Skocz do zawartości
bartektoki

2.0 130KM ALT - po odpaleniu gaśnie na mrozie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Gdy przychodzi mróz w każdą zimę na mrozie auto ładnie odpali ale po chwili zaczyna  kaszleć i gaśnie, po czym nie można go odpalić. Rozrusznik jak by kręcił ale nie może zaskoczyć, po chwili kręcenia odpala ale chodzi jak by na jeden cylinder. Jakieś 15 tys temu wymieniłem świece, ostatnio cewki i czujnik temp. cieczy chłodzącej. W aucie posiadam instalacje gazową lecz gdy jeździłem tylko na benzynie działo się to samo.

Miał ktoś może podobnie? Ktoś pomoże?

 

PS. Akumulator w tamtym roku kupowany też nowy.

Edytowane przez bartektoki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Membrana w parowniku przepuszcza ? Zakręć zawór na butli, wypal gaz z przewodów i pojeździj trochę na benzynie. Zostaw na noc i zobacz - jak będzie to samo, to do sprawdzenia układ paliwowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymień czujnik cieczy chłodzącej na początek. Kiedyś kupiłem nowy i tak miałem, że niechciał palić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po ostatnim wpisie wymieniłem:

Czujnik cieczy chłodzącej

Termostat (padł całkowicie)

Regulacja gazu, wymiana filtrów

Przejechałem na benzynie z dodatkiem czyszczącym ok. 200 km po czym następnego dnia rano ponieważ był mróz auto znowu zgasło. Jak już odpali auto i silnik chodzi trochę kulawo to miga żółta kontrolka silnika przez jakiś czas po czym auto zaczyna pracować normalnie i kontrolka gaśnie.

 

Jedyne co mi przychodzi do głowy to regeneracja wtryskiwaczy. Co o tym sądzicie?

 

Udało mi się nagrać filmik.

 

MOV_0489.mp4

Edytowane przez bartektoki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak mruga kontrolka check to raczej chwilowe wypadanie zapłonów na conajmniej jednym cylindrze.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 8.02.2018 o 07:25, roger18sx napisał:

Jak mruga kontrolka check to raczej chwilowe wypadanie zapłonów na conajmniej jednym cylindrze.

 

Jaka może być tego przyczyna? Świece i cewki odpadają.

 

Edytowane przez bartektoki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może być nieszczelność w dolocie , niskie ciśnienie sprężania w którymś cylindrze , niedomagający układ zasilania paliwem. Ostatnio miałem podobnie z silnikiem 1.8 20v .Odpaliłem rano golfa , po chwili zaczą chodzić jak traktor i ciężko go było zapalić , efekt jak by silnik nie miał kompresji podczas kręcenia rozrusznikiem wkońcu odpalił doszedł do siebie .Stetoskop  w ręce i wyczaiłem że dwa kable zapłonowe mają mega przebicie co tłumaczyło problemy zwłaszcza w wilgotne dni.Tyle że w Twoim silniku nie ma kabli ale może być olej na świecach lub wadliwa cewka .

Edytowane przez roger18sx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności