Skocz do zawartości
george1255

Błąd wspomagania i kluczyka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

VCDS wskazał mi takie 2 błędy. Co to moze byc taka na ludzki jezyk?

auto B6 2.0tdi '09

 

1.

Adres 25: Immobiliser        Plik etykiet: 3C0-959-433-25.clb
   Oznaczenie elementu SW: 3C0 959 433 AR    HW: 3C0 959 433 AR
   Komponent:    IMMO         043 0383  
   Weryfikacja: 00043000    Numer seryjny: VWZCZ000000000
   Kod serwisu: WSC 131071 1023 2097151
   VCID: 7AFACA7435DF5891A7-802E

   Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 3C0 905 861 G
   Komponent:    ELV          027 0380
   3C0905861G     ELV          027 0380   

Znaleziono 1 błąd:
01176 - Kluczyk 
            008 - Niezrozumiały sygnał
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01101000
                    Priorytet błędu: 1
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 125
                    Przebieg: 216816 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2011.03.20
                    Czas: 15:44:12

 

2.

Adres 44: Wsp.kierownicy        Plik etykiet: 5N1-909-144.clb
   Oznaczenie elementu SW: 5N1 909 144 J    HW: 5N1 909 148 F
   Komponent: J500__APA-BS KL.081 0502  
   Weryfikacja: 1AH02254    Numer seryjny: 00090130040702
   Kodowanie: 0000258
   Kod serwisu: WSC 80093 222 69422
   VCID: 3978157870599389EE-806C

Znaleziono 1 błąd:
00566 - Praca układu wspomagania kierownicy 
            008 - Niezrozumiały sygnał - MIL zapalona
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 11101000
                    Priorytet błędu: 1
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 45
                    Przebieg: 229733 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2011.11.14
                    Czas: 17:22:08

             Ramka zamrożona:
                    Wartość Hex: 0x5301
                    Wartość Hex: 0x4301
                    Wartość Hex: 0x1B01
                    Wartość Hex: 0x5601
                    Wartość Hex: 0x4601

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź baterię w pilocie. A co oznaczają dokładnie te błędy znajdziesz tutaj: http://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutcodeslijst.html

Ponieważ opis jest po niderlandzku(nie podejrzewam abyś znał ten język) to przetłumacz sobie to jakimś translatorem. Np. tym: https://translate.google.com/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ad1. 
 

Sygnał zbyt niski     ↔     (sygnał zbyt niski) 
Mało prawdopodobny sygnał     ↔     (nieoczekiwany sygnał)

Możliwe objawy:

Lampka ostrzegawcza dla immobilizera jest włączona

Silnik uruchamia się, ale milknie po 2-3 sekundach

Możliwe przyczyny:

Immobilizer

Okablowanie i połączenia z / do immobilizera Uszkodzona cewka czytająca (cewka czytnika) (D2)

Uszkodzona cewka immobilizera (D2)

Nadajnik z immobilizera w kluczyku jest uszkodzony LUB w kluczyku znajduje się niewłaściwy nadajnik

Składniki immobilizera nie zostały nauczone

Pilot zdalnego sterowania

Zbyt niskie napięcie baterii w kluczyku

Uszkodzony pilot zdalnego sterowania LUB użyty nieprawidłowy pilot zdalnego sterowania

Możliwe rozwiązania:

Immobilizer

Sprawdzić okablowanie i połączenia z cewką czytnika (cewka czytnika) (D2) immobilizera

Sprawdź (bloki wartości zmierzonych) stan nadajnika immobilizera

Sprawdź / ucz się ponownie w dopasowaniu do immobilizera

Pilot zdalnego sterowania

Sprawdź / wymień baterię pilota zdalnego sterowania

Sprawdź / wymień pilota zdalnego sterowania

Dodatkowe informacje:

Również inne klucze (również z innych samochodów ...) znajdujące się w pobliżu cewki odczytu mogą powodować ten kod błędu

Jeśli kilka kluczy tego samochodu powoduje kod błędu, wyczyść złącze między cewką czytnika immo a modułem Immo Control. Te kontakty czasami chcą się utleniać

Jeśli znajdzie się go w New Beetle, przyczyną może być Crimson Displacement Crimp (IDC). To są końce używane w Leesspoel na T32a / 2 i T32a / 17 (zielone złącze), które powodują słaby kontakt

Ten kod błędu można zapisać z powodu problemów z pilotem lub problemów z immobilizerem. W większości modeli systemy te są oddzielne i dlatego muszą być oddzielnie diagnozowane

Jeśli pojawią się problemy z uruchomieniem samochodu, upewnij się, że rzeczywiście masz problemy z immobilizerem! W większości modeli z konwencjonalnymi (staromodnymi) klawiszami silnik uruchomi się, ale zgaśnie po 1-3 sekundach, jeśli rzeczywiście stanowi problem z immobilizerem. W modelach z systemami Kessy i kluczami elektronicznymi większość systemów w samochodzie nie uruchomi się, jeśli rzeczywiście stanowi problem z immobilizerem. Jeśli NIE zauważysz tych symptomów (pulpit zaczyna się i silnik obraca, ale nie chce się złapać, lub silnik się nie obraca), problem prawdopodobnie nie ma nic wspólnego z immobilizerem

Jeśli znajduje się w Audi A3 (8L), Audi A4 (8D), Audi A6 (4B) lub Audi A8 (4D), sprawdź okablowanie modułu Immobilizera do wartości docelowej odczytu immobilizera. Długość tego okablowania jest znanym problemem. , zoptymalizowana część zamienna może być dostępna (8D0-972-275). Dostępna jest dłuższa wersja (8D0-972-275)

Ten kod błędu można zapisać w połączeniu z kodem błędu 17978 - P1570

 

 

 

Ad2.

 

Możliwe objawy:

Zapala się wskaźnik awarii (MIL)

Możliwe przyczyny:

Bezpiecznik (-y) powodują zły kontakt lub są uszkodzone

Napięcie akumulatora zbyt niskie

Uszkodzona pompa serwo

Możliwe rozwiązania:

Sprawdź / wymień bezpieczniki

wyjąć bezpiecznik (s)

oczyścić końce lonta (bardzo delikatnie przeszlifować drobnym papierem ściernym, a następnie natryskiwać bardzo mało)

zmierzyć bezpiecznik (y) za pomocą multimetru (bezpiecznik (e) czasami wygląda dobrze, ale wygląd może oszukać)

wymień / wymień bezpiecznik (s)

czasami na zewnątrz skrzynki bezpieczników nie widać nic, ale wewnętrzna strona skrzynki bezpieczników jest uszkodzona

jest częścią, w której naciskasz bezpieczniki utlenione lub stopione?

Sprawdź baterię

Sprawdź (bloki zmierzone wartości) zespół pompy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności