hary979 Zgłoś #1 Napisano 6 Stycznia 2018 Witam Pacjentem jest AWX z przebiegiem licznikowym 295k km, ostatnio zmieniałem pompe vacum z LUK'a na Boscha i przy okazji zmieniałem węże podciśnienia, zaglądam do suszarki od strony zimnej i tu taki widok https://megawrzuta.pl/download/bf25e6fc759ca7a4a34385d769cfaccd.html ( filmik z luzem na wirniku) dodam że dolot pełen oleju. Pytanie co robić? jeździć dalej ? Kupić regenerowaną? Skąd , jaki zakład polecacie bo dużo ludzi mówi że turbawek z VNT się nie regeneruje a wiele narzeka że po paru miesiącach siadają video-1515268277.mp4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #2 Napisano 6 Stycznia 2018 Duzo oleju połyka miedzy wymianami? Ma luz wzdluzny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #3 Napisano 6 Stycznia 2018 19 minut temu, hary979 napisał: Skąd , jaki zakład polecacie bo dużo ludzi mówi że turbawek z VNT się nie regeneruje a wiele narzeka że po paru miesiącach siadają Trochę czytałem w temacie. Podobno do VNT Garreta nie ma nawet oryginalnych części zamiennych, a firmy regenerujący jak uzyją dobrych zamienników to pół biedy. Jak najtańszych no to potem sam wiesz, chwile polata i do kosza, a kasa na pół nowej turbiny utopiona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hary979 Zgłoś #4 Napisano 6 Stycznia 2018 (edytowane) Wzdłużnego nie zauważyłem, nie dolewam więcej jak 100ml co 15k km. Ale z każdej rury odlotowe kapie Edytowane 6 Stycznia 2018 przez hary979 Literówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mat3usz08 Zgłoś #5 Napisano 6 Stycznia 2018 Jeżeli nie ma luzu wzdłużnego i nie puszcza dymka to bym się nie przejmował. Luz poprzeczny raczej w normie, ciężko jest to ocenić z filmiku. W tych silnikach to norma, że olej jest w dolocie, po wymianie turbiny nic się nie zmieni. Zajrzyj do filtra powietrza, takie wyszczerbienia świadczą o tym, że jakiś piasek musiał wpaść na wirnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hary979 Zgłoś #6 Napisano 7 Stycznia 2018 Filtr powietrza wymieniam regularnie, musiał ktoś to zaniedbac przede mną. Auto posiadam od 70k km, głowica była robiona, ostatnio miałem problemy z mocą ale po wymianie vacum, węży i podmianie n18 z n75 wszystko wróciło do normy, a myślałem że już zapieczone VNT lub turbina całkiem padła. Dymku nie puszcza, chodzi bardzo równo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mat3usz08 Zgłoś #7 Napisano 7 Stycznia 2018 Jeżel nie puszcza dymku i nie wydaje dziwnych odgłosów to bym jej nie ruszał. Luz poprzeczny występuje nawet w nowej turbinie, natomiast luzu wzdłużnego nie może być w ogóle. Tak dla pewności możesz sprawdzić jeszcze raz dokładnie czy nie występuje luz wzdłużny i czy nie ma dziury w dolocie przed turbo i czy filtr powietrza jest poprawnie włożony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach