Skocz do zawartości
Gość siwekj

Po wymianie radia fabrycznego na inne brak odbioru.

Rekomendowane odpowiedzi

Boczki słupków :) są na zatrzaski,reszta tak jak już pisałem wcześniej.Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

podlacze sie do tematu

czy to normalne ze po wlaczeniu radia zapala sie podswietlenie licznika i deski??????

(dodam ze radio to alpine cde-9845 ,jest tak podlaczone ze mozna je dopiero wlaczyc po przekreceniu kluczyka)

pozdrawiam

Edytowane przez mol8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem że w niektórych radiach jest taki bajer,ale nie wiem jak się to "ma"do Passata.Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy to normalne ze po wlaczeniu radia zapala sie podswietlenie licznika i deski??????

 

nie jest to normalne, radio wystawia jakies napiecie na pin A6 zlacza ISO (moze od sterowania zew. wzmacniacza lub anteny) passat w tym miejscu ma wlasnie sygnal podswietlenia.

Takie podlaczenie moze byc szkodliwe zarowno dla radia jak i dla regulatora podswietlenia w samochodzie.

 

Przeczytaj dokladnie powyzsze posty wszystko jest juz opisane.

Aby radio zalaczalo sie po stacyjce i pamietalo ustawienia musisz zamieniec staly plus z plusem po stacyjce.

Zwroc uwage rowniez na pin A3 i A5 w twoim radiu oraz na koniecznosc stosowania separatora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki za zainteresowanie

problem rozwiazany ,niebieski kabelek zle podlaczony(zostal podlaczony pod sterowanie automatycznej anteny)

separator zamontowany i jest ok

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem jednej rzeczy niby separator a wzmacniacz to 2 inne rzeczy a z allegro wynika,że to to samo

http://www.allegro.pl/item908828544_separator_antenowy_din_prosty_audi_vw_seat_skoda.html

a w opisie jest napisane wzmacniacz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie rozumiem jednej rzeczy niby separator a wzmacniacz to 2 inne rzeczy a z allegro wynika,że to to samo

http://www.allegro.pl/item908828544_...eat_skoda.html

a w opisie jest napisane wzmacniacz.

 

zaznacz mi fragment gdzie sprzedajacy napisal ze to wzmacniacz?

 

''Witam , przedmiotem sprzedaży są fabrycznie nowe SEPARATORY ANTENOWE , firmy SOLING . Najlepsze na rynku , bardzo wysoka kultura odbioru w rewelacyjnej cenie .Przeznaczone do Audi Seat Skoda VW . Konieczne w przypadku wymiany na inne radio typu Sony , Pioneer , Panasonic , JVC , Kenwood itd . Oryginalne fabryczne radio ma zamontowany w sobie taki separator który ma zasilać wzmacniacz umiejscowiony w antenie na dachu przez ten sam przewód antenowy którym biegnie sygnał radiowy . Jeżeli zmieniamy radio to ten wzmacniacz straci zasilanie i zacznie dławić sygnał przez co znacznie pogorszy się nam odbiór stacji . Jedynym rozwiązaniem jest zastosowanie tego właśnie separatora !!!''

 

o dziwo opis jak najbardziej poprawny

 

Ps: allegro to nie jest encyklopedia, a czytac nalezy ze zrozumieniem......

 

sprzedajacy juz nawet zdjecie zrobil ze strzalkami ale widac ze i tak to malo....

(zdjecie zapozyczone ze wspomnianej aukcji: http://www.allegro.pl/item908828544_separator_antenowy_din_prosty_audi_vw_seat_skoda.html)

908828544.jpg

Edytowane przez navik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oki dolki źle troszkę doczytałem,

jest napisane schemat uruchomienia wzmacniacza antenowego.

Mój błąd - sorki.

Ten chyba też powinien pasować-wygląda przynajmniej podobnie

http://cgi.ebay.ie/PC5-90-Volkswagen-Amplified-ISO-DIN-Aerial-Adaptor_W0QQitemZ150390357377QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_3?hash=item2303f6bd81

Edytowane przez devil-80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanie odnośnie wzmacniacza umieszczonego w stopce anteny mianowicie mam takie kabelki w mojej antenie zastanawia mnie ten fioletowy do czego on służy?? Poprzedni właściciel uciął i zaizolował czy ten przewód powinien być gdzieś podłączony??

 

zdjcie039y.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podaj nr anteny. czy jest to przewod jednozylowy czy w ekranie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy mam pytanie odnośnie wzmacniacza umieszczonego w stopce anteny mianowicie mam takie kabelki w mojej antenie zastanawia mnie ten fioletowy do czego on służy?? Poprzedni właściciel uciął i zaizolował czy ten przewód powinien być gdzieś podłączony??

 

zdjcie039y.th.jpg

 

Wygląda na trzyfunkcyjną...Jaki to dokładnie kabel,jak wygląda w przekroju?

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Antenka chyba dodatkowo ma funkcję GSM aczkolwiek ja u siebie w samochodzie nie mam nic z tym związanego, co do nr anteny to nigdzie nie mogę go znaleźć, jest to kabel jednożyłowy. W antenach na allegro jest też kabel tylko gdzie to podłączyć?

 

910438279

 

---------- Post added at 14:38 ---------- Previous post was at 13:52 ----------

 

Chyba znalazłem odpowiedź na swoje pytanie.

 

Temat już był poruszany w dziale Car Audio. W skrócie sprawa wygląda tak że do pewnego czasu samochody koncernu VW (VW,Skoda, Audi) miały montowane wzmacniacze antenowe zasilane przez dodatkowy kabel który wychodził z podstawki anteny i wpinany był we wtyk "ANTENNA" w radiach. Obecnie nie stosuje się tego rozwiązania, a w zamian wzmacniacz antenowy zasilany jest tym samym przewodem co sygnał z anteny. Orginalnie montowane radia posiadały wbudowany separator antenowy, który umożliwiał zasilenie wzmacniacza w takiej konfiguracji.

 

W przypadku gdy użytkownik chce zmienić radio na inne (dostępne komercyjnie) musi dokupić osobno separator antenowy, gdyż praktycznie wszystkie radia dostępne na rynku nie mają opcji wewnętrzengo zasilania anteny.

 

Źródło: http://forum.skodovka.pl/viewtopic.php?t=29750

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam!

 

Mam podobny problem jak niektórzy tutaj. Zaczęło się od tego że radio nie grało czysto, gubiło fale,radio Pioneer. Okazało się że zgniłą stopka anteny, nie było uszczelki wokół niej. Kupiłem nową antenę http://www.allegro.pl/item905382033_antena_dachowa_oryginalna_vw_skoda_opel_renault.html na aukcji. Zamontowałem i....to było to....było bo działało pięknie wszystko ok 2 tygodni. Potem z dnia na dzień zrobiła się straszna lipa z odbiorem. Kupiłem separator bo pomyślałem że to jego brak to powoduje, ale przedtem nigdy go nie było a grało. Oczywiście nic nie zdziałał. Szlag mnie już trafia bo ciągle te same płyty słucham. Nie wiem czy szukać winy w przewodzie, a może antena nawaliła? jak ją sprawdzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a może antena nawaliła?

Może masy nie masz w podstawie....ja chyba w końcu wywalę tą ze wzmacniaczem i kupię takie COŚ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam małe pytano.

Mam paska b5 z grudnia 1999r. TDI 90 KM. Wymieniłem parę dni temu radio. Miałem oryginalne VW na JVC. Podłączyłem je "bezpośrednio" podłączając go do awaryjnych. Moje pytanie brzmi: dlaczego dioda przy zamku w drzwiach kierowcy przestała migać? Co jest grane? Dodam, że mam centralny zamek, ale nie mam pilota, ani alarmu. Nie dzieje się nic innego typu nie otwierające się szyby czy centralny zamek.

Z góry dzięki i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dlaczego dioda przy zamku w drzwiach kierowcy przestała migać

 

przeczytaj dokladnie powyzsze watki, ten problem jest opisany po 1000 razy....

 

nowe radio koliduje z sygnalem diagnozy K-line -odlacz przewod A3,

a nastepne problemy po zmianie radia jak brak zapamietywania ustawien radia, oraz slaby odbior radia sa rowniez opisane....

 

Podłączyłem je "bezpośrednio" podłączając go do awaryjnych

tzn. jak?

Edytowane przez navik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Bezpośrednio miałem na myśli podłączenie radia bezpośrednio do awaryjnych, tzn żeby nie traciło ustawień po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany!

 

Kabel antenowy od radia do anteny miał zwarcie i był zaśniedziały kawałek za złączką.- a więc wymiana, do tego nową antenę ze wzmacniaczem zastąpiłem również nową ale BEZ wzmacniacza. Poradziłem się znajomego fachowca który zajmuje się car audio od lat i takich pasków i golfów przerobił mase. Separator można sobie w...buty wsadzić. Pozdro :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Separator można sobie w...buty wsadzić.

 

Nie twórz kolejnych mitów ;-)

Gdybyś miał antenę ze wzmacniaczem - byłby konieczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
antenę ze wzmacniaczem zastąpiłem również nową ale BEZ wzmacniacza

A konkretniej...z allegro czy kupiona w lokalnym sklepie ? a może jakiej produkcji lub o jakich parametrach?

Na rynku jest tego od groma i testować każdej to nikt nie ma zamiaru....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności