Jump to content
ADR2441

B5fl Amx błędy mieszanki i check

    Recommended Posts

    Samochód: B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
    Rok prod: 2001

    witam, mam pewien problem z moim pakiem... otóż ciagle wywala mi błędy 
    17536 regulacja mieszanki paliwa (mnoznikowa ) blok 1 mieszanka za uboga
    17538 regulacja mieszanki paliwa  ( mnoznikowa ) blok 2 mieszanka za uboga

    ciagle wywala check engine, nie mam porownania do innych 2.8 ale jakos tak szałowo nie jedzie, spalanie okolo 12 czysta bena
    podczas jazdy czuc nie tyle szarpanie co wachania, nie ma plynnosci, na wolnych czuc lekko nierowna prace

    wczesniej byly wypadania zaplonu 1 i 5 gar wymiana cewki i ustało ale po ostrzejszej jezdzie powrocily

    jakies sygestie co i jka sprawdzic ?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2007

    LPG na pokładzie?

    Jeśli tak to wykasuj błędy i pojeździj kilka dni na noPB.

    Jeśli nie to zobaczy czy masz szczelny układ dolotowy za MAF sensorem.

    Rozumiem, że zalane noPB 98 (na które silnik jest fabrycznie wystrojony) a nie 95 przy którym ECU musi się gimnastykować.

    Za uboga mieszanka to za dużo powietrza w stosunku do paliwa i w tym rejonie należy szukać przyczyny.

     

    Edited by piotraskbw

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2002
    7 godzin temu, piotraskbw napisał:

    Za uboga mieszanka to za dużo powietrza w stosunku do paliwa

    Lub za mało paliwa w stosunku do powietrza.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2007

    Jeśli będzie w ten sposób to jest gorzej, bo oznacza, że układ paliwowy niedomaga.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
    Rok prod: 2001

    czysta bena bez lpg, dolot był sprawdzany i szczelny... najbardziej mnie zastanawia to ze po wymianie cewki ustało wypadanie zaplonu 1 i 5 cylindra ale przy ostrej jezdzie wyskoczylo znowu...
    jakie cisnienie powinna dawac pompa paliwa oraz jak sprawdzic wtryski ?

    czyli nie szukac winy w sondach lambda lecz w ukladzie zasilania ?
    paliwo oczywiscie 98

    Edited by ADR2441

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2002

    Najpierw zrób logi dynamiczne. Popatrz na necie bo nie pamiętam czy do twojego silnika idą 002+007 czy 002+033. Tak samo statyczny żeby ocenić sondę. Sprawdź też co masz w 008 (lub 032)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy