Skocz do zawartości
Michal1980

[B5] Woda w Passacie, mokre dywaniki, wilgoć w kabinie - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

Metodą doraźną ale skuteczną jest następująca:  bierzemy nożyk do tapet i wycinamy kwadratowy fragment  dywanika i co jakiś czas wyciągać go do domu do wysuszenia- dzięki temu mamy kontrolę nad tym , ile wody jest w podłodze i można powkładać jakieś szmaty  i  skutecznie Tym sposobem ją osuszyć.

Dodam jeszcze, że warstwa dywanika jest tak gruba,

że ja na przykład miałem sucho -tak mi się wydawało -potrzebowałem się po prostu dostać do modułu komfortu -miałem sucho-- jak wyciąłem dywan, miałem 3 cm wody, tak że jak ktoś z was na mokry dywan to gwarantuję że macie tam wiadro wody.

 

20200508_171930.jpg

Edytowane przez pas77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem jest w drzwiach i tyle. Uszczelka blachy na której jest silniczek szyby i prowadnice szyby, uszczelka dookola tej płyty na dole parcieje sztywnieje itd. Tam woda stoi bo tak jest to zrobione że woda z szyby wpada do środka drzwi a potem po tej blasze i na dół i na uszczelkę wylewana w rancie blachy. Albo zerwać starą i wylać nową, albo dookola uszczelnić i po klopocie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wczoraj kupiłem V6 i właśnie zalana lewa strona, od kierowcy słabiej, u pasażera za mną trzęsawisko. Sprawdziłem drzwi, tu ok. Następnie pod akumulatorem. Tam zapchane mułem. Odepchałem. Ale prawdziwy problem tkwił w uszczelce od linki otwieranoa maski. Uszczelka była wciśnięta pod otwór. Mało tam miejsca na rękę, ale udało mi się ją wydobyć i założyć poprawnie. Jako że robiłem to w deszczu, po jakimś czasie była ze 2 cm pod wodą. Czyli musiało się przez ten otwór dosłownie lać do środka. Wjechałem na dwie cegły z lewej, by uzyskać przechył, woda dalej stała. Nie miała odpływu z tego terenu bo muł i syf był także pod obudową kompa. Udrożniłem bez odkręcania, woda zeszła, odmuchałem, oczyściłem,dodatkowo zabezpieczyłem odpornym na temp. klejem. Teraz kwestia osuszenia auta i zobaczymy. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakleić to? Jak woda dostawała się do auta to tędy trochę uchodziła, ale czy w drugą stronę to tez nie szło?

IMG_20201016_124653.jpg

IMG_20201016_124724.jpg

IMG_20201016_124542.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem z wodą na podłodze na miejscu pasażera z prawej strony z tyłu (tylko tam). Ogromne ilości wody dostają się w to miejsce. Dodam że odpływy na podszybiu drożne, uszczelki we wszystkich drzwiach w porządku, odpływy na spodzie drzwi  drożne, obudowa filtra powietrza szczelna. Brak lokalizacji miejsca przecieku.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry, niedawno zakupiłem passata b5 z 2001 roku. Bardzo przyjemny samochód, jednak po ostatnich deszczach zauważyłem, że na progach i pomiędzy uszczelkami dostaję się mała ilość wody. dodam jeszcze, że problem omija lewe tylne drzwi. podłoga również jest delikatnie wilgotna przy progach. Z góry dziękuje za wszelką pomoc i podpowiedzi. 

20210504_154926.jpg

20210504_154934.jpg

20210504_154940.jpg

Edytowane przez Michał974

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 4.05.2021 o 16:02, Michał974 napisał:

Dzień dobry, niedawno zakupiłem passata b5 z 2001 roku. Bardzo przyjemny samochód, jednak po ostatnich deszczach zauważyłem, że na progach i pomiędzy uszczelkami dostaję się mała ilość wody. dodam jeszcze, że problem omija lewe tylne drzwi. podłoga również jest delikatnie wilgotna przy progach. Z góry dziękuje za wszelką pomoc i podpowiedzi. 

Trzeba zdjąć boczki i uszczelnić na nowo silikonem blachę na której jest podnośnik szyby a ogólną konstrukcją drzwi. Sprawdzić odpływy wody w drzwiach, pochylamy się i szukamy niedużych otworów na spodzie drzwi. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@nrobb broń boże sylikonem. Sylikon jest na bazie octu co przyśpieszy korozję elementów (w tym wypadku drzwi). Albo sznur butylowy zamiast starej gumowej uszczelki na blasze albo jeśli już ma być sylikon to TYLKO I WYŁĄCZNIE neutralny! Ten nie jest na bazie octu więc nie będzie wchodził w reakcję z blachą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Szybko na temat. Wszystko uszczelnione i suche newralgiczne miejsca. wszystkie płyty drzwi, podstawa komputera i filtra oraz linki otwierania maski. Po roku czasu wilgotny dywanik kierowcy. Woda pojawia się w tym miejscu i tak spływa jak na zdjęciu. Po obfitym laniu wody wilgotna jest gąbka na głębokość palca tylko w miejscu obok komputera zaznaczone na zdjęciu ALE NIE PRZY SAMEJ KRAWĘDZI. Możliwe że to reling cieknie?? i Woda dolatuje tam wewnątrz profilu. słupki i podsufitka suche. Wokół szyby też sucho. lanie wody po samej szybie  karcerem i z wiader nie daje żadnych efektów przecieku . 4 dni lania wody i wszystko suche a woda pojawia się tylko tam obok komputera i ślad się urywa skąd się tam bierze I TO W BARDZO MAŁYCH ILOŚCIACH.

20160423_120833.jpg.0522218781ab9307b9af088ccf69c61e.jpg.0c93f69419f10ce34467d7f58f9dacc6.jpg20220830_184422.thumb.jpg.de7a7b0d6cadfa38c16e2ec0307078f7.jpg

Edytowane przez Rafał S.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy masz zacieki na podsufitce. Jak relingi przeciekają to podsufitka ma plamy. Na Twoim miejscu rozkręciłbym całe podszybie i sprawdził odpływy wody z grodzi silnika. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to żadne z powyższych, relingi uszczelki nowe i wszystko suche, słupki rozebrane suche, odpływy wywalone gumki

 

Rozwiązano:

dla potomnych: na 99,9% ciekła uszczelka w ścianie grodziowej w którą wchodzi przewód płynu hydraulicznego zasilający pompkę sprzęgła 

 

 

Chuja dalej cieknie. Rozerwałem wygłuszenie w środku i leci na łączeniu blach . Na zdjęciu ta krawędź tuż nad wskazanym miejscem. Zakleiłem na całej długości  do serwa. Orginalne uszczelnienie utwardziło sie i popękało. Znalazłem dmuchając sprężonym powietrzem od środka.

 

wyciek.png

Edytowane przez Rafał S.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności