tom-998 Zgłoś #21 Napisano 30 Stycznia 2018 11 godzin temu, fatboyx napisał: Jestem pewien, że na zdjęciu jest schowek z wzmacniaczem, ale nie GPS tylko LTE (chodzi o zasięg sieci komórkowej a nie satelitarnej). Może ten wzmacniacz jest w Arteonie w standardzie? Nie wiem wtedy co wnosiłaby "instalacja telefoniczna komfort). Wczoraj odebrałem Arteona i oglądałem ten schowek, mam identyczny jak ten z pierwszego zdjęcia a mam standardową instalację telefoniczną w DP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rkarcz Zgłoś #22 Napisano 30 Stycznia 2018 A możesz zmierzyć jaki wymiar tam się zmieści. Ja mam odbiór w czerwcu i muszę się jakoś przygotować "pod samochód". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom-998 Zgłoś #23 Napisano 30 Stycznia 2018 Zmierzę w czwartek, bo samochód oddałem na nałożenie powłoki ale dużo miejsca tam nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rkarcz Zgłoś #24 Napisano 30 Stycznia 2018 Ok. Dzięki. Miałem do testów na 3 dni i nie pomyślałem aby to zmierzyć.. A zamówiłem zestaw komfort i zastanawiam się jaki ma to sens jak ten telefon nie będzie tam leżał. Chociaż gdzieś wyczytałem że wzmocnienie GSM jest po BT i telefon nie musi tam leżeć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom-998 Zgłoś #25 Napisano 1 Lutego 2018 Teraz to trochę zgłupiałem, przejrzałem instrukcję i jest tam dokładnie taka sama półka z matą jak na zdjęciu w pierwszym poście i pisze "Funkcja bezprzewodowego ładowania", czyżby Arteon miał to w standardzie? W instrukcji pisze, że całkowita długość telefonu nie może przekroczyć 140 mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lihu Zgłoś #26 Napisano 1 Lutego 2018 Wczoraj dostałem półkę jak na pierwszym zdjęciu. Dzisiaj przyjdzie ładowarka i będę składał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fatboyx Zgłoś #27 Napisano 1 Lutego 2018 (edytowane) U mnie w instrukcji do Passata też jest mowa o indukcyjnym ładowaniu, mimo, że go faktycznie nie ma (instalację Konfort, z pułeczką i wzmacniaczem mam). W innych modelach w instalacji komfort indukcja jest (na pewno w nowym Golfie). Zapewne używają tego samego tekstu we wszystkich instrukcjach. Wzmacnianie sygnału GSM (dokładnie to tylko LTE) odbywa się bezprzeowodowo jeżeli telefon leży bezpośrednio na płytce wzmacniacza. Bluetooth nie ma tu nic do gadania. Osobną kwestią jest to, czy ten wzmacniacz w ogóle coś daje. Bardzo możliwe, że w Arteonie wzmaczniacz LTE jest w standardzie do DP. Bo dodatkowe usb USB jest na pewno w standardzie dla DP. Niestety ani w konfiguratorze ani w cenniku PDF nie można znaleść podstawowej informacji o tym czym jest "Instalacja telefoniczna Business" i "Instalacja telefoniczna Comfort". Szczegółowe opisy są w cennikach w Excelu, które mają dealerzy. Edytowane 1 Lutego 2018 przez fatboyx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rkarcz Zgłoś #28 Napisano 1 Lutego 2018 Moduł GSM samochodu przejmuje kartę SIM i jest po BT i rSAP. Instalacja telefoniczna Business - bezprzewodowe połączenie Bluetooth (poprzez HFP - Hands Free Profile lub rSAP - zdalny dostęp do danych na karcie SIM) - bezprzewodowe odtwarzanie muzyki (poprzez A2DP) - obsługa głosowa za pomocą komend w języku polskim - wyświetlanie, pisanie i wysyłanie wiadomości SMS poprzez klawiaturę na ekranie radia/nawigacji (poprzez MAP) - wbudowany moduł GSM (dla profilu rSAP) obsługujący standard LTE z podłączeniem do anteny zewnętrznej - gniazdko karty SIM dostępne w schowku przed pasażerem - funkcja routera WiFi Może być nawet w bagażniku.. Więcej tu: http://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=2991.0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lihu Zgłoś #29 Napisano 1 Lutego 2018 zrobione - ładuje X mieści się idealnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fatboyx Zgłoś #30 Napisano 2 Lutego 2018 15 godzin temu, Rkarcz napisał: Moduł GSM samochodu przejmuje kartę SIM i jest po BT i rSAP. Instalacja telefoniczna Business Tak jak piszesz, jest to instalacja telefoniczna Business, w której dzięki profilowi rSAP (remote SIM Access Profile) samochód faktycznie przejmuje funkcję tefonu, a nasz telefon jedynie "udostępnia" kartę SIM. Business (przynajmniej w Passacie) nie ma półeczki ze wzmacniaczem LTE (bo wg. VW jest nie potrzebna skoro jest rSAP) i nie ma tego dodatkowego USB pod radiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rkarcz Zgłoś #31 Napisano 2 Lutego 2018 Ok. Zamówiłem Arteona i tam jest chyba inaczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #32 Napisano 2 Lutego 2018 Instalacja business (premium w poprzednich modelach) ma pewne wady. Irytujące bardzo i bardzo bardzo. Pierwsza tylko irytująca. Wykaz połączeń i numery przechowywane są TYLKO w samochodzie. Druga, irytująca bardzo, to konieczność ręcznego przenoszenia wiadomości SMS do pamięci telefonu. Trzecia, irytująca bardzo bardzo, to konieczność uruchomienia wf-fi w przypadku korzystania z komunikatorów lub internetu (np. What's up, poczta email). No i na koniec brak możliwości blokowania numerów oznaczonych jako spam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #33 Napisano 4 Lutego 2018 Pierwszy rysunek to instalacja comfort z passat i arteona. Niestety malo co uzyteczne bo telefon tam sie prawie zaden nie miesci. Jako dodatkowa polka lepiej sie sprawdza niz seryjna popielniczka tylko troche drogo(ok 1700zl) wychodzi za ta poleczke. Za ta polka czy popielniczka jest mase miejsca w kierunku silnika i mogli spokojnie zrobic tak zeby telefon wchodzil wzdluz a nie w poprzek i nawet iphone plus czy galaxy edge by wchodzily bez problemu. Po prostu klepneli projekt jakiegos cymbala i tyle, zobaczymy czy po lifcie cos zmienia bo aktualnie juz golf i trock maja w opcji ladowanie indukcyjnie o skodzie nie wspominajac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom-998 Zgłoś #34 Napisano 4 Lutego 2018 3 godziny temu, kriss555 napisał: Pierwszy rysunek to instalacja comfort z passat i arteona No chyba jednak nie, już pisałem mam dokładnie taki sam schowek jak w pierwszym poście a nie mam instalacji comfort, tylko standardową DP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jumpman Zgłoś #35 Napisano 5 Lutego 2018 Dnia 29.01.2018 o 22:06, Lihu napisał: U siebie mam standard z gniazdem zapalniczki - domówię schowek z USB za 50 pln + ładowarkę inbay za 300 pln. Akceptowalne koszty jak na uwolnienie się od kabla:) Z Apple CarPlay i tak nie korzystam. Zdradzisz czy i ew gdzie znalazłeś ten schowek za 5 dyszek? Rzuciłeś tą sume tak oo czy faktycznie za tyle Ci się udało. Z tego co ja obserwuje na alledrogo, to czasem trafi się ten zwykły z zapalniczką w tej cenie, ale ten z USB, to nie widziałem jeszcze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lihu Zgłoś #36 Napisano 5 Lutego 2018 Kupiłem na Allegro dokładnie za 50 pln. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf1977 Zgłoś #37 Napisano 21 Lutego 2018 Panowie, Do założenia ładowarki indukcyjnej firmy INBAY do każdego Passata lub Arteona potrzebne są: 1. Schowek od wersji telefonicznej KOMFORT, czyli musi być wieloczęściowy (u mnie był jednoczęściowy i nie dało sie ładowarki założyć plug&play) - koszt 100-200 PLN (w zależności jak się uda kupić). 2. Jeśli komuś zależy na gnieździe 12V, które było w schowku, żeby go nie stracić trzeba również dokupić część tunelu środkowego wraz z przyciskiem hamulca ręcznego i znajdującym się bliżej podłokietnika gniazdem 12V - koszt 100-200 PLN (w zależności jak się uda kupić). 3. Połączyć wszystko plug&play zgodnie z instrukcją dostarczoną wraz z ładowarką INBAY. Czas instalacji jak mamy wszystkie części to 2-4 godziny - jak ktoś już rozbierał te elementy to cały montaż potrwa ok. 1-2 godziny. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rkarcz Zgłoś #38 Napisano 21 Lutego 2018 Fotka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf1977 Zgłoś #39 Napisano 21 Lutego 2018 2 godziny temu, Rkarcz napisał: Fotka? Lihu wyżej wstawił już fotkę schowka jaki trzeba nabyć (ważne aby był rozkładany na 4 element, a nie odlewany w całości - to widać bez problem od spodniej strony - trzeba pytać sprzedajacego) - przykładowy link do części (ale trzeba dopytać czy jest 4 częściowy): http://allegro.pl/vw-passat-b8-alltrack-2015-popielniczka-3g1863071-i7150218835.html Link do cześci konsoli centralnej z gniazdem 12V: http://allegro.pl/schowek-tunel-na-kubki-vw-passat-b8-3g0862531-i7071109959.html#thumb/1 P.S.: Niestety nie zrobiłem zdjęć przed założeniem całości, wiec też nie pamiętam nr cześci VW - poprawię sie następnym razem :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lihu Zgłoś #40 Napisano 22 Lutego 2018 (edytowane) Trzeba zwrócić uwagę na rozkład przewodów w kostce ładowarki - ja wstępnie uznałem, że są ok i poskładałem. Efekt był taki, że ładowarka działała tylko przy wyłączonym silniku - przyczyna to + podłączony do podświetlenia gniazda zapalniczki. Edytowane 22 Lutego 2018 przez Lihu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach