Skocz do zawartości
Bumiasty

diesel [B5] Jakie sprzegło pomiędzy AVF a FTS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chciałbym wsadzić coś na 250KM i 550NM ale na pewno nie spiek i bez dwumasy.

Proszę o pomoc

Otóż są zestawy pomiędzy te skrzynie a silnik na jednomasie na allegro za 800zl nieznanych firm a i są valeo za 1400. Ale pomyślałem, kupić taki i wzmocnić ale koszt wzmocnienia to ok 1400-2000zl u Radzikowskich i zostaje w od groma części (tj. kompletna tarcza sprzęgła i części z docisku) wiec pomyślałem, że może ktoś już coś kiedyś próbował zastosować z innych silników i skrzyń części a teraz pomoże.

Z tego co wyszukałem i się dowiedziałem wiem ze w AVF siedzi tarcza sprzęgła o średnicy 240mm i przy takiej średnicy bym chciał zostać (tej średnicy siedzi tez np. w bmw 3,0d a te motory maja fabrycznie od 310Nm do 580Nm)

Idealnym rozwiązaniem było by takie rozwiązanie które np. mógłbym zrobić sam. Tzn. nie wszystko wiadomo ale np. kupić taki do 1000zl zestaw z allegro kompletny swap na sztywne kolo i na tarczy 240mm do tego dokupić docisk jakiś i dołożyć słoneczko, tarcze dać do wymiany okładzin na kevlarowe i do wzmocnienia tłumika w niej, bo jak sztywny zamach to nie będzie dobrym rozwiązaniem tarcza bez tłumika, przynajmniej tak mi się wydaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez kolego kabinije ze sprzęgłem.  Ja myślałem o docisku z 3,0 tdi audi.  Ale nie wiem jak z osadzenie.  Z tym ze ja chce zostawić dwumas.  Radzikoskieho odradzam. Najpierw lepiej kupić docisk sahas performance koszt około 1200-1600 tarcze dać do Sprzęgłakevlarowe.pl obić czystym kevlarem podobno 550 nm ma przenieść

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok wszystko fajnie tylko to wszystko z dwumasa jest... chciałbym jednak jednomas...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyszukaj Sprzęgłakevlarowe.pl zadzwoń pogadaj doradza coś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Docisk na podwójnym słoneczku plus tarcza w kevlarze. U mnie tyle przenosi na dwumasie seryjnej.

Uderz do maklandu oni robią takie rzeczy.

 

Dnia 3.04.2018 o 10:36, misiek 19 napisał:

Tez kolego kabinije ze sprzęgłem.  Ja myślałem o docisku z 3,0 tdi audi.  Ale nie wiem jak z osadzenie.  Z tym ze ja chce zostawić dwumas.  Radzikoskieho odradzam. Najpierw lepiej kupić docisk sahas performance koszt około 1200-1600 tarcze dać do Sprzęgłakevlarowe.pl obić czystym kevlarem podobno 550 nm ma przenieść

Dlaczego Radzikowskiego odradasz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze noga tak będzie bolała od wyciskania sprzęgła przez podwójny docisk że szok.. na miasto odpada .. a już w ogóle nie wspomnę jak by miał kobieta jechać tym autem.  Druga sprawa sypie sie pompka i wysprzeglik. .. a 3 to te sprzęgła po roku się rozsypuja .wiec lepiej sam docisk kupić shash performance i obić kevlar tarcza i dożywocie.  A cena ta sama wyjdzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pancerny zestaw jednomas z audi 80 przerobic pod docisk i tarcze 240 z audi 100 2.5tdi lub ltka lub v8 rs6 pasuje kilka zestawow wtedy do tego tarcza w kevlar i bez roblemu zniesie  duzo wiecej niz planujesz , powodzenia 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.04.2018 o 12:09, LADA napisał:

pancerny zestaw jednomas z audi 80 przerobic pod docisk i tarcze 240 z audi 100 2.5tdi lub ltka lub v8 rs6 pasuje kilka zestawow wtedy do tego tarcza w kevlar i bez roblemu zniesie  duzo wiecej niz planujesz , powodzenia 

LADA a powiedz kto gdzie i za ile takie rzeczy robi? czy jeżeli mam tokarkę na warsztacie jestem w stanie sam sobie taką przeróbkę wykonać? ewentualnie jakie narzędzia są potrzebne do takiej przeróbki?

jakiś mały know&how co gdzie jak? rozumiem żeby tarcze dać do obicia jest to zrozumiałe bardziej mnie interesuje to "przerobienie" jednomasu z 80-tki

Edytowane przez lorekBDG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://g.co/kgs/4q3Ua3  witam tu masz linka do zakladu w ktorym robilem  ,za przerobke zaplacilem bodajze 350 + przesylka na uk ...    zaklad polecil mi kolega misiek 19 ,, on tez zalozyl temat  w dziale tunig diesel ,, sprzegp 240 na kole 1z.. obczaj i poczytaj  a wiele sie dowiesz ,,, po przerobece kola jest kilka mozliwosci w docisku i tarczy ,, ja wybrale taki jak pisalem  bo na zagranicznych forach saab i volvo te  zestawy znosily ponad 900nm co jest nieosiagalne u nas ,,, ja robilem wszystko na uzywkach ale porownujac docisk z audi 100 jest on masywniejszy  i owiele solidniejsz niz  sach performenc za ponad 1000 a sprzeyny i sloneczko o kilka mm grobsze i konkretne z dawnych lat  ,,, przy tym zestawie nie musisz dawac 5mm dystans pomiedzy skrzynie i zostaje rozrosznik z awx ...  jedynie trzeba sie pobawic z przedlozenie wysprzeglika oklo cm bo orginal jest za krotki ,, zestaw chodzi jak seria noga nie boli , lekkie drgania na poczatku i troche kangurkow przez tydzien bo trzeba przywyknac do innej charakterystyki 

 jesli chodzi o ganianie bmw amg po miescie to jestem taki sam ale skrzynia 6 a 5awx to przepasc w przyspieszeniu ,, ja zaluje do dzis zmiane n a dqs ... po zmianie skrzyni awx na dqs stracilem 33km i ponad 60 mn ,,,, jedynie ten 6 bieg na autostradzie nadrabia bo v max jest 270 a i tak tyle nie latasz ,,,, jak zapirdalac do 220 to tylko skrzynia fhn lub ggu z awxa   

na pytanie czy samemu to jest to do zrobienia .to tak ale bym nie ryzykowal ,,,, przerobka jest banalna bo chodzi o zrownanie powieszczni ,, wycentrowac docisk na kole i nawiercic otwory na sroby i koleczki a na srodku kola trzeba wybrac troszke materialu 2cm na 7mm zeby nie chaczyly sprezynki od tarczy  ... no i przydalo by sie jeszcze wywazyc wszystko zeby nie bylo bicia ..... przed ta operacja tarcza do obicia w makland i dopiero potem caly zestaw do przerobienia 

ogolnie wolal bym dac te 300 stowy i niech ktos to zrobi dobrze bo jak potem masz miec wibracje to szkoda samemu kombinowac bo jebniesz sie o piczy klak i mozezsz miec duze szkody a w najgorszym wypadku  po nogach jak cos sie upierdoli od wibracji .pozder i powodzenia 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności