Skocz do zawartości
orlandoo

Prośba o analizę logów Passat B5FL AVF 2001r

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Powodem robienia logów u mnie było bardzo duże spalanie auta - średnio 9l w trasie przy prędkości do 120km/h, 15l w mieście. Auto z Tiptronic'iem.

Gdy kąt synchronizacji ustawiony był w okolicach 0 spalanie jak powyżej, Spalanie na Fis na biegu jałowym pokazywało 1,3l/h, na D 1,9l/h.

Teraz synchro ustawiona jest na 6 i samochód odpala normalnie, przez pierwsze 300m jest trochę zamulony na zimnym, może trochę mniej mocy odczuwam za to spalanie na N pokazuje 0,6l/h, na D 1,0l/h - nie wiem narazie jak w trasie bo to świerza zmiana.

 

Bardzo proszę o analizę logów, dodam że zrobione były na 3 biegu, czasem lockup się załączął dopiero w połowie logowania - niestety lepszych nie posiadam. Proszę o wskazówki czy coś wymaga zwrócenia uwagi.

statyczne grupa 000:
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/205089

statyczne grupa 001:
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/205169

statyczne grupa 003:
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/205203

statyczne grupa 004:
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/205235

statyczne grupa 007:
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/205271

statyczne grupa 013:
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/205295

statyczne grupa 018:
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/205314

statyczne grupa 023:
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/205335

statyczne basic settings grupa 000:
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/205623

statyczne basic settings grupa 003:
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/205652

statyczne basic settings grupa 011:
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/205683

dynamiczne grupa 000:
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/205735

dynamiczne grupa 001:
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/205754

dynamiczne grupa 003:
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/205779

dynamiczne grupa 004:
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/205853

dynamiczne grupa 008:
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/205853

dynamiczne grupa 010:
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/205910

dynamiczne grupa 011:
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/205947

dynamiczne grupa 018:
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/205980

dynamiczne grupa 023:
http://log.malonetuning.com/spreadsheet/206014

Pozdrawiam serdecznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałeś ustawiać synchro na lekki minus -0,6 lub -1,1 ?

Termostat masz do wymiany lub robiłeś logi na nierozgrzanym silniku.

Pompka na 3 cylindrze odstaje od pozostałych. Spróbuj podoginać konkektorki możesz też spróbować przeczyścić pompki preparatem Liqui Molly - jak to zrobić opis jest na forum.

Przepływka wygląda ok, turbo też.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ustawiałem na minus - różnice w spalaniu nie odstawały od dużego. Termostat wymieniałem przy rozrządzie na ori pół roku temu, ale faktycznie coś długo się nagrzewa... Spróbuję pompki przeczyścić - zobaczymy czy to pomoże. Dzięki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie masz przypadkiem dziury w dolocie? Jedna pompka leje ale przy takiej korekcji już czuć, że silnik nie pracuje idealnie równo. Co do synchronizacji to zawsze wartość na + daje lepsze spalanie ale u mnie przy +6.6 autko nie zapali. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności