vw_fan Zgłoś #1 Napisano 9 Stycznia 2018 Witam wszystkich forumowiczów. Sprawa wygląda następująco:, silnik AJM, mam wyciek z kanału olejowego na zewnątrz głowicy w samym rogu (po nocy plama ok.3 cm). Zbiorniczek wyrównawczy czysty, pod korkiem wlewu oleju nie ma "majonezu",jedynym objawem jest ten wyciek oraz falujące obroty.Jeżdżę tak już od roku , w tym czasie na 100% zlokalizowałem że jednak to głowica, próbowałem ją dociagnąć po wcześniejszym poluzowaniu ale nie pomogło.Drodzy forumowicze co zrobić: 1.Regenerować co wiąże sie przecież nie tylko z samym planowaniem ,a w dodatku trochę oleju wali mi z odmy do dolotu, więc co trzeba zrobić i jakie są koszty 2.Kupić drugiego AJMa , ryzyko "walniętej" głowicy,duży przebieg 3.Kupić AWX , jak się to ma z przełożeniem , czy to się opłaca Auta nie chcę sprzedawać, mam go 9 lat i po prostu nie opłaca się wziąść paru groszy a tym bardziej sprzedawać komuś z potencjalna awarią. Proszę podajcie ewentualnie jakieś namiary który mechanik podjął by się regeneracji lub przekładki.W grę wchodzą okolice pomiędzy Wrocławiem a Opolem. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #2 Napisano 18 Stycznia 2018 Albo rób swoją albo załóż głowice od awx avf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach