompa Boscha jest prawidłowa czy szukać innej?

IMG_20191031_114431.thumb.jpg.cd36944c250d8dec2d24a8dec4c76769.jpg

IMG_20191031_114435.jpg

IMG_20191031_114439.jpg

IMG_20191031_201549.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z passatem AVB, szarpie silnik w zakresie do 2000 obrotów, potem już nie. Potrafi nawet zgasnąć podczas ruszania. Pompowtryski  wyjęte zawiezione do sprawdzenia, są ok, nowe gumki, nowy wałek rozrządu z popychaczami, pompa w baku podmieniona, dzisiaj z mierzyłem ciśnienie na tandemowej pokazuje 3,5 bar przy 1000 obr/min, a przy wyższych to zamyka zegar prawie, 7-8 barów. Egr wyjąłem i spróbowałem bez niego i robi to samo. Komputer podpięty nie pokazuje żadnych błędów, kontrolka nie zapala się. Ponadto podmieniłem także sterownik silnika ECU. Bez rezultatów. Szarpanie występowało raz na jakiś czas, ale teraz jest coraz gorzej. Jak gazuje mu powyżej 2000 obr nie szarpie. Co to może być? Czy może mi ktoś pomóc? Pozdrawiam

Edytowane przez Pawel32a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj :) Powiem ci, że ja takie objawy miałem przy uszkodzonej pompie paliwa w baku, kupiłem nową pompe 3 barową i problem zniknął teraz auto śmiga, że w fotel wgniata :) a wcześniej ojciec mi kupił pompe do mojego auta ale z mniejszym ciśnieniem bo 1bar i auto szarpało i gasło. Także upewnij sie czy pompa paliwa w baku jest 3 barowa bo do diesla PD taka musi być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompę w baku podmieniłem na inną kupioną na złomie. A gdyby sprawdzić jej ciśnienie, ile ona daje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak masz manometr to sprawdź jakie daje ciśnienie bo mi ta 1 barowa auto normalnie odpalało ale jak dałem dużo gazu to szarpało i czasami mi gasło auto 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności