tomerd Zgłoś #1 Napisano 9 Stycznia 2018 (edytowane) Cześć Dziś rano zapaliła mi się kontrolka silnika - pomarańczowa. O ile po wykasowaniu błędu, kontrolka zniknęła, o tyle w VCDS błąd nadal się pojawia. Czy ktoś pomoże mi zdiagnozować poniższe? Jakie lekarstwo ktoś poradzi na mojego paska? Dotyczy to Passat B6 2.0 TDI 140 KM, silnik BMP, rok modelowy 2008 Z góry dziękuję za pomoc. Tomek Oto błąd: 005269 - Switch-Over Valve for EGR Cooler (N345) P1495 - 000 - Open or Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 22 Reset counter: 255 Mileage: 317671 km Time Indication: 0 Date: 2018.01.08 Time: 07:14:18 Freeze Frame: RPM: 798 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.76 V Bin. Bits: 00101000 Mass Air / Rev.: 305.0 mg/str Mass Air / Rev.: 470.0 mg/str Readiness: 1 1 0 0 0 Edytowane 10 Stycznia 2018 przez tomerd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #2 Napisano 21 Stycznia 2018 Padła ci dodatkowa pompa chłodząca egr po wyłączeniu silnika. Musisz ją wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomerd Zgłoś #3 Napisano 22 Stycznia 2018 Dziękuję - przekazuję mechanikowi. Niestety po pojawieniu się tego błędu i przejechani kilkudziesięciu km autko w trasie całkowicie padło - nie uruchamia się. Ten błąd nadal występuje ale dodatkowo pojawiły się: 1. Czujnik położenia wału korbowego (nie mam błędu z VCDS zapisanego) - mechanik wymienił. 2. Uszczelniacz wału korbowego - też został wymieniony. Teraz auto odpali ale po chwili wskazówka obrotów zaczyna szaleć a auto traci moc na obrotach. Błąd o którym piszesz nadal występuje w VCDS i stąd też moje pytanie - czy ten błąd mógł spowodować to, że auta nie dało się odpalić i teraz nierówno chodzi (spadają obroty na biegu jałowym, wskazówka obrotów skacze na lewo i prawo)? Z góry dziękuję za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #4 Napisano 22 Stycznia 2018 Nie mógłby. Natomiast spalenie pompy często powoduje również zwarcie w instalacji i spalenie bezpiecznika, dlatego sprawdź dokładnie wszystkie bezpieczniki w skrzynce w komorze silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomerd Zgłoś #5 Napisano 22 Stycznia 2018 Autko właśnie wróciło od mechanika. Pracowali nad nim około tygodnia i błąd, który się pojawiał bym wynikkiem uszkodzonej elektryki. Tak wyglądała wiązka elektryczna. W tej chwili błędy się nie pojawiają. Czy to, że błąd ten już nie występuje, to oznacza, że z pompą jest OK? Nie była ona wymieniana i jak na razie błędu nie ma... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #6 Napisano 22 Stycznia 2018 Czas pokaże. Jeżeli check nie zaświeci ci się w ciągu 2 tygodni, to będzie znaczyło że jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach