deamon Zgłoś #1 Napisano 16 Stycznia 2018 Cześć Ostatnio zauważyłem pewien problem. Gdy włączam ogrzewanie czy to przedniej czy to tylnej szyby w swoim Passacie CC z 2010r, to dioda na przycisku regularnie miga. Czasem jest tak, że świeci światłem ciągłym, a innym razem jest tak, że miga... Nie wiem czym to może by c spowodowane? Czy to naturalne? Nie jest to chaotyczne miganie diody a właśnie takie równomierne miganie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #2 Napisano 16 Stycznia 2018 Podłączę się pod temat-czasami, jak włączę ogrzewanie tylnej szyby, to również miga mi dioda na panelu. Przy innej okazji podłączałem vcds, ale żadnych błędów nie miałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #3 Napisano 17 Stycznia 2018 (edytowane) Prawdopodobnie ten problem dotyczy chwilowego zmniejszenia się wydajności akumulatora.W B6 sterownik instalacji elektrycznej (J 519) stara się, aby zawsze w akumulatorze była dostępna ilość energii.W tym celu zostają odłączone odbiorniki systemu Komfort przy napięciu poniżej 12,2V ( ogrzewanie przedniej i tylnej szyby,ogrzewanie siedzeń,ogrzewanie lusterek zewnętrznych,ogrzewanie kierownicy,oświetlenie przestrzeni nóg,zmniejszenie wydajności i wyłączenie układu Climatronica ) - po wcześniejszym zwiększeniu liczby obrotów biegu jałowego.W B7 sterownik J 519 "współpracuje" m.in. ze sterownikiem kontroli akumulatora (J 367) - jest podłączony do bieguna ujemnego akumulatora i mierzy temperaturę,prąd oraz napięcie akumulatora.Podczas pracy silnika sterownik ten przesyła do komputera silnika zapisany prąd ładowania i określa stan naładowania akumulatora. Informacje dostarczane przez ten sterownik mają zasadnicze znaczenie m.in. dla działania systemu Start/Stop, ponieważ monitoruje on, czy akumulator będzie miał wystarczającą moc, aby ponownie uruchomić silnik po zatrzymaniu go przez system Start/Stop .W przypadku "problemów" z pojemnością akumulatora również odłącza najbardziej "prądożerne" odbiorniki tak jak w przypadku B6. Parametry stanu akumulatora można sprawdzić m.in. w 01 Silnik , 61 Regulacja baterii. Edytowane 17 Stycznia 2018 przez JurekW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deamon Zgłoś #4 Napisano 18 Stycznia 2018 Dzieki za odpowiedz, ale co to oznacza dla takiego laika jak ja? Jak to naprawić? Wybacz, ale jestem zielony w tych tematach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #5 Napisano 18 Stycznia 2018 Najprościej podjechać do profesjonalisty - firmy zajmującej się sprzedażą akumulatorów,gdzie zostaną sprawdzone wszystkie parametry akumulatora ,najczęściej wykonają to bezpłatnie.Profilaktycznie należy doładowywać akumulator z zewnętrznego zródła; wszelkiego typu instrukcje obsługi ( aku i pojazdu ) o tym wspominają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deamon Zgłoś #6 Napisano 18 Stycznia 2018 Teraz, JurekW napisał: Najprościej podjechać do profesjonalisty - firmy zajmującej się sprzedażą akumulatorów,gdzie zostaną sprawdzone wszystkie parametry akumulatora ,najczęściej wykonają to bezpłatnie.Profilaktycznie należy doładowywać akumulator z zewnętrznego zródła; wszelkiego typu instrukcje obsługi ( aku i pojazdu ) o tym wspominają. Czyli w najgorszym wypadku czeka mnie wymiana akumulatora, tak? Powinno to rozwiązać problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #7 Napisano 18 Stycznia 2018 Naładuj aku, dolej wody destylowanej i zobacz czy problem powróci. Jeżeli tak =wymiana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach