Skocz do zawartości
Lukogi

Obroty falują lub rosną do 2000 rpm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. mam problem z passatem 1.8t AWT.

Po trasie zaczeły mi dość mocno falować obroty 700-1200rpm, czasem nie falują tylko rosną do 1800 rpm.

Na kompie błędy:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

        P0300 - 35-00 - -

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

        P0301 - 35-00 - -

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

        P0302 - 35-00 - -

16687 - Cylinder 3 Misfire Detected

        P0303 - 35-00 - -

16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected.

        P0507 - 35-00 - -

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected

        P0304 - 35-00 - -

16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded)

        P0012 - 35-10 - - - Intermittent

Po wykasowaniu i trasie znów vag pokazuje.

Samochód klekocze jakby coś ocierało w rozrządzie. Jak naciskam na osłonę rozrządu to zmienia się dzwięk a nawet cichnie.

Samochód jak jedzie jest w miarę wszystko ok, tylko na postoju jaja się dzieją.

Od czego zacząć ? Macie jakieś pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziś pozostają tylko błędy wypadających zapłonów.

Świece cewki nowe 10000 może najechane.

Dalej obroty falują i rzuca silnikiem na wolnych obrotach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ściągnij osłonę rozrządu i się przekonaj skąd dobiega hałas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby był 17705 to byłby prawdopodobnie zaworek odpowietrzenia dołu silnika. Pozostałe objawy idealnie do tego pasują...

ten test nic nie kosztuje, warto sprawdzić. Zaciśnij wężyk co odchodzi od kolektora i idzie w dół do odmy, na filmiku trochę widać. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.01.2018 o 20:15, Tomcio napisał:

Jakby był 17705 to byłby prawdopodobnie zaworek odpowietrzenia dołu silnika. Pozostałe objawy idealnie do tego pasują...

ten test nic nie kosztuje, warto sprawdzić. Zaciśnij wężyk co odchodzi od kolektora i idzie w dół do odmy, na filmiku trochę widać. 

 

zrobiłem test z zaciśnięciem tego wężyka i o dziwo zaczą chodzic równo. Dojście do tego zaworka zeby zobaczyć nr części to cięzki temat, z wymiana raczej gdzieś podjade 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wpisz w wyszukiwarkę "zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej" i powinien wyskoczyć temat z tym zaworkiem. 

Na Nowym forum i z telefonu nie znajdę tego....

Edit. Znalazłem. Nr części 035103245G 

Edytowane przez Tomcio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie Tomcio. Winny był ten zaworek całe 12 zł. Błędy znikneły poza

16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded)

        P0012 - 35-10 - - - Intermittent.20180131_114935.thumb.jpg.1a2f830e0e1d817ca7823efcc5c23767.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napinacz paska rozrządu rozsypał się. Naszczęście pasek nie zerwał się. Po wymianie auto jak nowe. Na poprzednim rozrządzie było 33000 zrobione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności