Skocz do zawartości
cc2012

szukam dobrego warsztatu dla CC w Warszawie

Rekomendowane odpowiedzi

Od niedawna jestem szczęśliwym (oby tak było dalej) posiadaczem CC z 2012 r. i chciałbym go sprawdzić po zakupie. Czy ktoś może polecić jakiś dobry warsztat, który specjalizuje się w CC? Najchętniej taki z ludzkim podejściem ;), gdzie nie tylko liczy się kasa, ale także pasja...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojedź do serwisu VW na Połczyńskiej. Korzystałem z ich usług i jestem bardzo zadowolony. Zrobili przegląd samochodu od A do Z. Stwierdzili nawet uszkodzenie włącznika światełka w osłonie słonecznej kierowcy i brak jednej zaślepki na klapie bagażnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, lysy78_03 napisał:

Pojedź do serwisu VW na Połczyńskiej. Korzystałem z ich usług i jestem bardzo zadowolony. Zrobili przegląd samochodu od A do Z. Stwierdzili nawet uszkodzenie włącznika światełka w osłonie słonecznej kierowcy i brak jednej zaślepki na klapie bagażnika.

Ok, dzięki :). Ile taka przyjemność kosztuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam. Chyba 450 z pomiarem geometrii, pomiarem grubości powłok lakierniczych. Zadzwoń i zapytaj. Tylko nie rozumiem dlaczego tego nie zrobiłeś przed zakupem? 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem na tyle, na ile wtedy mogłem.
Na tę chwilę niepokoi mnie tylko jedno - ciężko otwierające się prawe przednie drzwi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może lepiej nie ryzykuj i ciesz się samochodem. :drive:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CC i ciężko otwierające się prawe przednie drzwi - mam to samo, to normalka w tym modelu :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, raxis napisał:

to normalka w tym modelu

Jakoś nie zauważyłem w żadnym tej przypadłości. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, lysy78_03 napisał:

Jakoś nie zauważyłem w żadnym tej przypadłości. 

a ja chodząc po forach i grupach na fb - co jakiś czas czytam posty o problemie prawych przednich drzwi w cc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, raxis napisał:

a ja chodząc po forach i grupach na fb - co jakiś czas czytam posty o problemie prawych przednich drzwi w cc

Możesz przybliżyć problem? Bo to, że się ciężko otwierają to rozumiem, ale jakoś nie mogę znaleźć przyczyny. Koncepcja drzwi jest taka sama. Lewa, prawa, tył. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja byłem już w ASO. Auto sprawdzili, wszystko ok. Podobno z tymi drzwiami to normalne, jeśli nie były używane. Tylne mają trochę inne mocowanie, natomiast w przednich gęstnieje smar i jeśli nie pomoże ponowne smarowanie, to trzeba wymieniać zawias.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odnośnie drzwi, przerabiałem to ostatnio u siebie. Na zawiasie drzwi jest trzpień i on łapie brudu. Nie chodzi o ten element z 2-3 rolkami, wydający się najbardziej podejrzanym ale o trzpień zakończony plastikową osłoną. Właśnie w nim zbiera się syf.

Dostęp jest nieszczególny by go przesmarować bez zdejmowania zawiasu.

Ja zużyłem 3/4 400ml puszki WD-40 na wypłukanie syfu, energicznie i szybko ruszając drzwiami w tym czasie. Różnica niesamowita a już szykowałem się do wymiany całego zawiasu.

Po płukaniu WD-40 dobrze jest to przesmarować jakimś smarem w spray-u. Sam WD-40 nie smaruje....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tych zawiasów się w ogóle nie powinno smarować. Ja myłem je na początku WD40, później izopropanol+pędzelek i tak wszystkie 4 zawiasy. Tylko tylne lewe drzwi nie doczyściły się, bo już miałem zniszczony pędzel. Wysuszyłem całość, wytarłem suchą szmatką i jest ok. Do dowolnego smaru zawsze będzie się kleił kurz i brud czego kompletnie nie chcemy w takim miejscu jak zawias. Jedyna opcja to po takim czyszczeniu dosłownie delikatnie psiknąć smarem białym w okolice łączenia elementów zawiasu (tam gdzie śruba) aby zabezpieczyć przed wilgocią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stosuje smar  do łańcuchów motocyklowych. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności