Jump to content
Sign in to follow this  
bartektoki

2.0 130KM ALT - po odpaleniu gaśnie na mrozie

Recommended Posts

Witam,

Gdy przychodzi mróz w każdą zimę na mrozie auto ładnie odpali ale po chwili zaczyna  kaszleć i gaśnie, po czym nie można go odpalić. Rozrusznik jak by kręcił ale nie może zaskoczyć, po chwili kręcenia odpala ale chodzi jak by na jeden cylinder. Jakieś 15 tys temu wymieniłem świece, ostatnio cewki i czujnik temp. cieczy chłodzącej. W aucie posiadam instalacje gazową lecz gdy jeździłem tylko na benzynie działo się to samo.

Miał ktoś może podobnie? Ktoś pomoże?

 

PS. Akumulator w tamtym roku kupowany też nowy.

Edited by bartektoki

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Membrana w parowniku przepuszcza ? Zakręć zawór na butli, wypal gaz z przewodów i pojeździj trochę na benzynie. Zostaw na noc i zobacz - jak będzie to samo, to do sprawdzenia układ paliwowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymień czujnik cieczy chłodzącej na początek. Kiedyś kupiłem nowy i tak miałem, że niechciał palić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po ostatnim wpisie wymieniłem:

Czujnik cieczy chłodzącej

Termostat (padł całkowicie)

Regulacja gazu, wymiana filtrów

Przejechałem na benzynie z dodatkiem czyszczącym ok. 200 km po czym następnego dnia rano ponieważ był mróz auto znowu zgasło. Jak już odpali auto i silnik chodzi trochę kulawo to miga żółta kontrolka silnika przez jakiś czas po czym auto zaczyna pracować normalnie i kontrolka gaśnie.

 

Jedyne co mi przychodzi do głowy to regeneracja wtryskiwaczy. Co o tym sądzicie?

 

Udało mi się nagrać filmik.

 

MOV_0489.mp4

Edited by bartektoki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak mruga kontrolka check to raczej chwilowe wypadanie zapłonów na conajmniej jednym cylindrze.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 8.02.2018 o 07:25, roger18sx napisał:

Jak mruga kontrolka check to raczej chwilowe wypadanie zapłonów na conajmniej jednym cylindrze.

 

Jaka może być tego przyczyna? Świece i cewki odpadają.

 

Edited by bartektoki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może być nieszczelność w dolocie , niskie ciśnienie sprężania w którymś cylindrze , niedomagający układ zasilania paliwem. Ostatnio miałem podobnie z silnikiem 1.8 20v .Odpaliłem rano golfa , po chwili zaczą chodzić jak traktor i ciężko go było zapalić , efekt jak by silnik nie miał kompresji podczas kręcenia rozrusznikiem wkońcu odpalił doszedł do siebie .Stetoskop  w ręce i wyczaiłem że dwa kable zapłonowe mają mega przebicie co tłumaczyło problemy zwłaszcza w wilgotne dni.Tyle że w Twoim silniku nie ma kabli ale może być olej na świecach lub wadliwa cewka .

Edited by roger18sx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy