ADR2441 Zgłoś #1 Napisano 29 Grudnia 2017 witam, mam pewien problem z moim pakiem... otóż ciagle wywala mi błędy 17536 regulacja mieszanki paliwa (mnoznikowa ) blok 1 mieszanka za uboga 17538 regulacja mieszanki paliwa ( mnoznikowa ) blok 2 mieszanka za uboga ciagle wywala check engine, nie mam porownania do innych 2.8 ale jakos tak szałowo nie jedzie, spalanie okolo 12 czysta bena podczas jazdy czuc nie tyle szarpanie co wachania, nie ma plynnosci, na wolnych czuc lekko nierowna prace wczesniej byly wypadania zaplonu 1 i 5 gar wymiana cewki i ustało ale po ostrzejszej jezdzie powrocily jakies sygestie co i jka sprawdzic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotraskbw Zgłoś #2 Napisano 30 Grudnia 2017 (edytowane) LPG na pokładzie? Jeśli tak to wykasuj błędy i pojeździj kilka dni na noPB. Jeśli nie to zobaczy czy masz szczelny układ dolotowy za MAF sensorem. Rozumiem, że zalane noPB 98 (na które silnik jest fabrycznie wystrojony) a nie 95 przy którym ECU musi się gimnastykować. Za uboga mieszanka to za dużo powietrza w stosunku do paliwa i w tym rejonie należy szukać przyczyny. Edytowane 30 Grudnia 2017 przez piotraskbw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #3 Napisano 30 Grudnia 2017 7 godzin temu, piotraskbw napisał: Za uboga mieszanka to za dużo powietrza w stosunku do paliwa Lub za mało paliwa w stosunku do powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotraskbw Zgłoś #4 Napisano 30 Grudnia 2017 Jeśli będzie w ten sposób to jest gorzej, bo oznacza, że układ paliwowy niedomaga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ADR2441 Zgłoś #5 Napisano 30 Grudnia 2017 (edytowane) czysta bena bez lpg, dolot był sprawdzany i szczelny... najbardziej mnie zastanawia to ze po wymianie cewki ustało wypadanie zaplonu 1 i 5 cylindra ale przy ostrej jezdzie wyskoczylo znowu... jakie cisnienie powinna dawac pompa paliwa oraz jak sprawdzic wtryski ? czyli nie szukac winy w sondach lambda lecz w ukladzie zasilania ? paliwo oczywiscie 98 Edytowane 30 Grudnia 2017 przez ADR2441 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #6 Napisano 30 Grudnia 2017 Najpierw zrób logi dynamiczne. Popatrz na necie bo nie pamiętam czy do twojego silnika idą 002+007 czy 002+033. Tak samo statyczny żeby ocenić sondę. Sprawdź też co masz w 008 (lub 032) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach