brono Zgłoś #81 Napisano 3 Sierpnia 2020 2 godziny temu, kuwik napisał: chyba tak + za szybko prawa ręka zadziałała") ale ofiar nie było ani w sprzęcie ani w ludziach na uślizg przodu nie ma mocnych. No chyba, że jesteś MM93 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #82 Napisano 4 Sierpnia 2020 21 godzin temu, SeBa_ napisał: Wyraźne zaznaczyłem, że piszę o DSG. Automat ma mniejszy moment więc to logiczne, że doładowanie będzie mniejsze niż w manualu. ? a masz logi dynamiczne doladowania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #83 Napisano 4 Sierpnia 2020 Nie, nie mam. Ciśnienie odczytuję z wskaźnika doładowania dostępnego na ekranie Discovery PRO. Wartości zgadzają się z danymi skanera OBD (ciśnienie w kolektorze). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablosik73 Zgłoś #84 Napisano 4 Sierpnia 2020 W dniu 2.08.2020 o 22:57, SeBa_ napisał: Co ciekawe, tak z rok temu, zamieniliśmy się samochodami z @pablosik73 (on ma manuala - wtedy jeszcze w serii) i pamiętam stwierdziliśmy, że obie wersje dają podobne wrażenia z przyspieszenia. Tak faktycznie było ... Ale fakt, że głównie po mieście wtedy jeździliśmy, więc nie rozwijaliśmy też zawrotnych prędkości - swoją drogą to oznacza, że tak na codzień, gdy ktoś jeździ okazjonalnie autostradami, to wybór automatu jest dużo sensowniejszy. Nie odczujecie różnicy w ruszaniu i jeździe do 70-80km/h, a w mieście i tak się szybciej nie jeździ ... Pytanie, czy teraz byłaby to odczuwalna różnica? SeBa_ - musimy się umówić drugi raz i to sprawdzić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RogerFederer Zgłoś #85 Napisano 12 Września 2020 Cześć Panowie, posiadam skodę superb 1.8 TSI z DSG - czy ktoś z Was zdecydował się na chip tuning? Trochę o tym czytałem i mam wątpliwości, fajnie byłoby znać jakieś przykłady praktyczne. Dzięki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Igi Zgłoś #86 Napisano 25 Listopada 2020 https://drive.google.com/file/d/18ygSIiaif5EIG6f7m41Hh7_WyMpcI3Ep/view?usp=drivesdk Byl box wyszlo 221KM o 379nm a seria198KM seria. 340nm Chip mapka teraz jak widac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #87 Napisano 26 Listopada 2020 (edytowane) @Igi Chyba ten post był pisany po piwku bo ciężko go rozkodować ? Wynik zacny, 250KM i ponad 400 Niutów to jest już czym jeździć. Btw ktoś się pokusił na zrobienie tego silnika ze skrzynią DSG na 360Nm - gdzie zwykle robi się maks 300-315Nm ze względu na sprzęgło. Edytowane 1 Kwietnia 2022 przez SeBa_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k-kamil1 Zgłoś #88 Napisano 10 Lutego 2021 Cześć Panowie, możecie kogoś sprawdzonego polecić w Poznaniu lub w wielkopolsce do kogo by jechać na zrobienie programu podniesienie mocy? z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil M Zgłoś #89 Napisano 10 Lutego 2021 (edytowane) tuneforce Edytowane 11 Lutego 2021 przez mkpol nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #90 Napisano 10 Lutego 2021 od TSI polecam VAG Performance Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blizniak_87 Zgłoś #91 Napisano 17 Sierpnia 2021 Przede wszystkim chciałbym się przywitać - jestem tu nowy Teraz do sedna sprawy - passat 1.8 tsi dsg 7. Wykresy poniżej. W Warszawie polecam Kivi Racing Factory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreed Zgłoś #92 Napisano 29 Sierpnia 2021 Witaj Wykresik bardzo ładny, silnik ma fajny potencjał, a co Wujek Kivi na temat uzyskanego momentu dla tej skrzyni? Tunerzy robiąc program raczej, starają się nie przekraczać około 320Nm, powyżej niby jest to już mocno szkodliwe dla tej skrzyni. Dlatego seria DSG też była kastrowana z momentu względem manuala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blizniak_87 Zgłoś #93 Napisano 29 Sierpnia 2021 Tak wiem, że seryjnie Nm są wycięte vs manual. Pytałem i twierdził, że nic nie powinno się dziać, bo inaczej by mi takiego programu nie robił. Zna się na robocie. Jak to mówi klasyk - jeździć i obserwować na ten moment przejechałem pewnie coś około 1000 km z modem. Wiadomo, tyle co nic, ale obecnie jest elegancko. Postaram się coś wrzucić od czasu do czasu, jak to funkcjonuje w dłuższym okresie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RobertM Zgłoś #94 Napisano 1 Października 2021 Modyfikacja tydzień temu u Kivi, 400 Nm od 2400 do 4200 obrotów robi robotę. CHIP 1.8 TSI.pdf 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hubi14 Zgłoś #95 Napisano 2 Października 2021 ogólnie zasada jest taka, że jak będziesz z głową jeździł to wyższy niż zalecany moment obrotowy DSG nie rozwali, ale jak ktoś dowali od dołu boostu to i manual klęknie, faktem jest to, że DSG szybciej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RobertM Zgłoś #96 Napisano 2 Października 2021 Tak, wiem, po dwóch miesiącach użytkowania auta w serii, teraz powtórnie poznaję jak auto chodzi, różnice są znaczne: jeszcze łatwiej zerwać przyczepność na 1-2 biegu, a że letnie opony mają 3-4 mm, to i na jakieś pomiary przyspieszenia poczekam do wiosny i nowych gum. Elastyczność właściwie w każdym zakresie na ogromny plus, za to spalaniem bardzo łatwo osiągnąć okolice 10 l/100 km przy jeździe autostradowej. Nie robiłem szczegółowych pomiarów spalania, ale mam ogólne wrażenie, że w tej samej trasie, natężeniu ruchu, sposobie jazdy - żłopie flaszkę więcej na 100 km. Natomiast mam pytanie o te wskazania ciśnienia doładowania. Na tym zegarze, gdzie jest też chwilowe przeciążenie oraz wartość kW - w serii max wynosił ok. 2.1 bara, obecnie 2.4, więc wartości zupełnie inne niż w postach na poprzedniej stronie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #97 Napisano 4 Października 2021 @RobertM pokazuje prawidłowe ciśnienie doładowania.... doładowanie +atmosferyczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blizniak_87 Zgłoś #98 Napisano 4 Października 2021 Z tym spalaniem to wiadome, że jak masz więcej KM i Nm, i nie jeździsz 50 km/h, to spalisz więcej. U mnie po sofcie - obecnie prawie 5 tys. km zrobione, w mieście pali +\- 8.2. Na trasie około 1500 km (Warszawa - Bieszczady + okolice i powrót do Warszawy) średnio było 6.8. Dla mnie wyniki satysfakcjonujące. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuwik Zgłoś #99 Napisano 4 Października 2021 kraków korki 9-10, kraków-mazury 8,1 w tym ok 300km dwupasmówki z v do 200, przeważnie 160-180 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #100 Napisano 4 Października 2021 jeżdżąc normalnie wyższego spalania nie zauważysz, ponieważ ruszone są mapy przy obciążeniu.... jazda z sandałem w podłodze spowoduje większe zużycie paliwa niż taka sama jazda na seryjnych mapach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach