Skocz do zawartości
Janix

Brak mocy po wymianie turbiny - proszę o sugestie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Panowie proszę o analizę logów. Auto po wymianie turbiny na regenerowaną. Starą przynajmniej raz w roku czyściłem dlatego miałem już tego dość i zaryzykowałem w regenerowaną kierując się opiniami innych.

Problem:  Mam odczucie że na starej turbinie lepiej przyspieszał dlatego proszę o analizę logów. Auto odpala idealnie, EGR zaślepiony, kat zdemontowany, N75 czyszczony i sprawdzony miernikiem...jest ok

Z grupy 010 wynika że pedał gazu nie był wciśnięty do końca jednak sam jechałem i prawie zrobiłem dziurę w podłodze więc był wciśnięty. Chyba musze zrobić coś z pedałem gazu (G79) tylko nie wiem co???

Silnik AFN 110kM 1998r

Z góry dziękuję

Logi Dynamiczne - zakładki.xlsb

Logi Statyczne 04 Basic Settings.xlsb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę Panowie że wszyscy są zapracowani.:) Czyli pozostaje mi stwierdzenie ze logi są ok a passat to staruszek i z biegiem lat słabnie. Czas na zasłużoną emeryturę.:drinks: Jeśli jednak któryś z Panów miałby inną opinie to proszę o odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idź na forum Audi A4 z logami https://a4-klub.pl/  

Tutaj coś kiepsko z tym jest.

 

 

Ja Ci powiem z mojego doświadczenia:  pasek szedł jak burza, ale turbina odcinała po 3500RPM. Zapieczone kierowniczki czyli standard.

Turbo dałem do czyszczenia. Turbinka wyczyszczona, żadnych błędów ale po zamontowaniu auto zaczyna jechać dopiero od okolic 2300 RPM.

 

Zrobiłem wszystko co się da i nic nie pomogło. Turbo dwa razy wywalane na stół ale jest na 100% dobrze złożone i co się okazuje to jak się zagłębisz w tematy typu "strata mocy po czyszczeniu / regeneracji turbiny"  to znajdziesz mnóstwo identycznych sytuacji.

Auto logowane na wszystkie sposoby, na logach turbina dmucha wzorowo, a mocy nie ma i amen. I chyba trzeba się z tym pogodzić albo oddać turbo do naprawdę prawdziwego fachmana, opowiedzieć całą sytuację i zapytać czy zna takie przypadki i czy wie co z nimi zrobić aby naprawić.

 

 

Więc mówię, auto szło jak burza ale tryb awaryjny. Turbo na stół, wyczyszczone, auto ani razu nie wpadło w tryb awaryjny ale auto jedzie dopiero od +/- 2300 RPM.

Zaworki, przewody, przepływki, czujniczki, uszczelki co tam się dało to sprawdzałem bez efektu.  Niektóre turbiny wraz jej otwarciem chyba bezpowrotnie tracą moc. Jeżeli trafiłeś na taką no to szkoda ale przyczyna może być też inna. Może koledzy z A4 z logami coś doradzą.

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności