Jump to content
Sign in to follow this  
pioters

Różnica siły hamowania ręcznego L/P

Recommended Posts

Czołem,

wyszła mi na przeglądzie różnica między lewą a prawą stroną przy zaciągniętym ręcznym. Na wyświetlaczu przyrządu 1,2 vs 2,3.

Czy to oznacza, że pora zacząć myśleć o regeneracji zacisków czy może być jeszcze jakaś inna przyczyna niż kończący się zacisk? 

Coś można jeszcze sprawdzić? Czytałem gdzieś o adaptacji jakiejś jak po wymianie klocków ale nie wiem dokładnie co i jak. Jakieś pomysły?

Edited by pioters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy