Skocz do zawartości
tomerd

Błąd 005269 - Switch-Over Valve for EGR Cooler (N345)

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Dziś rano zapaliła mi się kontrolka silnika - pomarańczowa.

O ile po wykasowaniu błędu, kontrolka zniknęła, o tyle w VCDS błąd nadal się pojawia. 

 

Czy ktoś pomoże mi zdiagnozować poniższe?

Jakie lekarstwo ktoś poradzi na mojego paska?

Dotyczy to Passat B6 2.0 TDI 140 KM, silnik BMP, rok modelowy 2008

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Tomek

 

Oto błąd:

005269 - Switch-Over Valve for EGR Cooler (N345)

P1495 - 000 - Open or Short to Ground

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 01100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 22

                    Reset counter: 255

                    Mileage: 317671 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2018.01.08

                    Time: 07:14:18

             Freeze Frame:

                    RPM: 798 /min

                    Speed: 0.0 km/h

                    Load: 0.0 %

                    Voltage: 13.76 V

                    Bin. Bits: 00101000

                    Mass Air / Rev.: 305.0 mg/str

                    Mass Air / Rev.: 470.0 mg/str

Readiness: 1 1 0 0 0

Edytowane przez tomerd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Padła ci dodatkowa pompa chłodząca egr po wyłączeniu silnika. Musisz ją wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję - przekazuję mechanikowi. 

Niestety po pojawieniu się tego błędu i przejechani kilkudziesięciu km autko w trasie całkowicie padło - nie uruchamia się. Ten błąd nadal występuje ale dodatkowo pojawiły się:

1. Czujnik położenia wału korbowego (nie mam błędu z VCDS zapisanego) - mechanik wymienił. 

2. Uszczelniacz wału korbowego - też został wymieniony.

Teraz auto odpali ale po chwili wskazówka obrotów zaczyna szaleć a auto traci moc na obrotach. Błąd o którym piszesz nadal występuje w VCDS i stąd też moje pytanie - czy ten błąd mógł spowodować to, że auta nie dało się odpalić i teraz nierówno chodzi (spadają obroty na biegu jałowym, wskazówka obrotów skacze na lewo i prawo)?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mógłby. Natomiast spalenie pompy często powoduje również zwarcie w instalacji i spalenie bezpiecznika, dlatego sprawdź dokładnie wszystkie bezpieczniki w skrzynce w komorze silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autko właśnie wróciło od mechanika. Pracowali nad nim około tygodnia i błąd, który się pojawiał bym wynikkiem uszkodzonej elektryki.

Tak wyglądała wiązka elektryczna. W tej chwili błędy się nie pojawiają.

 

Czy to, że błąd ten już nie występuje, to oznacza, że z pompą jest OK? Nie była ona wymieniana i jak na razie błędu nie ma...

20180122_114209.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czas pokaże. Jeżeli check nie zaświeci ci się w ciągu 2 tygodni, to będzie znaczyło że jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności