Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 
Pacjentem jest AWX z przebiegiem licznikowym 295k km, ostatnio zmieniałem pompe vacum z LUK'a na Boscha i przy okazji zmieniałem węże podciśnienia, zaglądam do suszarki od strony zimnej i tu taki widok 

26692835_1847459105332089_1948567426_o.thumb.jpg.09ba9263bf068ac615d42a032f0a81bf.jpg26695296_1847459075332092_601432641_o.thumb.jpg.f4e111255f7c092c96f66d40dbd8752c.jpg

https://megawrzuta.pl/download/bf25e6fc759ca7a4a34385d769cfaccd.html                                    ( filmik z luzem na wirniku)

dodam że dolot pełen oleju. Pytanie co robić? jeździć dalej ? Kupić regenerowaną? Skąd , jaki zakład polecacie bo dużo ludzi mówi że turbawek z VNT się nie regeneruje a wiele narzeka że po paru miesiącach siadają 

 

video-1515268277.mp4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Duzo oleju połyka miedzy wymianami? Ma luz wzdluzny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, hary979 napisał:

Skąd , jaki zakład polecacie bo dużo ludzi mówi że turbawek z VNT się nie regeneruje a wiele narzeka że po paru miesiącach siadają 

 

Trochę czytałem w temacie. Podobno do VNT Garreta nie ma nawet oryginalnych części zamiennych, a firmy regenerujący jak uzyją dobrych zamienników to pół biedy. Jak najtańszych no to potem sam wiesz, chwile polata i do kosza, a kasa na pół nowej turbiny utopiona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wzdłużnego nie zauważyłem,  nie dolewam więcej jak 100ml co 15k km. Ale z każdej rury odlotowe kapie 

Edytowane przez hary979
Literówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie ma luzu wzdłużnego i nie puszcza dymka to bym się nie przejmował.

Luz poprzeczny raczej w normie, ciężko jest to ocenić z filmiku.

W tych silnikach to norma, że olej jest w dolocie, po wymianie turbiny nic się nie zmieni.

Zajrzyj do filtra powietrza, takie wyszczerbienia świadczą o tym, że jakiś piasek musiał wpaść na wirnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filtr powietrza wymieniam regularnie, musiał ktoś to zaniedbac przede mną. Auto posiadam od 70k km,  głowica była robiona,  ostatnio miałem problemy z mocą ale po wymianie vacum, węży i podmianie n18 z n75 wszystko wróciło do normy,  a myślałem że już zapieczone VNT lub turbina całkiem padła. Dymku nie puszcza, chodzi bardzo równo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżel nie puszcza dymku i nie wydaje dziwnych odgłosów to bym jej nie ruszał.

Luz poprzeczny występuje nawet w nowej turbinie, natomiast luzu wzdłużnego nie może być w ogóle.

Tak dla pewności możesz sprawdzić jeszcze raz dokładnie czy nie występuje luz wzdłużny i czy nie ma dziury w dolocie przed turbo i czy filtr powietrza jest poprawnie włożony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności